![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dat uitlachen was wel gemeen ... waarschijnlijk jaloerserikken die zichzelf nog niet durven outen |
|
|
|
|
|
|
#562 |
|
Banneling
|
maar wel on topic :
waar zitten die goeie vrouwen ? |
|
|
|
|
|
#563 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#564 |
|
Banneling
|
Mijn vierde vrouw is zonet toegekomen met 2 paar nieuwe schoenen , maar geen erg .
Ze verdient bij in het zwart . De helft van haar geld geeft ze af , met de andere helft doet ze wat ze wil . Zo lost een echte man het schoenenprobleem van de vrouw op . |
|
|
|
|
|
#565 |
|
Banneling
|
Vrouwen spreken elke dag 20.000 woorden , mannen 7.000 woorden .
Althans volgens het laatste nieuws van gisteren ( ik loop altijd een gazet achter ) . De resultaten staan in het nieuwe boek van de Amerikaanse psychiater Brizendine " the female mind " . Vrouwen verbruiken meer hersenenergie en worden als het ware " high " door te luisteren naar hun eigen stem ! De funktie van het mannelijk testosteron om aan deze woordenvloed te ontsnappen zou zijn dat ze het gehoorgebied in de hersenen verkleint waardoor mannen dus vaak niet luisteren naar wat vrouwen zeggen . Zo hoort ge het ook eens van een ander . Laatst gewijzigd door Kaffer : 1 december 2006 om 10:23. |
|
|
|
|
|
#566 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#567 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#568 |
|
Banneling
|
Naast het kopen van schoenen en het klaarmaken van kerstkalkoenen blijken de dames nog een andere lucratieve bezigheid te hebben namelijk handtassen verzamelen .
Volgens diverse studies blijken vrouwen gemiddeld 8 handtassen te hebben . De mijne heeft mij ooit zo'n mannenhandtas proberen aan te smeren , maar no way , sinds mijn naaldhakkeneksperiment falikant is afgelopen let ik wel op . |
|
|
|