![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is zeker en vast sprake van racisme:
- waarom anders moest men "buurtvaders" inzetten die amokmakende jongeren konden aanspreken? Blanke vaders werden niet goed genoeg geacht zeker? Nu weten we dat die blanke tussenkomende vaders gewoon vermoord worden. Racisme dus. - over zelfverdediging: kan er me iemand even uitleggen waarom het bezit van een pepperspray hier verboden is? Deze mens had zich waarschijnlijk kunnen redden indien hij pepperspray bij de hand had gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man is inderdaad overleden aan zijn zachtaardige behandeling. Benieuwd hoe ze men dit nu gaat uitleggen via verzachtende omstandigheden. Ik hoef in deze treurige zaak zelfs geen wetsdokter te horen, om 1 en 1 op te kunnen tellen en op voorhand te weten dat deze man nog had geleefd indien hij zich gedeisd had gehouden. (ben dan ook nieuwsgierig of Danneels nu van zich gaat laten horen nu er iemand gevolg gaf aan zijn oproep om tussen beide te komen indien nodig) U kan denken dat ik kortzichtig ben, dan bent u mis, ik volg gewoon de gewone gang van zaken en redenaties zoals het al maanden bezig is. Dat is dan ook niet persoonlijk op u bedoeld, maar in het algemeen de reacties van pc's en mensen na de voorgaande degoutante moorden. Het kan niet en mag niet gebeuren. Al ben ik er nu al zeker van, dat hierover niet zolang zal nagepraat worden, en niet zo hard over geroepen zal worden. Binnen paar dagen is het allemaal weer de schuld van een VB en kraait er geen haan meer naar. Spijtig genoeg, is het voor de familie/vrienden/collega's van de man in kwestie wel een blijvend verlies en gemis. Parket, pers, politiek...ene pot nat, zo naief ben ik niet. Laatst gewijzigd door Duupje : 26 juni 2006 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als iemand tegen u zegt: 'ge doet dom', denk jij dan meteen dat ze zeggen: 'je bent dom'? ![]() een vrouw zeker? Citaat:
Citaat:
maar zo gaan we niet beginnen. Citaat:
tja, als je er alleen voor staat.... Op dit gebied hebben nog iets te leren van marokkanen: die komen tenminste nog voor elkaar op. Probeer eens met zes een marokkaan in te slaan in een bus met andere marokkanen. Veel succes. Citaat:
![]() |
![]() |
#566 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() djee. hoe vaak moet je iets schrijven op dit forum voor het begrepen wordt? Citaat:
iedereen content ![]()
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, realistisch.
Met een achterban, die nauw bij de partijtop staat, die linksen van de wereld wil zien verdwijnen, weet ik dat ze linksen niet graag gaan zien komen. Eén van de eerste dingen die eraan gaat, zal de vrije meningsuiting zijn, en het recht op vrij geloof.
![]() |
#568 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Terzijde. Het is ongemeen boeiend om op dit forum de ene politieke discussie tussen vrouwen na de andere te kunnen volgen. Vijf jaar geleden was dat nog niet mogelijk, bij gebrek aan vrouwen die geinterresseerd waren.
Ik volg deze evolutie op de voet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nooit zoveel muilkorfwetten ingevoerd en de vrije meningsuiting zo zwaar beknot dan de laatste twee legislaturen onder de rooien.
Geen enkele partij zal dit zelfs maar kunnen evenaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook al boeiend. Welk maatschappelijk project zit er achter deze bedenking? Stel dat we met z'n allen "iets leren" van de inheemse Marokkanen. Dat we bij elk scheef woord ("Kan da ni wa stiller?"), bij elke foute blik, bij elke auto die midden in de straat blijft stilstaan, er met z'n zessen beginnen op te slaan. Hebben we dan iets bijgeleerd van de Marokkanen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom eigenlijk? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je ook al een idee waarheen die zullen moeten verdwijnen? In de kelders van het ministry of truth? Of maar meteen naar een vernichtigungslager? Reality check: hoeveel linksen zijn er tijdens de machtsdeelname van uiterstrechts in Oostenrijk, in Italië en in Toulon moeten verdwijnen? En zijn ze al teruggevonden? Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 26 juni 2006 om 08:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de zin 'iets leren van de marokkanen' leidt blijkbaar tot paniek of zo? ![]() nee, dat moeten we niet leren. Wel leerzaam is de gezapige snelheid waarmee the african momma's door de straten flaneren. Een tijd geleden zag ik nog een blanke jongedame zich zo haasten met haar kind aan haar hand dat ze bijna met haar kin tegen de grond lag. Ik dacht: 'kind, ge doet u nog eens een hartaanval'. PS. zich ergeren aan traagrijdende of stilstaande auto's is blijkbaar meer iets voor Jazekers, zo leerde ik op dit forum.
![]() |
![]() |
#575 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 26 juni 2006 om 08:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik had liever gehad dat hij nog leefde.
maar hij is helaas dood, en zoals ik reeds cru gesteld heb, is het wel 'goed' voor deze individuele dat hij gestorven is door de aangebrachte verwondingen. Wat wil je horen? 'jammer voor de daders'? Dat krijg ik er niet uit, hoor.
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zeg niet dat die gaan verdwijnen, leer lezen. Maar goed. Zelfs VB'ers zelf geven aan dat hun partijtop niet meent wat ze zeggen. Dat was eigenlijk al wat ik wou weten.
![]() |
![]() |
#578 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |