![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er gaan geen bedrijven failliet in Vlaanderen ? Er gaan geen bedrijven verhuizen vanuit Vlaanderen naar arme landen ? Vroeger werd er veel meer geëxporteerd vanuit Vlaanderen als vandaag. Tegenwoordig zijn de grootste export-landen Aziatisch, en deze concurrentie krijgt ons plaatselijk werkvolk plat in zijn gebit gestompt. D�*�*rom zijn hier zoveel doppers vandaag, NIET omdat het allemaal lamzakken zijn zoals mensen van jouw slag schaamteloos durven beweren. Ga jij dat ontkennen, meneer - die - alles - zo - goed - weet ? |
|
|
|
|
|
|
#562 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#563 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#564 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#565 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat is een prestatie... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#566 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Duitsland exporteert ook veel |
|
|
|
|
|
|
#567 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel de realiteit is dat we nu zondag zijn, na onze nachtelijke discussie inmiddels alweer 23.30 uur en dat ik anderhalf uurtje gestopt ben met werken sedert deze morgen, zelfde als gisteren en zelfde als alle dagen daarvoor en weekends daarvoor. En u mijn hooggeachte waarde mede-forummer, heeft in die zelfde tijdsspanne wellicht nog niks gedaan behalve slapen en kafferen op uw te lage uitkering. En ik klaag niet, en jij klaagt veel te veel. En dat is dus de realiteit. (ledigheid "luiheid" is het oorkussen van de duivel Laatst gewijzigd door Mambo : 4 september 2011 om 22:30. |
|
|
|
|
|
|
#568 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn geschoolden beter van bloed of zo? Trouwens waar vind je hier nu nog een ongeschoolde? Er is schoolplicht tot hun 18. |
|
|
|
|
|
|
#569 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allemaal wettelijk in orde, vraag maar na aan het syndicaat van uw keuze. En syndicaten kunnen het weten, want als het niet in orde is dan zetten ze de piketten voor de deur van het bedrijf. Dus de lonen zijn minimum wettelijk in orde. Dat het minimum te weinig is om er tevreden mee te zijn dat is een andere zaak. Maar wie zijn best doet en niet om de haverklap ziek thuis zit krijgt meer dan het minimum van zijn baas. Jawel. Zelfs de syndicaten vinden dat geen goed gedacht. Laatst gewijzigd door Mambo : 4 september 2011 om 22:39. |
|
|
|
|
|
|
#570 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Haha lolbroek. Betaal eerst maar 25000 bfr om een dossier open te krijgen bij een procureur. Anders gaat daar just niks open. |
|
|
|
|
|
|
#571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar er zijn mensen die in de gevangenis zitten ...zo ongeveer 10"000 zelfs. Eerste voorwaarde om vrij te komen weet je wat dat is? Werk hebben. Nu vanuit een cel solliciteren is stukken moeilijker dan online het vdab web afspeuren en links en rechts eens uw hoofd binnen te steken nietwaar? Nu...vanuit hun cel vinden ze dus doorgaans wel werk. Curieus hé, dat ze vanuit de meest slechtste denkbare positie het wel weten te vinden, en dat jullie vanuit de meest makkelijke denkbare luxe positie just niks weet te vinden. En het budget van een gedetineerde is ongeveer 0 euro centiem. Sta daar eens bij stil wil je? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 september 2011 om 22:54. |
|
|
|
|
|
|
#572 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik pleit er voor dat iedereen halftime werkt, en fulltime betaald word. ( nu gaat hij weer over luiheid beginnen zagen ) |
|
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tegen het loon van één doe ik het werk van minstens 2...soms 3. Dat is wat anders dan half time werk tegen full time loon hé? |
|
|
|
|
|
|
#574 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je zal in therapie moeten, en kalmeerpillen pakken...Waarom ga je niet gewoon biljarten of hengelen, van de jongste moet je toch ook niet meer zijn ? Plaats voor de jongere generatie nu... |
|
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Straks krijg ik nog al die kwaaltjes waar jullie zo hardnekkig mee zitten. |
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ik ben geen " arbeid-verslaafde " halvegare, die zelfs zondag's tot 10 uur s'avonds zit te wroeten om enkele euros meer binnen te rijven. Ik heb nog enkele andere bezigheden dan mijn werk. "Workaholics " zijn meestal sociaal zwaar onaangepast... |
|
|
|
|
|
|
#577 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is dus minder dan het minimum loon, zelfs naar Congolees voorbeeld. Waarom doe ik dat? Omdat het gedaan moet worden. Daarom! En niks anders. Laatst gewijzigd door Mambo : 4 september 2011 om 23:51. |
|
|
|
|
|
|
#578 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#579 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nu wens ik u een goedenacht, ik sta morgen op om 5 uur 30. Ik moet gaan werken. Betaald werk uiteraard, ik ben niet krankzinnig. |
|
|
|
|
|
|
#580 |
|
Banneling
|
|
|