![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die 'controle' is ongeveer het enige wat nieuw is, MAAR, daar is er ook een probleem, want dat wordt betaald door belastingsgeld. Dat creëert dus niets nieuw. Die ambtenaar die met die controle bezig is, kan dus niet iets anders doen dat nuttig is. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
|
![]() Citaat:
Volledig, verifiëerbaar, peer reviewed... De bronnen die uwe prof zou aanvaarden voor uw thesis! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
|
![]() Citaat:
Welke wetenschappelijke methode stel je voor om dergelijke opsomming of verzameling van individuele vrijgegeven rapporten in goede banen te leiden? Welke bias zou een eenvoudige opsomming kunnen compromitteren?
![]() |
![]() |
#564 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt weer dingen gelezen die er niet staan. Zelfs in een hoogconjunctuur in overdrive zal er een ondergrens zijn van het aantal werklozen.
![]() |
![]() |
#565 | ||
|
![]() Citaat:
Geïndoctrineerde moordenaars die doden in naam van hun gezamenlijke ideologie op één lijn plaatsen met occasionele moorden gepleegd door cannabisgebruikers. ![]() Wat zouden zoal de parallellen zijn tussen moordenaars die cannabis gebruiken onderling, buiten het gebruik ervan? Daarbij, niettegenstaande we strijden tegen extremisten van religieuze ideologieën, bestaat er nog altijd een vrijheid van godsdienst in vele landen. Terwijl er net in vele landen een verbod is op het gebruik van cannabis. Citaat:
![]() |
![]() |
#566 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#567 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En waarom zou cannabis, mits gelegaliseerd, een produkt zijn dat je niet kan exporteren? Overigens; cannabis wordt nu toch ook geexporteerd? Talloze kwekerijen in Belgie bevoorraden coffeeshops uit Nederland. Hasj uit Marokko komt via Spanje naar Belgie... Het gebeurt nu al (op criminele wijze weliswaar maar aangezien criminele activiteiten voor u ook onder de noemer 'werk' vallen zullen criminele exporten ook wel onder de noemer 'export' vallen).
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 8 mei 2018 om 18:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#569 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind het overigens zo'n idioot idee dat ik er zelfs niet meer op ga reageren. Citaat:
En in godsnaam; waar slaat die uitleg over die ambtenaar nu weer op? Als ik een job creëer zorg ik dus volgens u voor problemen want terwijl mijn werknemer voor mij aan't werken is kan hij niets anders doen? En wat dan met de persoon die een job vind doordat hij de dingen kan doen waar mijn werknemer (wegens werkend bij mij) geen tijd meer voor heeft? Heeft die dan geen job? Echt, jou visie op jobs is zo absurd en wereldvreemd... Citaat:
![]() |
![]() |
#570 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#571 | |
|
![]() Citaat:
Trek je die cijfers ook in twijfel? Want wat is het verschil in het weergeven van een opsomming van koersen waarop een grafiek gebaseerd is en het opsommen (of centraliseren) van misdaadrapporten? Welke academische criteria gelden er voor een eenvoudige opsomming van de door de overheid vrijgegeven vonnissen?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 8 mei 2018 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
|
![]() Het valt aan te raden om in uw geval het gebruik van 'we' en 'wetenschap' best niet in één zin te gebruiken.
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij stelde dat je van cannabis een paranoide moordenaar wordt. Ik dacht, het aantal cannabisgebruikers is bekend (ong. 900000 in NL) en het aantal moorden is er bekend (ong 150/jaar waarvan een 15-tal met psychiatrische achtergrond. Veel wetenschap komt er niet kijken om die cijfers te vinden. Zelfs als we zouden stellen dat alle moorden in Nederland te wijten zijn aan cannabis zou dat nog altijd betekenen dat 150/900.000*100=0,015% van de blowers paranoide moordenaars worden. Hiermee wou ik aantonen (en dat kan ik met die zwaar overdreven 0,015% ook nog steeds) dat de kans om van cannabis een paranoide moordenaar te worden wel heel klein is. Omdat geert hier natuurlijk niet veel tegen in kon brengen heeft hij het sindsdien maar gegooid over de betrouwbaarheid van de gebruikte bronnen. En nu hij er zich stilletjes in vast dreigt te rijden volgen er vast nog enkele pagina's geleuter over wetenschap, bronnen, cijfers en mirakels.
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu blijkt dat hij economische wetenschappen heeft gestudeerd kan ik dat natuurlijk wel begrijpen...
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook wat "minder schadelijk is" kan je maar moeilijk aanbevelen. Eén vezeltje asbest is inderdaad minder schadelijk dan duizend, maar misschien zorgt het toeval dat je door dat ene vezeltje de dood wordt ingejaagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
|
![]() Nee hoor, geen leugens. Ik vind effectief niets aan alcohol.
En weapons don't kill people, people kill people is effectief de number 1 slogan van de NRA. Dat gij niet wist, is uw probleem. Toen ik doorhad dat ge het niet wist heb ik u erop gewezen. Dat legalisatie het aantal moorden halveert, DAT is een leugen. Ik ben er niet over begonnen, het verzet is erover begonnen! ,#519 |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
|
![]() Citaat:
Hoe zorgt legalisatie voor extra werkgelegenheid? En wat is werkloosheid eigenlijk? Wachten wachten wachten ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |||||
|
![]() Citaat:
Daar gaat geld in om, hé man? Gij denkt dat dat geen invloed heeft op de welvaart, en op de reguliere economie?? WAKE UP! ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |