![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het gaat niet over mij!
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je over banken wil klappen zul je een andere topic moeten openen en je punt daarin duidelijk maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je kan en wil er dus helemaal geen snars van snappen, blijkbaar is het in lalaland allemaal onbekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al je reacties naar mij zijn enkel bedoeld als poging om mij persoonlijk aan te vallen. Niet meer en niet minder. Zolang je dat blijft doen zijn discussies niet mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Punt blijft dat er geen rechten geschonden worden, dat je geen voorbeelden kan geven en er dus niets aan de hand is. Indien er misbruik word vastgestelt, wat ook bij banken kan gebeuren zal dat dan ook onderzocht en bestraft worden. Zolang er geen feiten zijn kan je ook niemand ergens van beschuldigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als je niet begrijpt dat privacy een recht is, net als eigendomsrecht een recht is, dan kan je dat natuurlijk niet verstaan en heb je eigenlijk in deze draad niets te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het word niet geschonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Komt nog bij, jij googled, emailt, gebruikt smarphone, surft op het net, bezoekt fora... Ben je al gestopt? Waarom niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Opslaan van mijn gegevens zonder toestemming schendt mijn privacy niet? Tiens, dan moet je de wet eens lezen he : http://www.privacycommission.be/site...08_12_1992.pdf Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom zou ik moeten stoppen met het gebruik van ICT-toepassingen, wat trouwens een deel van mijn job is, omdat een aantal criminele organisaties daar misbruik van maakt? Ga jij stoppen met over straat te wandelen omdat er een bende bestaat die wandelaars overvalt en hun geld en bezittingen afpakt? Wel? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 8 juli 2013 om 09:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Banneling
|
![]() Uiteraard, ben jij al gestopt met over straat wandelen omdat er gangsters bestaan die je kunnen beroven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het nieuws al opgevangen ondertussen? Ga je protesteren? Eigenlijk kan dat niet e want je verdient de leiders die je gekozen hebt en deze willen dit er nu doorkrijgen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Encryptie waar het kan en natuurlijk nooit je echte naam gebruiken op fora, voor Facebook etc., maar dat is evident natuurlijk. Maar dat is allemaal naast de kwestie, het opslaan van mijn prive-gegevens, zelfs al gaat het om een schuilnaam of encrypted data, is illegaal zonder mijn toestemming. Of zij die data nu gebruiken of niet, is irrelevant. Of de dieven die jouw portefeuille op straat pikken, je geld nu uitgeven of niet is toch ook irrelevant? Of begrijp je dat niet? De daad van diefstal, is waar het om gaat en jij keurt dat blijkbaar goed. Je heult samen met criminelen. Waarom eigenlijk, leg dat eens uit? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 8 juli 2013 om 10:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, geen probleem en daarom vind je het ook niet belangrijk genoeg. Je antwoord houd geen steek dus opnieuw... En het nieuws al opgevangen ondertussen? Ga je protesteren? Eigenlijk kan dat niet e want je verdient de leiders die je gekozen hebt en deze willen dit er nu doorkrijgen
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kiest de kant van de dieven om een reden die je niet wenst te geven. Verdacht...... Laatst gewijzigd door parcifal : 8 juli 2013 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn geen dieven in dit verhaal...dat is al een verschil waarom ik niet op je vraag hoef te antwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OK, iets dat van mij is (prive-gegevens) die worden afgetapt en opgeslagen op gelijk welke wijze is diefstal aangezien ik daar geen toestemming voor gegeven heb. Dat is diefstal, wat is jouw persoonlijke definitie van de week voor diefstal? |
|
![]() |
![]() |