![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dat beledigend en provocerend vindt, gelieve je tot Elbow te wenden. Vertel me waar ik schrijf "discriminatie mag dus wel wanneer God dit oplegt aan zijn volgelingen" http://forum.politics.be/showthread....67#post5797567 Met citaat en link uiteraard. Ik zal je alvast helpen. http://forum.politics.be/showthread....71#post5797471 Tot dan, stel ik vast dat jij fascistische praktijken gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Banneling
|
![]() Ik vind het ondertussen heel grappig dat de linkiewinkies het woordje "stropop" hebben ontdekt en er nu in elke post waar ze met de rug tegen de muur staan, gebruik van willen maken.
Heel herkenbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het schrijffouten zijn, zie ik het probleem niet (zeker niet bij blatante, maar ook Typo's mogen verbeterd worden in quotes).
Maar om via een "gefify'de quote" iemands mening te stropoppen, of naar Uw goesting aan te passen zonder dat duidelijk te vermelden... da's gewoon arrogante tranzi-trukkendozerij. Een mening moet je niet Fify'en. Een mening is geen fout.
![]() |
#567 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alboreto vraagt je om stropoppen en leugens achterwege te laten, en jij negeert dit flagrant en begint een essay over wat een stropop is. Voor het geval je het echt niet begrepen hebt. Stop met het weergeven van de mening van een ander, want daarbij worden te veel fouten gemaakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent toch ook zo'n krak in het verkeerd weergeven van de mening van een ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je leugeachtige verdraaingen niet helpen, ga je FIFY-en : ongegeneerd quotes vervalsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Banneling
|
![]() Waar waren we gebleven?
Artisjok geeft dus toe dat moslims racistisch zijn. Het algemeen in de moslimgemeenschap aanvaardde principe van trouwen met eigen volk eerst wegens het verbod op trouwerij met andersgelovige of niet-gelovige, is discirminerend. Citaat:
Persoonlijk vind ik dat het aankaarten van religieuse racistische verboden/geboden geen taboe zou mogen zijn. Het moet besproken kunnen worden zonder het intimiderend vingertje van scheinheiligaards als het CGKR in de buurt. Probleem is dat de "linkiewinkies" het in de taboesfeer willen houden. Dat heeft met electorale redenen te maken: hun kiesvee mag niet gestoord worden met gevoelige onderwerpen. Dit heeft tot gevolg dat (een groot deel) van de linkiewinkiewereld racisme zelf in stand houdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vooral het gebruik van stropoppen hier in op dit forum loopt de spuigaten uit. Ik hoop dat de moderatie hiermee rekening gaat houden, want zoals ik al eerder geschreven heb legt het de discussie lam, is het kinderachtig en draagt het niets bij aan de discussie.
![]() |
![]() |
#574 |
Banneling
|
![]() Dat de linkiewinkiewereld het racisme zelf in stand houdt is me ook al dikwijls opgevallen:
- een feestje is maar politiek correct genoeg als er minstens een paar "kleurlingen" worden opgevoerd (de vroegere huisnegers zoals men ze noemde), een paar verdrongen minderheden (Koerden vb.) mogen ook niet ontbreken. De vervelende niet-assimileerbaren daarentegen heb ik nog niet op de o zo leuke "kleurrijke feestjes" tegengekomen: geen baarden, soepjurken, hoofddoeken.... waarschijnlijk wel uitgenodigd, maar zolang ze nog een stuk varkensrib op de BBQ leggen en de wijn in sloten vloeit kunnen ze zo'n "kleurrijke" mensen niet op hun feestje krijgen. Het laat me trouwens denken aan de even racistische antropologen : hoe linkser hoe meer ze net ontdekte stammen "in hun habitat" willen laten. Beetje zoals de bijna uitgestorven diersoort. Geen interculturele mengeling daar hoor! neenee, die éne stam gaan ze netjes in hun habitat laten, net zoals vroeger de negerkes op de wereldtentoonstelling werden uitgestald. Vroeger was dat foei! wat het waren negerkes, maar tegenwoordig zijn de artisjokken van deze wereld nog even goed bezig om de indiaantjes in hun tipi te tonen. Dat die mensen (of vinden de linkiewinkies dat dat géén evenwaardige mensen?) dan verstoken blijven van medische en voedselhulp zal hun een worst wezen, want de indiaantjes moeten toch hun eigen levensstijl kunnen behouden zeker? Dat ze dan sterven van een muggenbeet is gewoon een vervelend bijverschijnsel. Maar iemand die eist dat zijn personeel zich aan bepaalde werkvoorwaarden en werkattitudes houdt, nee maar! d�*t is ne racist sé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat uw posts zekere geloofwaardigheid genieten en al zeker niet volgens de wet. Van valsheid in geschrifte is hier dus geen sprake. Als er hier sprake is van een strafbaar feit, dan zal het eerder laster zijn door uw constante stropoppen. Citaat:
De moderatie gaat werk hebben vrees ik.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 13 november 2011 om 10:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#577 | |
Banneling
|
![]() Teksten publiceren onder de naam van een medeposter is valsheid in geschrifte.
Citaat:
Wat U met die laster bedoelt is me een raadsel. Graag wat quotes (rechtmatige dan) + links. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 november 2011 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je komt ook telkens weer af met het pseudo-argument dat er verschillende interpreaties binnen de islam bestaan. Terwijl ik dat telkens weer toeggeef en uitleg dat er geen verschil is in interpretatie over de houding tegenover niet-moslims. Telkens weer trap je deze open deur in alsof je zou argumenten aanbrengen. Maar dat is niet zo. Als je werkelijk wil stoppen met 'in rondjes draaien' zoals je zegt, doorbreek dan dit punt en toon aan met bron + link welke stroming(en) binnen de islam, die houding tegenover niet moslims, naast zich neer leggen. Maar dat doe je niet. Je draait inderdaad in rondjes. Citaat:
Citaat:
Lees deze posting die jij negeert notabene: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=418 En duidt eens aan, waar ik daar stropoppen zou gebruiken of niet inga op je argumenten. Jij bent het die niet reageert op wat ik schreef. Jij bent het die negeert en jij bent het die over iets anders begint. Dat kan elke meelezer vaststellen. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij insinueert dat ik zou liegen en stropoppen gebruiken. Hij doet dat al een hele tijd, maar nooit, hoevaak ik er ook naar vroeg, heeft hij ook maar ene keer een stropop of een leugen van mij kunnen duiden met bron+ link. En d�*t artisjok, is een schoolvoorbeeld van zijn discussietechtniek. Ene keer heeft hij geduidt waar ik volgens hem een stropop zou hebben gebruikt en ik heb met de uitleg van de term op wikipedia aangetoond dat het niet om een stropop ging, en hij de term blijkbaar niet goed begreep. Mijn uitleg daarover, gefundeerd met wikipedia, negeert hij nu al wekenlang. Citaat:
Als ik de mening van anderen weergeef, dan is dat vanuit mijn visie niet verkeerd. Ik heb dat ook uitvoerig uitgelegd. Voor mij zijn er geen 'die' moslims. Je bent moslim of je bent het niet. Dat laatste zal elke moslim je graag bevestigen. U bent het die verkeerdelijk de moslims opdeelt en elke discussie daarover uit de weg gaat. Ondanks dit alles ga ik toch op Alboreto's oproep in. Alleen moeten wij eerst op één lijn staan over de betekenis van het woordje 'stropop'. Dat lijkt mij geen onredelijke voorwaarde. Voor mij is het zelfs een noodzakelijke voorwaarde omdat hij anders mij zal blijven verwijten stropoppen te gebruiken, terwijl ik meen van niet. Intussen moet ik vaststellen dat Alboreto mijn uitleg over stropoppen blijft negeren, zonder enige opgave van reden. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |