![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De piramide van Gizeh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde beschouw ik de daily mail echt niet als een wetenschappelijke bron. Dat je die dan ook niet gelooft, verbaast mij niets. Micro en macro is net zoals je zegt een focus wijzigingen ipv te kijken naar verandering binnen 1 soort, kijkt macro op een grotere schaal maar de mechanismes die aan het werk zijn, blijven dezelfde. evolutie van het paard: http://www.talkorigins.org/faqs/horses/horse_evol.html Schoolvoorbeeld van evolutie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() We hebben de familieboom van bijna alle families.
Maar ik zie daar geen macro evolutie in. Waar ontken ik ook evolutie? Ik stel alleen de theorie sterk in vraag dat soorten van de ene in de andere wijzigen door langdurig proces van natuurlijke selectie en mutaties. We are seeded man, and that's the way it is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() Doe ik paginas lang. Van vis tot mens. Straffer van bacteri tot mens. Zie link dailymail en wikipedia enkele posts terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Banneling
|
![]() LEES
Macro-evolutie is een evolutionair proces over geologische tijdschalen, welke kan leiden tot de evolutie van duidelijk van elkaar verschillende genera Met micro-evolutie bedoelt men beperkte wijzigingen in een soort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() Ik ben op gsm dus kan geen links delen. Maar de theorie is niet onbekend. Er lag nooit een mummy en er zyn sporen van chemische reacties waargenomen. De piramide was een energiecentrale? Zeer plausible. *Trey Smith oogjes*. Zal daar later topic over open doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
"De biologische soort. Een biologische soort is een verzameling organismen die onder natuurlijke omstandigheden tot voortplanting komt en daarbij vruchtbare nakomelingen kan produceren. Dit is meestal de nuttigste definitie voor wetenschappers die zich met levende gewervelde dieren bezighouden zoals zoogdieren, vissen en vogels. De definitie is echter zinloos bij organismen die zich niet seksueel voortplanten." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() nogmaals
De evolutie van paarden is de evolutie van één soort. MICRO EVOLUTIE Macro evolutie is naarmate tijd van de ene gene in de andere gene springen. Dus een heel nieuwe soort bekomen naarmate tijd erover gaat. Als die stoemme paarden het voorbeeld blijven dan is er geen doordringen aan LEES NOGMAALS HET VERSCHIL TUSSEN MACRO EN MICRO EVOLUTIE but nice try, NOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() Zie je dan zelf niet hoeveel miljoenen jaren het vraagt om zulke veranderingen in paarden te brengen?
Uw stamboom reikt 55 miljoen jaar terug. En dat is dan micro evolutie! De mens? Zo zag een paard er 55 miljoen jaar geleden uit ![]() vandaag: ![]() 160 miljoen jaar geleden ... ![]() Picture of mouse Geëvolueerd tot... ![]() Dat is de bewering van zij die macro evolutie naar voren duwen en ik weiger te geloven. Laatst gewijzigd door Peche : 28 januari 2014 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALS jij beweert dat er onderscheid is dien jij dat aan te tonen ... da's nogal wiedes. Tot nu toe heb je dat nog niet gedaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar stel dat je er eentje gaf ... geef het dan gewoon opnieuw en vertel er ineens bij of het al gedebunked is dan hoef ik niet te zoeken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een 'krokodil' bestaat zelf niet eens als specifiek dier ...het is een orde onder de reptielen ( nu telt die ongeveer een 25 soorten ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VOLGENS jou moet die paardenevolutie wel macro-evolutie zijn en was het ook voldoende van een 'lucy' naar mens ipv muis naar mens. jouw post #512 : Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de evolutie van de paardachtigen ... da's een familie ... en dus geen enkele soort. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() Kan Peche nu een eenvoudige differentiaalvergelijking oplossen of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DUS over de soorten heen en over de geologische tijdschalen... what's next ? |
|
![]() |
![]() |