![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die "bijzondere banden met België" en artikel 3 en 8 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mensen maken ook deel uit van de wet. En de Europese wetten wegen trouwens zwaarder dan de Belgische.
![]() |
![]() |
#562 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je snapt het verschil niet tussen scheiden van woonst en scheiden van continent? En je begrijpt al evenzeer niet dat dit in haar geval impliceert dat ze haar vader niet zal kunnen gaan bezoeken en vice versa aangezien hij hier illegaal is en het land dus niet uit kan en zij waarschijnlijk geen toeristenvisum meer voor België zal kunnen krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Staatssecretaris
|
![]() The law zegt dat je ze moet toepassen zoals een goede huisvader. En de kinderen mogen m.i. janken als je dat niet doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is mijn 'vrije mening', en ik heb ze geuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de problematiek van vluchtelingen en het opsluiten van minderjarigen is wel degelijk een belangrijk nieuwsfeit. Elke krant, elk tv-station en elke radiozender heeft erover bericht en op dit en andere fora wordt er uitvoerig over gediscussiëerd. Dat het mediacircus zich daarmee bezig houdt is dus logisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem waar illegalen in de eerste plaats mee kampen is hoe het land uit te raken. Dat is algemeen gekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
|
![]() bulls eye...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie beweert dat? Maar net zo min als illegalen een oplossing zijn voor het huizentekort, zijn repatriëringen van mensen die hier al 4 jaar verblijven een oplossing voor het vluchtelingenprobleem.[/quote] |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De politie filmt dat ook, maar die beelden zijn niet voor publicatie geschikt. Twee keer raden waarom. Ik heb de beelden gezien van Semira Adamu, dan weet je waarom.
![]() |
![]() |
#572 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
|
![]() Misschien kan Edina toch eens uitleggen waarom het leven als illegaal, dat toch o zo onprettig is, beter is dan terug naar huis te gaan ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
|
![]() Bijzondere banden met België? Het merendeel van hun familie is hier (inclusief de vader en een halfzus). De dochter heeft hier school gelopen en kent dus ongetwijfeld beter Frans dan Spaans (ze heeft waarschijnlijk hier leren lezen en schrijven). De moeder heeft een relatie met een tot Belg genaturaliseerde Columbiaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Staatssecretaris
|
![]() mensen die de wetten & regels overtreden, weten dat ze hun gelijk niet gaan halen zouden zich moeten neerleggen bij de gang van zaken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
|
![]() Nee, dat zijn jobs waarvoor er nog steeds een serieus tekort aan kandidaten bestaat. Die man zou ongetwijfeld liever legaal werken, maar dat kan nu eenmaal niet als illegaal. En ondertussen wordt het werk wel gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan? Voor mijn part heeft die vrouw een relatie met heel zuid-amerika. Denk jij nu echt dat je in die mensen hun voordeel aan het pleiten bent. Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken. Je maakt jezelf belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |