![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan nog, ik lig ook niet wakker van een verzopen kleuter in de Middellandse zee of het Donkmeer. En als u eerlijk bent, u ook niet, anders bent u snel dood. Ondertussen is dat factuur €8,25
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 7 juli 2022 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voer geen beleid, en als het even kan, wil ik anderen ook niet dicteren wat ze in hun eigen omgeving uitvoeren, zolang ze mij niet hinderen.
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft de genocide van de holocaust reeds riant ruim overschreden. Moge we dat kwaad snel zien voor wat het is en deze infanticide stoppen. Die liberalen en groenen willen hier Amerikaanse toestanden, waar vrouwen abortus als anti conceptie gebruiken nadat ze op massa schaal massavormen dat het “maar” een hoopje cellen is dat er niets van merkt. Eerlijkheid heeft genocides nooit verkocht.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 7 juli 2022 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is niet veel "persoon" aan he. Geen conversatie, geen gecultiveerdheid. Een stervende rat is aandoenlijker. Ik zou niet weten wat ik moet "voelen" daarbij. Dat is niet verschillend van een vis of zo he. Ik vind een kat dood doen stukken erger eerlijk gezegd. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juli 2022 om 06:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doem, dood, merkt de dooie niks meer van hoor. Citaat:
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil dat in Aarschot op het gemeentehuis gaan projecteren, filmen en op haar social media gaan posten.
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huur die projector.
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Winterprojectje.
Sneller donker, groter publiek bereiken. Ik zal mijn ocd uitstorten over die genocidale maniakken en geen 1 scheldwoord of oproep tot geweld plegen. Kill them with kindness
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 8 juli 2022 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar serieus nu, denkt ge echt dat dat iemand laat denken "die arme persoon daar" ? Ge ziet daar een stukske gestroopt konijn en dat zou U moeten laten denken dat er daar iets "vreselijk fout" gebeurt ?? Meendeda ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Jezebel-feministen bashen op christendom omdat Hij hun boze werken aan ons 2000j geleden al voorspelde. De profetieën weergeven dit tijdperk, Digital ID is weer een stap dichterbij het teken van het beest. Als het niet zou helpen, waarom heb ik er dan al 5 overtuigd niet meer te stemmen? En kheb niets moeten zeggen. ![]()
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel succes
![]() Al eens in een beenhouwerij binnengegaan ? Of op een boerderij een varken zien slachten ? Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juli 2022 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want face it, het gaat niet over vrouwenrechten. Ze willen die kinderlijken voor hun sinistere doeleinden.
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zijn foetuslijkjes. Het zijn pas kinderen later in de ontwikkeling.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 juli 2022 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen het zijn kinderlijken.
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok dan zijn het kinderlijkjes voor de delicatese "Extra Vierge Soylent Green".
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet stoppen. Vernietig alle cellijnen en laat hun zielen rusten.
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betreft die projector.
Wat koppen op elkaar liggen breken. Best een deftige zaak voor te bereiden en kort voor de verkiezingen los te gaan.