![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is jouw gevoelen tegenover Brussel, onze hoofdstad? | |||
Ik ben er fier op, en zeker niet beschaamd erover |
![]() ![]() ![]() |
21 | 32,31% |
Ik ben er beschaamd over, en zeker niet fier. |
![]() ![]() ![]() |
47 | 72,31% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Casa Italiana : Archimedesstraat (Schumann) Salé & Pepe: Berckmansstraat, Sint Gillis Il Pasticcio: Rue Marie De Bourgogne, Elsene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou wel te voet gaan, hé. Strombeek ligt maar op enkele kilometers van waar ik woon. Bovendien heb ik geen auto. En ik heb niet per sé iets tegen studentenrestaurants. Het is eens iets anders. Uw adresjes zijn gelukkig ook makkelijk bereikbaar. Mooie vooruitzichten voor de komende maanden, dus.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
|
![]() Citaat:
Voor mijn adresjes, enkele weetjes: - Casa Italiana: enkel op de middag open, je moet reserveren, is ook winkel van italiaanse specialiteiten - Sale & pepe: middag en s'avonds, best reserveren - Il Pasticcio: s'middags kan je niet reserveren (tenzij tafel van min 6 personen), dus of wel heel vroeg of laat aankomen, enkel open s'avonds op woensdag en vrijdag, best reserveren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pee Klak zal wel winnen ,daar ben ik gerust in. Maar vergeet niet van de geheime saus er op te doen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 16 januari 2019 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet er iets voor over hebben om er het te kunnen eten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens: waarom altijd spaghetti? Penne is veel lekkerder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beste Tagliatelle al ragù bolognese: Osteria Bolognese in Elsene
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 16 januari 2019 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zeer velen vinden het daar buitengewoon goed, daarom zit het er ook altijd vol. https://www.tripadvisor.be/ShowUserR..._Province.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het over deftig eten gaat zouden mensen moeten leren om politiek gekakel te laten voor wat het is. Mijn smaak hoeft niet dezelfde te zijn maar er zijn toch wel een paar kwalitatieve limieten. Indien er inderdaad zo veel klanten naar toe gaan vandaag, zoals jij beweert, zegt dat meer over het gebrek aan goede smaak van die klanten (zowel nederlandstaligen als anderstaligen) dan aan wat anders. In ieder geval: chapeau aan de eigenaars om het een financieel succes te houden. Zij kunnen in feite daardoor op andere plaatsen gaan smullen van betere dingen. Maar nogmaals, 't zijn jouw smaakpapillen he: baas over eigen papil! Ik onderschrijf in deze de Eend van Edingen. Enne, je persiste et signe: dit heeft niks te maken met je extreem flamingantiek gedoe, enkel met goede smaak of beter: smaak tout-court. (neem ondertussen nog een slok van hun saus... ![]()
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja: "great minds think spaghetti."
![]() Het doet plezier dat ge tenminste niet aan intellectuele zelfoverschatting doet. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 januari 2019 om 03:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |