![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5781 | |
Banneling
|
![]() Parcifal leest andere dingen dan conspiracy theorists die constant in hetzelfde kringetje blijven rondhossen en op de duur blind worden voor de reele wereld.
Dit is bijvoorbeeld een interessant stukje leesvoer : http://www.structuremag.org/Archives...sanz-Nov07.pdf Citaat:
Heb je nog enig gevoel voor nuance? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5782 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Is het nu nog steeds niet duidelijk voor een geïnteresseerde burger als parcifal dat de pers, de tijdschriften kleuren in de juiste kleur? Of moet er alweer aangetoond worden wie de eigenaar is van het bedrijf dat uw studie heeft gemaakt en wat de links zijn naar bepaalde machtshebbers? Of moet er alweer aangetoond worden dat de wetenchappelijk in dit artikel beschamend is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5783 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mis ik nu iets of staat er eigenlijk 2 keer niets in dat document? "The collapse of the penthouse, the kink and small footprint collapse may be evidence of damage done by fire as evidenced by the collapse of the penthouse and the kink (and small footprint of the collapse)". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5784 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier nog een interessant statement van Jean-Pierre Van Rossem ivm Bin Laden en 9/11:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5785 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten 2de, men heeft zelf de WMD verkocht aan Saddam, hij heeft ze niet opgebruikt en verdampen in het niets kan ook niet, of wel misschien. De enige vraag is nu waar ze naartoe zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#5786 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik blijf evenwel met mijn vragen zitten, ik begrijp niet helemaal wat je allemaal vertelt, maar heey, dat kan evengoed aan mij liggen. Een andere vraag: volgens u is dus het gebouw ingezakt onder het bovenliggend gewicht. Logish gezien vallen er dan brokstukken naar omlaag naast de torens. Kan jij een verklaring geven voor het feit dat honderden kilo's wegende stalen balken, niet NAAST het gebouw zijn gevallen, maar weggecatapulteerd zijn met zo'n kracht (snelheid) dat ze als een soort speer in de betonnen gevel van gebouwen staken die meer dan 150 meter van de site stonden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5787 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5788 |
Staatssecretaris
|
![]() Hierzie:
http://www.youtube.com/watch?v=jTpZYH2x9-k Indien je de eerste 20 seconden van het filmpje niet snapt, dat was een bekentenis, en die komen meestal na schuld. Behrijp je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5789 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon een vraagje hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5790 |
Burger
|
![]() Welke bedrijven of belangengroepen gaan schuil achter *de samenzweringstheoretici*? Interesseert me wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5791 |
Burger
|
![]() ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5792 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer van die onbewuste of subliminale beïnvloeding.
Het wordt zeer veel gebruikt. Hier nog zo ene. De onbewuste booschap is dat de troepen achter Tony Blair staan: ![]() Hier nog ze ene. Tony Blair doet mee aan het systeem dat elke dag nog onschuldige Irakezen, waaronder kinderen vermoord. Maar als hij naar Irak komt staan de propagada meesters klaar om de photo shoot met Iraakse kinders op het publiek los te laten. Allemaal manipulatie: ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2008 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5794 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bij het gebouw in Madrid is enkel, zoals u zelf aangaf, een gedeelte boven de vuurhaard ingestort. De centrale core is blijven staan. Merk ook op hoe "traag" en asymmetrisch dit gaat. Dus hoe zou het komen dat hier de onderliggende intacte structuur WEL bestand bleek tegen het bovenliggende gewicht? Citaat:
Btw, gebouwen 4,5 en 6, allemaal stonden ze korter bij WTC 1 en 2, hoe zou het komen dat die allemaal wel zijn blijven staan? En nog, heb ik eerder al aan Erw gevraagd: hoe is het mogelijk dat bij een natuurlijke zwaartekracht gedreven instorting, de brokstukken meer dan 150 meter ver vliegen? Laatst gewijzigd door Big Slick : 16 juli 2008 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5795 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ik die illustratie zie van de schade aan WTC7 dan kan ik dat trouwens moeilijk als "vrij zwaar" omschrijven? Hetzelfde met alle beeldmateriaal dat er van WTC 7 is.
Het is niet omdat sommigen het als zware schade omschrijven dat een andere groep mensen die het anders omschrijft "iets vergeet". Zeker niet als al het bewijsmateriaal in het voordeel van die tweede groep spreekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5796 |
Burger
|
![]() Op Zapruder.nl is momenteel een interessante discussie aan de gang over nut en onnut van jarenlange lekendiscussies over technische details "versus" de vraag hoe je met de hele 9/11-zwendel echt vooruitkomt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5797 |
Parlementslid
|
![]() er is veel bereikt oooh heel veel
En lieve terzijde wanneer zien we jou op de vergadering in brussel? we komen regelmatig samen en kunnen dan als 911truth beweging beginnen van ons oren maken Zo stond ik al in het parlement vorige week ze zijn verschoten! echt waar. Je krijgt een gezicht, ondertekend een platform van de politiek met 911truthbelgium etc. Je doet mee met andere bewegingen en je bent erbij platvorm voor vrije meningsuiting CAP Democratie nu Onzezeg.be United for TRUTH zou fijn zijn ik stuur je wel een uitnodiging op je email op de site. ik stond met de boeken op de vorige mars in Brussel. Heb je tijd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5798 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5799 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NOGMAALS! Men is irak al binnengevallen voor 9/11! Clinton remember. Men had dus zonder 9/11 dezelfde redenen kunnen gebruiken als toen om irak binnen te vallen. Behrijp je?
![]() |
![]() |
![]() |
#5800 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De lui die dit opzitten gebruiken vaak meerdere lagen! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |