![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | ||
Minister
|
![]() Over welke studie heb je het?
Op welke basis hij zich gebaseerd heeft? Hoogopgeleidse constructies die mij ontgaan ... Citaat:
Citaat:
En of men 1500 jaar geleden niet wist wat epilepsie was is ook weer zo'n leugen -- sorry, het kan niet dat een hoogopgeleid zelfverklaard Übermensch dergelijke stommiteiten uit onwetendheid zou neerpoten -- weer zo'n leugen dus. Suetonius wist al wat "defectio epileptica" was, en Hippokrates had het er reeds over -- zonder weliswaar de ziekte als "epilepsie" te definiëren, bijna 500 jaar voor Christus. Probeer je leugens elders aan de man / vrouw te brengen, Samrah. Hier zullen ze telkens weer doorprikt worden.
![]() |
![]() |
#562 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zij kent die hoogopgeleide man vanzelfsprekend niet. Dr. Somers is een uitgetreden jezuiet. Nu kan men veel over de jezuieten zeggen, maar dat zij stuk voor stuk intelligenter zijn dan de modale mens zal wel niemand ontkennen. Bon, de man is dan ook uitgetreden ... ![]() Dr. Somers heeft drie maal succesvol gedoctoreerd. In de theologie, in de klassieke talen en wetenschappen, en in de psychologie. Een echt hoogopgeleid iemand dus. Of hij 3000 euro per maand verdient -- netto -- weet ik niet. Hij heeft zijn kennis gebruikt om een psychologische analyse te maken van Mohammed op basis van de mohammedaanse schrifturen.
![]() |
![]() |
#563 |
Minister
|
![]() Dat klopt inderdaad. Anders had Geert Wilders 90 zetels gehaald.
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() die is nog gruwelijker als de buitenkant ervan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#566 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blij voor jou. En hartelijk dank voor je medelijden. Daar zat ik echt op te wachten. Wel jammer dat je niet in gaat op mijn posts.
![]() |
#567 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O, goed, je begrijpt wel Frans. Waarom weiger je dan Franse teksten te lezen? Toch geen schrik dat er iets in zou staan dat je onwelgevallig is? Of ben je een radicale flamingant misschien, die obstinaat weigert ook maar iets met de Franse taal te maken te hebben? Ik weet het niet, ik begrijp het niet, ik gok maar.
![]() |
#568 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je medelijden hebt met mij, probeer mij dan te bekeren! Ik smeek het je... Overtuig mij. Vertel me van de mooie dingen van de islam...
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 26 november 2006 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Schepen
|
![]() Ach zo: dus ik verdien 6.000 euro bruto? Amai, de staat houdt mij maandelijks 3.000 euro in? Jij bent zeker geen boekhouder..
En Smiley, de enige wicht bent jij die angst heeft na het bestuderen van de Islaam en daarom jezelf probeert te overtuigen dat het allemaal niet klopt wat de Koraan zegt, dat de Koraan liegt maar je kan niet blijven vechten tegen je innerlijke.. Ooit ga je moeten toegeven aan jezelf dat het toch klopt.. In tussentijd: doe maar verder met je beledigingen.. Je bent grappig echt waar.. Jij komt zeker aandacht te kort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Schepen
|
![]() Basy Lays: JIJ bent een leugenaar! Jij liegt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Schepen
|
![]() Bankier, ik ga je helemaal niet smeken, je zal in het hiernamaals al genoeg moeten smeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Schepen
|
![]() Bankier: ik hoef geen Franse teksten te gaan lezen over de Islaam, ik heb jaren Koraan bestudeerd dus ik weet al wat er in staat.
Hou jullie valse teksten maar bij, ik lees wel de Juiste teksten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Banneling
|
![]() Integendeel, een brutoloon van 6000 euro is netto +- 3000 euro
http://www.vacature.com/scripts/sdto...headingid=2814 Maar volgens mij ben je niet meer dan een provocateur. Ik geloof daarom dan ook geen woord dat jij een hoge diploma hebt een een staatsjob. |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als jij beweert dat je 3000 Euro netto verdient, dan vertaalt zich dat in een bruto salaris van 6000 Euro. Heel je verhaal is inconsistent. Je beweert een hogere opleiding te hebben genoten, je beweert hard te werken, je beweert in dienst te zijn van de overheid, je beweert 3000 euro per maand te verdienen. Maar: je schrijft gebrekkig Nederlands, kent geen Frans noch Engels en zeker geen Duits. Maar: je weet niet dat een netto salaris van 3000 Euro een bruto salaris van 6000 Euro veronderstelt. We zitten hier op dit forum inderdaad met een troll. Of gewoon met een compulsive liar.
![]() |
![]() |
#577 |
Minister
|
![]() Ik heb telkens je leugens blootgelegd. Als jij me van leugens verdenkt moet je dat ook kunnen staven. Anders lieg je weer maar eens met wat je hierboven schrijft.
![]() |
#578 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat je medelijden met mij had.
![]() |
![]() |
#579 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allez, veel plezier met je juiste teksten dan.
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samrah, ik had toch graag de nummerkes geweten van de "juiste teksten", kwestie dat ik ze even kan nakijken op die islamitische sites.
|
![]() |
![]() |