![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tom Barman heeft de mensen voorgelogen... om zijn gelijk te kunnen halen. We zullen wel zien wie er uiteindelijk naar toe gaan ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tom Barman is de razende hond die wild om zich heen bijt Simplistisch verbond ??? wie zei dat ??? Wat heeft Hans Van Temsche daarmee te maken ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() beste wat de BBC ooit maakte !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 6 juli 2006 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen racisme en onverdraagzaamheid ? Neen, tegen Vlaams Belang !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 6 juli 2006 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de boze reacties op hun websites zijn niet te tellen ! ![]() ik ga ook naar Will Tura in Vorst Nationaal, ik ken hem uit zijn beginperiode...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 6 juli 2006 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had men ons gevraagd om mee te doen aan een concert tégen het Vlaams Belang, dan hadden we vriendelijk bedankt. Kris Wouters. http://www.clouseau.be/default2.htm Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 juli 2006 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leuke analyse op http://hoegin.blogspot.com/2006/07/0...oskresnik.html
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Europees Commissaris
|
![]() Concertjes...
Moeten ze nattigheid voelen... Wat gaan we nog allemaal beleven? ![]() ![]() ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Minister
|
![]() Ik was op zoek naar een topic waarin het woord verdraagzaamheid staat. Ik kom net terug van enkele uren plakken. Van slechts één partij vond ik afgescheurde affiches. Je mag veertienmaal raden (of hoeveel partijen zijn er in Vlaanderen?).
Laatst gewijzigd door Duym : 16 september 2006 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In vilvoorde aan "den bavi" hebben ze er dan weer swastika's op getekend....zeer origineel....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, voor de democratische (
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=58242
![]() |
![]() |
#577 |
Minister
|
![]() Ged moogt tegen links zijn, ge moogt tegen rechts zijn, ge moogt tegen alles zijn behalve tegen het vlaams behang?
Wie riep er nu weer iets van vrije meingsuiting? Voor verdraagzaamheid zijn is tegen het vlaams belang! So what?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() A/ Ik vind persoonlijk dat Filip hier een strategische fout heeft begaan door tegen 0110 te ageren. Hij had zijn volle medewerking moeten aanbieden (hetgeen toch zou zijn geweigerd gezien de onverdraagzaamheid van "links waar iedereen welkom is") onder de slogan "0110 tegen uitsluiting"...
B/ Als dat 0110-gedoe tegen "extreem rechts" bedoeld is dan is dit concert op zich toch totaal overbodig nu het "gerecht" "extreem rechts" heeft "opgerold" en achter de tralies gestoken... Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 september 2006 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat Knack artikel hier nu weer gezet worden? Weer eens? Nog maar een keer? Opnieuw? Eens te meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor verdraagzaamheid is tegen het cs! So what?