![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat de CD&V dat niet zitten. Niet onbegrijpelijk overigens.
![]() |
#562 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou daarentegen méér kunnen zijn als er verder wordt gegraven. Het ACW betaalt zonder morren een kleine 10 miljoen euro om dat te vermijden. Jullie mogen drie keer raden van wie deze veelzeggende reactie op dit forum komt. Citaat:
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, in die zin heb ik me ook al uitgesproken, maar zo zien belgisch-nationalisten dat niet. Niet het ACW is in de fout gegaan maar de N-VA. We weten waarom. Poten af van de partijen waar Di Rupo niet zonder kan om la Belgique te redden.
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze manier om de waarheid te kunnen negeren is ook niet niks.
![]() |
#566 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En gelukkig ben ik binnen minder dan een week van zulke zeikerds vanaf ![]() Aja en stuur misschien het BBI achter na want wie weet betaal ik geen belastingen meer op alles wat in 2013 op de rekening is gekomen ![]() En ontopic : ge zaagt erover hoeveel ge wilt. Ge schrijft bladzijden vol. Ge dreigt met ik weet niet wat allemaal. Ge geeft NVA of voor mijn part zelfs de Flipper de schuld. Voor al diegenen met fiscale onkunde en die klinkklare onzin vertellen : ACW betaalt niet zomaar 9,5 miljoen euro. Dus GEFRAUDEERD maar mooier gezegd "een foutje gemaakt". De zaak is afgekocht en de rioolput blijft gesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wanneer u en ik gecontroleerd worden, en er worden onregelmatigheden vastgesteld (en de nodige 'bijbetaling' bewijst dit) ... dan mag en gaat uw controleur 5 jaar terug ... tevens werd in de pers al geschreven dat net in de 2 voorgaande jaren nog een veelvoud van bedrag terug te vinden zou zijn dat diezelfde administratieve behandeling kreeg ... ACW komt hier dus onbehoorlijk goed weg ... ik vermoed dat er nog wel een parlementaire vraag naar de motieven vd fiscus gaan volgen ivm die 'slechts 3 jaar' ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was helemaal geen systemisch risico. Na de val van Fortis, wat een precedent was in de eurozone, heeft de ECB alle bankruns gestut met Emergency Lending Agreements met heel soepel onderpand. De KBC betaalt zwaar voor haar overheidssteun, ook voor de Vlaamse. De reden dat KBC afziet voor een procedure voor de EC om een soepelere terugbetaling heeft veel te maken met het risico dat de Vlaamse interventie beschouwd zou kunnen worden als ongeoorloofde overheidsinterventie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() bs ... bij justitie valt te horen dat het dossier in een schuif ligt ... er wordt geen enkele actie ondernomen ... de facto is er dus geen strafrechtelijk onderzoek, maar iedereen zit er wel op te wachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ai, weer juist op die zere plek.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het enige wat wij nu weten is dat Peter Dedecker enkele maanden geleden er op een of andere manier is achter gekomen dat ACW voor 7 miljoen euro belasting heeft ontdoken. Na een onderzoek van het BBI blijkt dat het niet over fraude gaat, maar dat ACW toch 9,5 miljoen moet "bij betalen". Nu moet jij mij eens uitleggen hoe een buitenstaander weet wat ACW te weinig betaald aan belastingen en ACW zelf daar niet van op de hoogte is? Lijkt mij dat ze dus met voorbedachte rade te weinig betaalde. En in dat geval zou er dus sprake zijn van fraude. En zoals ik al eerder aangaf, laten we de uitspraak van het Brussels parket afwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alles is gebaseerd op die bewust circulaire van de jaren '90. Een circulaire is nooit op maat van 1 beweging. Een constructie zoals die van het ACW is de enige van dat soort in België.
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat het ACW Peter De Decker "laster en eeroof" ten laste heeft gelegd. Hier kan je geen uitspraak voor verwachten zoals het strafrechtelijk onderzoek hangende is.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 december 2013 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eubelius zal wellicht de constructies die Axel Haelterman ontwikkeld heeft doorgelicht hebben. In ieder geval is het ACW geen klant meer.
|
![]() |
![]() |