![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
beetje pijnlijk om zien.
|
|
|
|
#562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier alvast 350 PP'ers die zich niet laten doen: http://www.hln.be/hln/nl/1313/Festiv...ukkelpop.dhtml |
|
|
|
|
|
|
#563 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Over wat spreken we nu, hoop en al 1 pct. ? |
|
|
|
|
|
|
#564 | |
|
|
Citaat:
Heb je niets anders te melden? ik hoor altijd dezelfde argumenten. 350 man op hoeveel duizenden? Waar zit de rest dan, als het toch oh zo'n onrecht is?
|
|
|
|
#565 | |
|
|
Citaat:
Edoch, mocht meneer Chokri de rechtschapenheid hebben gehad, om via een website iedereen de kans te geven om te kiezen om z'n geld terug gestort te krijgen of de bonnetjes, dan zal je mager beestje ineens ne vette os blijken te zijn. Dan zou mss 1 pct gekozen hebben voor de bonnekes en de rest voor z'n sollen, d'office. Chokri is gewoon een vorte geldschrokker en deep down inside weet u dat ook wel, alleen is het moeilijk om dat openbaar toe te geven en daarom volharden de emo's hier in hun ontkenning, zoals Xenophon al correct aanhaalde. Dubbel gezjost dus. |
|
|
|
|
|
|
#566 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#567 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#568 | |
|
|
Citaat:
Bedankt om aan te tonen dat je niet weet wat emo's zijn. |
|
|
|
|
|
|
#569 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#570 | |
|
|
Citaat:
Hier is anders nog een leuke omschrijving, over de financiele ontoereikendheid van die 'arme' meneer Chokri: http://www.knack.be/opinie/blogs/meu...ppkwI.facebook Emo's ? Nee, bij nader inzien heb je gelijk wat dat betreft. Dubbel zwaar gezjosten, is idd een betere omschrijving voor degenen die compassie hebben met die 'emo'-geldgraaier. |
|
|
|
|
|
|
#571 | |
|
|
Citaat:
"Dat moet als muziek klinken in de oren van de politici, die nu door hebben dat de jeugd nl de toekomstige belastingbetalers zo'n kritiekloze kiekens zijn die zich zo gemakkelijk laten pluimen door één van hun politieke charlatans." Duvelke en Kiko zijn dus kritiekloze kiekens... |
|
|
|
|
|
|
#572 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een tegenargument heb ik hier niet gezien. Onbestraft graaien duidt op een moreel failliete Vlaamse cultuur. Dat klakkeloos accepteren is een keuze. Ik zei al eerder op het forum, dat 't vooral klootjesvolk is daar op die wei. Bedankt dat je dat nog eens cijfermatig onderstreept. |
|
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Velen zullen dan op hun beurt ook hun geld terugeisen, aangezien ze er zeker van zijn dat ook zij dan gelijk zullen krijgen van de rechter (ze hebben immers identiek dezelfde claim, en de rechter zal dan wel verplicht zijn om de uitspraak van de vorige rechter te herhalen).
|
|
|
|
#574 | |
|
|
Citaat:
Gevolg: iedereen kan fluiten achter z'n centen en Chokri blijft gewoon z'n zakken verder vullen. Music maestro... |
|
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar laat dat jou zeker niet tegenhouden, moest het morele failliet uiteindelijk ondraaglijk worden voor een morele fijnproever als jij. |
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
|
Citaat:
Maar hoe je het draait of keert, 350 mensen is echt wel een belachelijk lage hoeveelheid. |
|
|
|
|
|
|
#577 | |
|
|
Citaat:
Ik gun hem zijn geld. Sterker nog, ik wou dat ik het ook had. |
|
|
|
|
|
|
#578 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En 90 % kiest eieren voor zijn geld en vraagt drank- en eetbonnen op.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 16 december 2011 om 07:34. |
|
|
|
|
|
#579 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze mensen zijn dus niet akkoord met Chokri dat hij er niets aan kan doen, zij vinden wel het verschil tussen de tegemoetkoming en de eigenlijke waarde van het ticket te klein om ervoor te procederen.
|
|
|
|
#580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|