![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5842 |
Banneling
|
![]() Ik neem aan dat in het utopische toekomstbeeld van Arti ongeveer één derde van alle Antwerpse havenbedrijven bevolkt moeten worden met Marokkanen en Turken, en de Belgische ambtenaren uit de Europese instellingen in Brussel zullen dan voor meer dan de helft moeten bevolkt worden met de hoog competente allochtoonse Brusselse bevolkingsgroep die ze zo gretig hebben ingevoerd!
Want voor Arti en de haren moet er een afspiegeling van de maatschappij in die instellingen en bedrijven komen. Hoe zit het in Kortrijk? zijn ze daar al aan de helft? of is het nog maar 1/10? let op: het gaat nog leuk worden zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5843 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 293...nog steeds geen racisme...zelfs geen "positief" en "toegelaten" en "niet strafbaar" racisme...enkel de discriminatiedrang annex semantische pirouettes van pocolinkieland....waar is de tijd dat ze nog creatief waren...en woorden konden uitvinden om hun eigen discriminaties als preconiseerbaar via hun mediamonopolie aan de gewone piot te verkopen...zelfs dat lukt blijkbaar niet meer...
![]()
![]() |
#5844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5845 |
Banneling
|
![]() Prentjes plaatsen ipv tegenargumenten...daar moet je univ voor gedaan hebben...
Er is 10 keer meer racisme,haat en onverdraagzaamheid te vinden onder de 'zogenaamde' slachtoffers van vlaamse onverdraagzaamheid...maar volgens Raf mag je wel vlaamse onverdraagzamen discrimineren wat dus op zich zelf racisme is uiteraard.. De links extremisten zien zichzelf nog steeds als de ware oprechte goeden...terwijl zij zelf de verdraagzaamheid met het badwater hebben weggesmeten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5846 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Negeren raf, Gewoon negeren
![]() |
#5847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, die staat al van vorige zomer op mijn negeerlijst, samen met Paulus. Het forum ziet er sindsdien een stuk beter uit.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is discriminatie en racisme op basis van politieke overtuiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5849 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is "trollen" tegenwoordig ook al een politieke overtuiging? Hoe noem je die stroming? Trollisme?
![]() |
![]() |
![]() |
#5850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewijs dat maar eens met een linkje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou betekenen dat ik zijn berichten moet bekijken. Nee, dank je feestelijk... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal het probleem niet zijn. Maar probeer maar eens één derde van alle schoonmaakbedrijven te bevolken met witte autochtonen... Dat is al een pak moeilijker nietwaar. Misschien iets voor de eigenvolkers die nu op brugpensioen mogen? Of is 50 te oud? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5853 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5854 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5855 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt echt wel hilarisch uit jouw mond.
![]() Er is geen schaamte meer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() 't Is waarschijnlijk daarom dat ie om de haverklap gebannen wordt, omdat de moderatie zo'n hoge pet op heeft van zijn "debatmethoden"...
![]() |
![]() |
![]() |
#5859 |
Banneling
|
![]() Gemakkelijk alsverzuurde inquisiteur Artisjok even als Akira de heksenjacht inzet. Jullie waren echte carrièremakers geweest in het nazitijdperk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |