![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qantas.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 7 april 2017 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen lezen niet alleen meer dat wat la Belgique en zijn Vlaamse onderdanen op hen wil loslaten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat belgië moet vertegenwoordigen...
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen vrees ik dat veel mensen gewoon intellectueel te lui zijn om eens iets ernstigs te lezen. Liever wat voorgekauwde kost vanuit een blogje of wat slogans van bij de eigen club. Iets opzoeken... pfff, dat is zo moeilijk... Naar een bibliotheek stappen, neuuuuuuuh... MC Donalds intellectuelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me toch anti te zijn dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja , als men die geschiedenis objectief wil benaderen en bestuderen, dan komt men tot andere conclusies dan rabiate Vlaams-nationalisten die soms de naam Xenophon dragen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 april 2017 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is tegen zelfbeschikking van het Vlaamse volk. Begrijp je dat niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zegt hij dat dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet zeker dat er zoiets bestaat als een Vlaams 'volk'. Wat er wel bestaat zijn Nederlandstalige Belgen. Maar goed, dat is een eeuwige discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, hij heeft met Belgie geen voeling, hij zou geen traan laten als het komt te sterven, iets dat hij verwacht nog tijdens zijn leven, maar Vlaanderen mag geen staat apart worden, geen zelfbeschikking dus. Hoor je trouwens niet hoe neurotisch dat de tegenstrijdige boodschap klinkt?
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint altijd weer hetzelfde, 'volkeren, wat zijn dat? Ik ken dat niet'. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik zal U aantonen waarom het zo is. In elke maatschappij zijn er mensen die ontevreden zijn omwille van diverse redenen. Toen mijn vader financieel zwaar benadeeld werd door een familielid politieker met hoge rang en daarop volgend ik; zijn zoon dus; ook moest boeten omdat ik zijn zoon was en vervolgens ook mijn zoon het gelag moest betalen waren er dus drie opeenvolgende generaties die moesten boeten omdat een gangster met macht het zo besloten had. Nergens; maar ook nergens werd er enig medelijden betoond door de politieke klasse om het onrecht ongedaan te maken. Toen ik destijds dit inzag heb ik besloten dat ik geen rechten had in onze geveinsde democratie en daaruit volgend ook besloten dat de traditionele politiek ook niet op mij meer moest rekenen. Welke keuze werd ons gelaten? Wel; wij konden rekenen op twee mogelijkheden en ik heb gekozen voor de enige die nog het minst bezoedeld was door het voorafgaand oorlogsgebeuren. Ook in die partij zaten zwarten. En in andere partijen ook maar die werden bij de genade Gods wel oogluikind uit de wind gezet en gehouden. En daardoor hokte ik dus samen met mensen die om gans andere redenen toetraden tot die partij. In ieder geval was hun reden niet de mijne. Ik heb mij gewoon afgekeerd van een te groot onrecht. Anderen waren misschien aanhangers van Hitler. Mijn zaak dus niet. Mijn zaak was veel persoonlijker. Er bleef mij trouwens geen andere uitweg. De huidige geschiedenis bewijst weeral eenzelfde gebeuren. De SP geraakt vele kiezers kwijt omdat velen ontevreden zijn en juist daarom aansluiten bij een andere partij die de naam Communistisch opgeplakt krijgt. Die afvalligen zijn dus allemaal communisten? Ze hokken er toch ook mee samen Pajoske? Terwijl ieder mens die nadenkt weet dat de partijvlucht vooral te wijten is aan de ontevredenheid van de werkende klasse; sorry van de werknemers; want er zijn er nog anderen die werken uiteraard. Het zijn dus allemaal communisten die vluchten omdat ze de daden van Stalin waarderen? Wie bewijst dit? Waar staaft men zulkdanige vooroordelen op? Oh ja; ze hokken dus samen met een groepering waarin er misschien een paar zitten die Stalin nog aanbidden. Waarom wordt er hier wel afgeweken voor de ene groep; als dit niet zo zou zijn; terwijl er voor de andere groep Vlamingen andere rechtspraak volgt in het achterhoofd van racisten? IS bestaat voornamelijk uit halfbruine aanhangers. Dus al wie halfbruin is wordt ongetwijfeld beschouwd als IS aanhanger want ze hokken er toch ook mee samen in hun moskeeën en hebben hetzelfde geloof. Het respect dat men hier in dit land opbrengt voor vreemdelingen geldt dus niet voor ons; Vlamingen. Wie voor buitenlanders hetzelfde mocht redeneren als er geredeneert wordt voor eigen witte soortgenoten loopt het gevaar van zijn vrijheid beroofd te worden. Dat zijn feiten; geen verzinsels. Iedereen stelt vast wat er gebeurt. Racisme dus. Racisme moet bestraft worden. Volledig akkoord. Ik ben voorstander. Maar dan alle racisme. Het wordt dus meer dan tijd dat ook hier de regering het begrip racisme in zijn ware vorm zal kaderen. En de wet toepassen. Anders blijft die onnozelheid hier hoogtij vieren. Iedereen dezelfde rechten en ook dezelfde plichten. De smerige achterhaalde aanvallen mogen na zeventig jaar eindelijk wel stoppen. Ik ben nooit een zwarte volksverrader geweest en wens er ook niet voor gekruisigd te worden. Mijn motieven waarom ik gehandeld heb waren verklaarbaar; menselijk en aannemelijk. Zoals vele anderen hun motieven verklaarbaar kunnen zijn. Maar mogelijk niet altijd menselijker en eerlijker zijn. Het zou wenselijk zijn dat de particratie; laat ons het democratie noemen; meer zorg zou besteden aan een echte rechtstaat. Doen ze dat niet dan veroorzaken zij zelf onrecht en blijven dit gedogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de spanjaarden lid zijn van het spaanse volk. Net zoals de koerden lid zijn van ofwel het iraanse, ofwel het iraakse, het turkse of het syrische volk naargelang hun lokatie. Het is echt niet moeilijk hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de elvendertigste keer krijgen we het verhaal van een frustraat die ongelukkig is omdat zijn familie zich niet heeft kunnen rijk boeren toen men de gronden in vlaanderen is gaan inkleuren. Boe hoe hoe... huilie huilie... Guess what ? Nobody gives a shit ! Meer dan een jaar geleden vroegen verschillende forum deelnemers details en -vooral- bewijzen van die gratuite beweringen en beschuldigingen. Resultaat : nul komma nul. Verwacht dan ook nul komma nul empathie met je perpetuele frustraties... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat moet u vragen aan belgicisten, die zijn kampioen in het goedpraten van misdaden van het koningshuis.
![]() |
#580 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar hun discriminatiesysteem passen ze alleen op een ander toe.
![]() |