![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die Verhofstadt de rug toekeerden in het stemhok zullen hoe dan ook beter weten dan ik wie een 'zuivere' liberaal is en wie niet. Ik stemde nooit op de Pest voor Vlaanderen dus mij moet je het verschil tussen de blijvers en de buitenvliegers niet vragen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 augustus 2007 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah? Ben jij nu ook al groot-nederlander? Terug naar de 17 provincien dus... allee, goe dak het weet..
![]() |
#563 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zit nu zonder dat je het wellicht zelf beseft op één lijn met het FDF. Die vinden namelijk ook dat Vlaanderen geen gemeenten met een anderstalige meerderheid op zijn grondgebied mag hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer genoeg zijn het géén feiten. Wat ze tegen de pers lullen, heeft niks te maken met wat ze binnen zeggen. En ik denk ni dat daar op tafel wordt geslagen op dit moment....
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ging het nu over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() Ik stel alleen maar vast dat, bij de onderhandelingen, de VLD als enige Vlaamse partij duidelijk laat horen dat er een staatshervorming moet komen zoals was afgesproken. En zeker de splitsing BHV.
Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De werkloosheid moet niet verminderen om de transfers te doen dalen. De TRANSFERS MOETEN AFNEMEN om de werkloosheid te doen verminderen. een veelgemaakte fout in logica, u bent niet alleen. Het is dus goed dat er geen antwoord komt op een totaal van de pot gerukt vraag. Het lijkt me gewoon extreme beleefdheid, een beetje schroom zelfs omdat een eerlijk antwoord hard zou aankomen. Als u het anders wil aanpakken feel free, maar alleen in Wallonie. Het economisch beleid in Wallonie lijkt me namelijk niet geschikt als export product. Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 augustus 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen bepaal niet ik wie een -goede of slechte, -zuivere of onzuivere, -licht of donkerblauwe, -rechtse of links-liberaal is, maar wel Verhofstadt, de VLD-kiezers.... en deze die afhaakten. En jij bent er dus overduidelijk eentje van dezelfde strekking als Steenbokske. ![]()
![]() |
![]() |
#571 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar we zitten met het probleem dat Brussel is afgescheiden als deel van Vlaanderen. Die Vlaamse gemeentes zijn niet te betwisten vlaamse grond. En daar kunnen we zowiezo de fasciliteiten afbouwen, uitdovend maken. Met Brussel ligt dat dus anders. Die mogen kiezen, als afzonderlijk deel. MAAR als ze voor Vlaanderen kiezen, hangt aan hun welstand wél een prijskaartje: vernederlandsen. Vlaanderen kan maar één taal op zijn grondgebied hebben in de toekomst. Het frans zal moeten uitdoven, fasciliteiten verdwijnen. Ik heb echt geen zin om weer taalproblemen in huis te halen, dubbele wetten, discussie over lettertjes enzovoort... Eén taal en daarmee uit.
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#573 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met ander woorden: u bepaalt door zo'n uitspraak toch wie een 'liberale liberaal' is, ofte een 'zuivere liberaal' is. En nu probeert u dit te ontkennen. U ontkent regelmatig wat u een tijdje vroeger beweerde. Nu weer. Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 20:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Europees Commissaris
|
![]() En wat denk je dat er in de nota van Leterme staat? DAAR staat het zwart op wit wat de vlaamse eisen zijn. Dat er nog een beetje rond de hete brij wordt gedansd, tja, maar op een bepaald moment, nakend, zal het aan bod moeten komen. En iedereen wéét dat. Leterme zorgt eerst voor de financiën om te laten zien dat een regering mét die groep, goed zou kunnen doen. Om het samenhorigheidsgevoel te kweken. Daarna zien welke prijs elk van hen betalen wil om die goede regering op poten te zetten...
![]() |
#575 |
Europees Commissaris
|
![]() Door het steevast te blijven herhalen wordt het niet minder onzin, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit één keer en na 8 jaar toegevingen aan de Franstaligen. Waardoor er ook geen communautaire problemen meer bestonden voor de VLD. En dat zwijgen we zedig over het uit handen geven van de enige hefboom die de Franstaligen tot redelijk onderhandelen had kunnen bewegen. Verhofstadt himself heeft die hefboom nog voor zijn aantreden uit handen gegeven. http://www.vlaamsparlement.be/Proteu...tion?id=389568
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VLD is geen in informateur zoals Reynders of formateur zoals Leterme. Stel je voor dat Leterme de Franstaligen zo al onmiddellijk voor het blok had gezet. Hij zou niet alleen heel Franstalig Belgique over zich heen hebben gekregen maar ook de...VLD.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 augustus 2007 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() Dat zijn hypotheses. Wat u zegt is mogelijk maar evengoed niet mogelijk. Ik probeer me te houden aan de hedendaagse realiteit.
Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 20:19. |
![]() |
![]() |