![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mm; 11 september Dhimmidag?
![]() |
#562 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor criminaliteit
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of denk jij dat hij zichzelf op de grond gooide ? ! een beetje ernstig blijven hé ! en van de bus viel hij ook zeker ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Burger
|
![]() Los van de politieke ideologieën van deze 2 personen, moet toch iedereen toegeven het gevoel gehad te hebben om in een Oostblok land zich te bevinden ?
De politie is over de schreef gegaan . Verdiend / onverdiend, doet er niet toe, heel Europa heeft erop staan kijken en het is gebeurd... Het geweld was niet nodig ... Ik verschiet ervan dat ze geen traangas gebruikt hebben .... Ik vind het gewoon triest ... Langzaamaan verliest iedereen zijn burgerrechten en geen haan dat er naar kraait ... Wereldwijde trend jammergenoeg (VS met de patriot act ? Dat is precies Oost-Duitsland nu ) Citaat:
We gaan duistere tijden tegemoet ... Laatst gewijzigd door Bometal : 13 september 2007 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of heeft u het met VOORKENNIS over het feit dat er geweld zou gebruikt worden als ze toch nog gingen demonstreren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
|
![]() Geen van beide uiteraard en ik denk dat je met opzet niet goed leest; Edina's advies liet niets onduidelijk.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 september 2007 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Minister-President
|
![]() En uw reactie, waaruit bestaat die? Moet niet vergeten dat men die betoging heeft verboden met de reden, angst voor de reactie van de allochtoonse gemeenschap. Dus zou u uzelf eens moeten afvragen of de angst van sommige voor de verspreiding van de islam in Europa niet gerechtvaardigd is aangezien de burgervader van Brussel ook slachtoffer is van die angst maar liever voorover gaat voor de allochtoonse gemeenschap en van leer trekt tegen de autochtoonse gemeenschap.
![]() |
#569 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ook nu heb ik het weer enkele malen gelezen maar ik begrijp nog steeds niet wat U bedoelt. In ieder geval mijn excuses als mijn intellect tekort schiet. Maar zou U toch nog even kunnen verduidelijken? Voorkennis van wat? Alvast bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
|
![]() Citaat:
Misschien had ik er een smiley ofzo bij moeten zetten.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 september 2007 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() Volgens deze blog zou Dewinter de chauffeur een klap hebben gegeven ? Hoe kan dat nu ? Dat is gewoon de standaard klacht dat de politie geeft ter indekking. Het zal misshien een kleine tik zijn geweest omdat hij zelf geduwd en getrokken word.
Na dit gezien te hebben gaat mijn stem zeker naar het Vlaams Belang, we maken ons gewoon belachelijk in de wereld met dit optreden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel een wreed harde klap zijn met 30 man in de buurt.
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |