![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Minister
|
![]() En waarom zou dat wel zo zijn? U veronderstelt dat, ik veronderstel dat u dan juist pech had en die ene persoon die geen nederlands kon binnen de carestelmotels in wallonie juist voor uw neus stond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Wallonië had je traditiegetrouw grote bedrijven: staalindustrie en mijnbouw waar je dan aan de slag kon en dat was bijna zoals aan de staat werken. In Vlaanderen waren die grote bedrijven er niet en stampte men een eigen bedrijfje uit de grond of ging men werken in een klein bedrijf. Men zag als werknemer hoe dat ging in een klein bedrijf en de stap was vlug gezet om er ook met een bedrijfje te starten. Uit onderzoek blijkt ook dat veel zelfstandigen zelf kinderen van zelfstandigen zijn of er nauwe banden mee hebben. Wie dat voorbeeld thuis nooit gezien heeft zal niet zo vlug op het idee komen om ook op zijn eigen te beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie wel dat er wel wat beweging is maar het gaat redelijk langzaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twee negers en waarschijnlijk 3 Turken trokken kabels... ![]() (alhoewel dit waar is, is dit wel maarv als grap bedoeld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was wel ne receptionist, en het gaat wel over vier verschillende nederlandsonkundige receptionisten (op vier) op enkele maanden tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelfs meer en meer Franse reflexen. Voor 1974 bijvoorbeeld zeg ik "mille neuf cent soixante-quatorze" (zoals de Fransen dus) en niet meer "mille neuf cent septante-quatre" (zoals de Franstalige Belgen). Maar er is ook een zekere logica : ik volg veel meer de Franse media, leef meer met Frankrijk dan met België, enz...............
Laatst gewijzigd door Everytime : 10 december 2007 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() Proficiat. U moet wel erg trots zijn, dat u het nodig vindt het te vertellen aan volslagen onbekenden.
Laatst gewijzigd door Aeternitas : 10 december 2007 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |