![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van mijn grootste helden.
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 Van mijn vriendinnen kwam bijna niet meer bij ![]() Dikke merci aan de bompa! Hopelijk post hij hier nog veel van die uitspraken....ik heb voor volgende week terug afgesproken met de vriendinnen op hetzelfde terras. Merciekes Bompaatje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paul Ibou
De man bedacht de logo's van de Federale Politie, Cécémel en Tele-Onthaal Hopelijk gaan ze nu niet alle logo's die hij ooit bedacht heeft, publiceren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Europees Commissaris
|
![]() Eddy Janssens is overleden
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() R.I.P Klein baby-meisje dat overleden is in een snikhete auto.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet dat baby'tje afgezien hebben ![]() De zomer is nog niet begonnen; ik vrees dus dat er de komende maanden nog kindjes een gruwelijke hittedood gaan sterven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een collega van mij is hetzelfde overkomen, toch al enkele jaren geleden. Gewoon vergeten om de kleine naar de crèche te brengen. De kleine in een auto in de blakende zon. Wat werkstress met een mens kan doen. Het zal je maar overkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat echt geen verstrooidheid durven noemen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat echt niet. Ik ben hierop al eerder aangevallen maar dat verandert mijn mening niet. Ik en mijnen Albeir werkten vroeger ook en ja; wij hadden ook stress.En 3 kinderen. Toch hebben wij nooit een kind vergeten in de auto. Je ziet toch in uw achteruitkijkspiegel uw kind zitten in het autostoeltje!! Ik haal nu gemiddeld 2 keer/ week mijn kleinkind af van school en JA, ik ZIE hem terwijl ik rijd. Ik begrijp echt niet dat mensen wel bij het uitstappen hun smartphone en evt handtas uit de auto halen en dan niet zien dat hun kind er nog in zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zo'n zaak dubbel pijnlijk maakt is dat je nadien nog eens voor de rechtbank mag verschijnen voor onopzettelijke doodslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets te simplistisch. Wie vergeet nu zijn eigen kind ??
![]()
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bvb, ge rijdt altijd in dezelfde volgorde, pikt die op, zet die af, gaat naar de bakker, zet uw brood daar, pakt uw computer uit uw auto, ... maar een keer zet ge die in de koffer ipv van op de achterbank. Ge rijdt met dien auto van uw vrouw, waar de spiegels anders staan, of het kan echt van alles zijn, ge zijt afgeleid, hebt even niet gekeken , kind slaapt en boem ge hebt het aan uw fles. Je mag nog zo een goeie grootmoeder/moeder/oppas pa, boempa zijn, als ge die stoeme pech hebt, hebt ge het aan uw been, en het kan echt iedereen overkomen. Dat is nu eenmaal de dynamiek achter accidenten en onveilige situaties iets gaat verkeerd en dan gaat het ineens goed mis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel vreemd dat ze nooit hun smartphone of handtas vergeten. Ook heel vreemd dat ze tijdens de rit geen enkele keer in hun achteruitkijkspiegel kijken. Ik zie mijn kleinkind héél duidelijk in zijn stoeltje zitten nadat ik hem van school gehaald heb. Het wordt dan nog vergoeilijkt want: de ouders hebben stress! Wie heeft er heden ten dage geen stress?? Moeten we dan allemaal onze (klein)kinderen vergeten? Wat moet dat kindje afgezien hebben.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De computer, de smartphone, de portemonee.....dat wordt nooit vergeten. Vreemd toch! Ach; het is maar uw (klein)kind dat ge vergeet.........ZO komt het op mij over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet, dan mankeert er iets serieus aan uw ogen en dan zijt ge rij-onbekwaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk gezegd, en ik ga nu iets heel cru zeggen en op uw moederhart trappen, maar dat kind is uiteindelijk maar iets in die reeks van dingen. Het is niet meer dan dat. (natuurlijk is dat in uw perceptie en ook in de mijne iets helemaal anders he, maar als je de analyse maakt , telt dat niet hoe graag ge dat kind ziet. ) Ge pikt ze op, of ze worden gebracht, ge vertrekt elken dag op t zelfde uur, volgt dezelfde route. Maar er is een omleiding, en ge past uw route aan, ge rijdt eerst langs den bakker of om uw gazet, en ge zit met uw gazet in uw kop en ah ja dan rijdt ge naar t werk he. Kind ligt in slaap en zit in t stoeleke ge ziet het niet want uwen Albeir heeft met den auto gereden iets wat hij anders nooit doet, maar toch , deze keer wel. ge denkt ook niet meer oei waar is de klein want ge hebt uw gazet, dus ze is al af gezet, en snapt ge daar gaat het verkeerd he. Ge stopt op de parking hebt het niet gezien ge zijt al te laat en ge wordt ergens verwacht. ge grabelt uw gazet en sjakosjh mee en ge zijt mee vertrokken in de drukte van den dag. Pas op er is een verschil , er zijn mensen die allerter zijn dan andere dat is zo, er zijn er die dat nooit zullen tegenkomen omdat ze alles 7 keer controleren en nakijken, maar dat is echt wel de minderheid. |
|
![]() |
![]() |