![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, vroeger was prof worden vooral een kwestie van de juiste kruiwagen te hebben. Had je die, was het in de chacosj. Nu ook nog...alleen komt er bij tenure track veel meer bij te kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mannen verdienen geld als slijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar van die €880 houdt die man er €160 over. Al de rest gaat naar werkingskosten (verzekeringen allerhande, afschrijving materiaal en dergelijke) en belastingen op vanalles en nogwat. En als je dan toch zo intelligent bent, hoe moeilijk kan herscholing dan zijn?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 augustus 2018 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Electricien is technisch onderwijs ? Mecanicien ook ? TSO is where it's at als je de dag van vandaag een vak wilt leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Op 2 dagen voor 750 euro verzekering en afschrijving materialen ![]() ![]() Heb jij al een boompje moeten laten snoeien in uw tuin ? Of een slotje moeten laten opendoen door een slotenmaker ?? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2018 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
45 euro/h. Ook de installateur van de CV werkte tegen dat tarief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik onlangs een loodgieter. In het zwart 200 euro voor drie uren werk. Je mag me altijd eens het adres doormailen van die installateur CV aan 45 per uur. Voor grote werken werken die niet per uur maar op bestek. In appartementsgebouwen val je achterover van hun prijsbestek. https://www.offerteadviseur.be/kostp...en-loodgieter/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2018 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of ooit al eens een VLAREM2 vergunning laten "vooronderzoeken"? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je.
![]() |
#574 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Selecties zijn tegenwoordig veel objectiever, een TT is 5 jaar hard werken - ik zie geen reden om daar aan te twijfelen - maar het proces inclusief eindevaluatie is redelijk transparant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 45€ is bij mij het minimum.
Meestal 60 of 70. Soms 100 tot 110 + btw Maar mensen verkijken zich daar op. Niet allen kunnen snel genoeg werken. Als ik 100€ voor een aantal m2 vraag en dat is op een uur gedaan kan een ander daar mogelijks 2 of 3 uur aan bezig zijn en ook 100€ vragen. En als je het zelf doet ben je er misschien 10 uur aan bezig. Dus feitelijk heb je dan maar 10€ per uur uitgegeven maar dan versnelt. ![]()
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom had jij dan een onlangs elektricien nodig ? Gebrek aan wat logisch verstand of zie ik dat verkeerd ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2018 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Welk materiaal heeft een vloerder dan zoal nodig ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2018 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=cWwc_95-WbM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Electricien heb je een diploma nodig, voor Mecanicien , niet. Waarom? 'k Zou 't niet weten. Vraag het anders eens aan de regering. 't Zit daar vol met hoog geschoolde idioten. Laatst gewijzigd door Garry : 6 augustus 2018 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |