Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Mogen bedrijven klanten weigeren op basis van hun geaardheid ??
is ok 6 50,00%
is niet ok 6 50,00%
ik weet het niet 0 0%
ik trek mij er geen zak van aan 1 8,33%
Ik verhuis 0 0%
ik zou ze wel bedienen , maar heb ze liever niet in huis !! 0 0%
ik zou 3 deuren in mijn zaak zetten , hetero , homo , non-sex 1 8,33%
holebi's zijn ook mensen zoals iedereen 3 25,00%
buiten ermee , hoe dan ook .... 2 16,67%
iedereen is welkom in mijn zaak 1 8,33%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 december 2022, 23:37   #41
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Behalve de anti-discriminatiewet wordt ook nog eens de wet van scheiding tussen kerk en staat overtreden.

Het lef van een homofobe pilaarbijtster om haar persoonlijk geloof te misbruiken om bij de rechtbank de toestemming te vragen voor alle bedrijven om elke betalende homo klant te mogen discrimineren.
Misselijkmakend creatuur en dat terwijl JC haar leerde: bemin je naaste zoals jezelf en behandel anderen zoals gij behandeld wil worden.
Schijnheilige, katholieke muts.

Hoe zou gij het vinden om als katholiek gediscrimineerd en geweigerd te worden als betalende klant door elk bedrijf?!
Zo zie je maar wat geloof met een mens kan doen. Gewoonweg ziekelijk. Punt is dat ze nog steeds met veel zijn, die conservatieven, en ze misschien nog gelijk krijgen ook.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 10:11   #42
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als christen worden wij aan de lopende band beledigd en gediscrimineerd. Wij nemen dat als een eer aan wanneer de wereld dat doet. Martelaarschap is ons ding, dat bewijst dat je goed bezig bent. Wat denk je dat ons 2023 jaar lang aangedaan wordt?

Ik ben trouwens geen katholiek
Christen, katholiek...ene pot nat: geloof....ik hoef geen geschiedenisles over christen vervolging van jou om de vraag te kunnen ontwijken.

Maar laat mij dan de vraag anders stellen:
Hoe zou gij het vinden om voor jóuw geloof gediscrimineerd en geweigerd te worden als betalende klant door elk bedrijf?!

Jij wil een webdesigner de opdracht geven en duur betalen om uitnodigingen te maken voor je huwelijk en zij weigert omdat gij een christen zijt waarmee ze zelfs de anti-discriminatiewet overtreedt.
Wel?!
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 10 december 2022 om 10:13.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 10:20   #43
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.235
Standaard

Is het dan de gewoonte om je seksuele voorkeur te communiceren vooraleer je iets bestelt? Ik ben niet helemaal mee met het probleem.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 10:28   #44
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Is het dan de gewoonte om je seksuele voorkeur te communiceren vooraleer je iets bestelt? Ik ben niet helemaal mee met het probleem.
Als de uitnodigingen voor je homo-huwelijk de opdracht is dan is je seksuele voorkeur uiteraard bekend bij de webdesigner?
En als dat dan een homohater is, dan wordt je gediscrimineerd.
En in het knettergekke vs trekt die homofoob dan naar de rechtbank tegen de anti-discriminatiewet zodat alle bedrijven alle homo's zouden mogen discrimineren...
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 10 december 2022 om 10:33.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 12:05   #45
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja je gaat alleen maar een flink deel van je omzet verliezen, als je daar mee kan leven.
voila. niemand verplicht een klant om daar zijn geld te spenderen. als klant hebt ge de keuze, en beslist ge zelf waar en bij wie ge uw geld uitgeeft. als ge dan moet kiezen tussen een zaak die ervoor uitkomt dat het bepaalde klanten niet wil, en een zaak die dat niet doet, kunt ge als klant toch in eer en geweten zelf kiezen. ge beslist met uw portemonnee om bedrijven te belonen of te bestraffen.

ik begrijp het probleem niet echt, en ik begrijp niet dat er mensen zijn die zitten te roepen om meer overheidsbemoeienis, en meer betutteling.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 12:06   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Christen, katholiek...ene pot nat: geloof....ik hoef geen geschiedenisles over christen vervolging van jou om de vraag te kunnen ontwijken.

Maar laat mij dan de vraag anders stellen:
Hoe zou gij het vinden om voor jóuw geloof gediscrimineerd en geweigerd te worden als betalende klant door elk bedrijf?!

Jij wil een webdesigner de opdracht geven en duur betalen om uitnodigingen te maken voor je huwelijk en zij weigert omdat gij een christen zijt waarmee ze zelfs de anti-discriminatiewet overtreedt.
Wel?!
Er is een groot verschil, ik zou de reformatie er nog eens op na lezen in de geschiedenis.

Ik zou geen klant meer zijn en op mijn knietjes naar God en de wraak aan Hem overlaten. Wat anders? Kruidje roer me niet in de media gaan spelen tussen woke plebs? God verbiedt!

Ik denk dat he hoog tijd is voor segregatie, iedere gemeenschap haar eigen diensten, normen en waarden en ze daarbinnen houden. Deze goddeloze generatie denkt dat ze gelijk heeft en kan er niet tegen als een ander vindt dat ze ongelijk hebben. Dan triggeren ze gelijk social justice warriors, brrrr.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 12:41   #47
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja je gaat alleen maar een flink deel van je omzet verliezen, als je daar mee kan leven.
Tenzij de vraag groter is dan het aanbod, en dan kan je selectiever zijn.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 12:48   #48
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.934
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Is het dan de gewoonte om je seksuele voorkeur te communiceren vooraleer je iets bestelt? Ik ben niet helemaal mee met het probleem.
Het principe heeft mijn inziens niets met geaardheid of iets dergelijks te maken.
Niemand mag iemand anders verplichten tot zakendoen.

Stel de ouders van de slachtoffers van Michelle Martin die hebben een bungalow vakantiepark. Zijn die verplicht van aan Martin te verhuren?

Ik zou haar niets verhuren, moet ik dan naar de gevangenis?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 12:49   #49
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
voila. niemand verplicht een klant om daar zijn geld te spenderen. als klant hebt ge de keuze, en beslist ge zelf waar en bij wie ge uw geld uitgeeft. als ge dan moet kiezen tussen een zaak die ervoor uitkomt dat het bepaalde klanten niet wil, en een zaak die dat niet doet, kunt ge als klant toch in eer en geweten zelf kiezen. ge beslist met uw portemonnee om bedrijven te belonen of te bestraffen.

ik begrijp het probleem niet echt, en ik begrijp niet dat er mensen zijn die zitten te roepen om meer overheidsbemoeienis, en meer betutteling.
Daar ben ik het mee eens.
Mijn inziens gaat het echter om het principe. Je zal maar worden afgewezen wegens geaardheid, huidskleur of wat ook. Een mens zou voor minder slecht gezind worden.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 12:57   #50
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.659
Standaard

Datzelfde "principe" is toepasbaar aan de andere kant, je zal maar gedwongen worden je waar en dienst te verkopen aan zot raar zwart geel gay of eender welk soort volk je niet lust.
DAT is waar het hier om gaat, geen maar, wel precies DAT.
Als ik brood bak wil ik niet gedwongen zijn dat te verkopen aan eender wie.
Als ik gras afrij wil ik niet gedwongen zijn dat te doen bij eender wie.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 13:08   #51
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er is een groot verschil, ik zou de reformatie er nog eens op na lezen in de geschiedenis.
Je zou beter lessen trekken uit de geschiedenis van al die (bij-)geloven dan nog steeds je denken en een eigen mening in de 21ste eeuw te laten voorschrijven door achterhaalde dogma's uit vorige eeuwen.
Gelukkig is dat soort (bij)gelovige dummies een uitstervend ras.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik zou geen klant meer zijn en op mijn knietjes naar God en de wraak aan Hem overlaten. Wat anders? Kruidje roer me niet in de media gaan spelen tussen woke plebs? God verbiedt!

Ik denk dat he hoog tijd is voor segregatie, iedere gemeenschap haar eigen diensten, normen en waarden en ze daarbinnen houden. Deze goddeloze generatie denkt dat ze gelijk heeft en kan er niet tegen als een ander vindt dat ze ongelijk hebben. Dan triggeren ze gelijk social justice warriors, brrrr.
Goed om te weten dat met zulke gelovigen de vloer mag aangeveegd worden, ze gaan zelfs op hun knieën liggen om hun andere wang aan te bieden.

Die segregratie is er al, alleen dan spijtig dat de wetten er ook nog zijn en die zijn voor iedereen, ook voor religieuze dummies met ongelijk die geen verschil maken tussen hun bijgeloof en de wet.
Je religieuze obsessie en fanatisme is vergelijkbaar met het bijgeloof van de islamietjes, die hebben ook altijd het grote gelijk als ze ongelijk hebben.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 13:33   #52
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het principe heeft mijn inziens niets met geaardheid of iets dergelijks te maken.
Niemand mag iemand anders verplichten tot zakendoen.
Het gaat ook niet over zaken doen, het gaat over discriminatie.
Wie zaken doet wil in de eerste plaats winst maken en dan maakt het niet uit welke geaardheid de betalende klant heeft.
Verkoop en winst maken is dan belangrijker dan wie of wat de klant is.

In dit geval is de verkoopster een homofobe waarbij haar homohaat groter is dan haar doel om winst te maken en daarom discrimineert zij de homo waarbij ze zelf de anti-discriminatie wet overtreedt.
En ze wil dan zelfs, tegen die anti-discriminatiewet, van de rechtbank toestemming bekomen voor alle bedrijven om alle homo's wettelijk te mogen discrimineren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Stel de ouders van de slachtoffers van Michelle Martin die hebben een bungalow vakantiepark. Zijn die verplicht van aan Martin te verhuren?

Ik zou haar niets verhuren, moet ik dan naar de gevangenis?
Men verhuurt aan wie men wil als men geld wil verdienen.
Als martin wordt geweigerd en dan gaat jammeren over discriminatie, dan moet zij de reden bewijzen waarom ze geweigerd werd en dat ze gediscrimineerd wordt omdat ze martin is.
Als het park volzet is, komt ze van een kale kermis thuis.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 13:37   #53
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Je zou beter lessen trekken uit de geschiedenis van al die (bij-)geloven dan nog steeds je denken en een eigen mening in de 21ste eeuw te laten voorschrijven door achterhaalde dogma's uit vorige eeuwen.
Gelukkig is dat soort (bij)gelovige dummies een uitstervend ras.

Goed om te weten dat met zulke gelovigen de vloer mag aangeveegd worden, ze gaan zelfs op hun knieën liggen om hun andere wang aan te bieden.

Die segregratie is er al, alleen dan spijtig dat de wetten er ook nog zijn en die zijn voor iedereen, ook voor religieuze dummies met ongelijk die geen verschil maken tussen hun bijgeloof en de wet.
Je religieuze obsessie en fanatisme is vergelijkbaar met het bijgeloof van de islamietjes, die hebben ook altijd het grote gelijk als ze ongelijk hebben.
Ik trek mijn lessen net uit het verleden en erken daardoor de geest van deze tijd. Wat jij doet is christendom op mensen afspiegelen, ik doe het op de Bijbel en Zijn apostelen. Waarvan Paulus 1 is.

Neen de segregatie is er niet. Die kutfascisten hebben via sociaal darwinisme op iedereen experimentele behandelingen pogen afdwingen en conditioneren genderdysforie in de volgende generatie.

Kies uw kant dus wijs want gans deze westerse samenleving is reeds veroordeeld.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 13:43   #54
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Datzelfde "principe" is toepasbaar aan de andere kant, je zal maar gedwongen worden je waar en dienst te verkopen aan zot raar zwart geel gay of eender welk soort volk je niet lust.
DAT is waar het hier om gaat, geen maar, wel precies DAT.
Als ik brood bak wil ik niet gedwongen zijn dat te verkopen aan eender wie.
Als ik gras afrij wil ik niet gedwongen zijn dat te doen bij eender wie.
Niemand wordt gedwongen om te verkopen......
Elke bakker wil zoveel mogelijk brood verkopen en dan kan het hem toch niet schelen wie zijn brood koopt?
Als het brood maar betaald wordt.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 14:11   #55
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik trek mijn lessen net uit het verleden en erken daardoor de geest van deze tijd. Wat jij doet is christendom op mensen afspiegelen, ik doe het op de Bijbel en Zijn apostelen. Waarvan Paulus 1 is.
Neen, gij trekt geen lessen want dan zou je zelfstandig je eigen mening vormen en niet meer volgens het bijgeloof van je bijbel en zijn apostelen aan enge tunnelvisie lijden waardoor je een vertekenend beeld hebt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen de segregatie is er niet. Die kutfascisten hebben via sociaal darwinisme op iedereen experimentele behandelingen pogen afdwingen en conditioneren genderdysforie in de volgende generatie.
Er is wel segregatie, de hoofddoek is daar een voorbeeld van, de moskeëen zijn daar voorbeeld van, de islamscholen zijn daar voorbeeld van etc... dat noemen ze eigenheid behouden maar is wel degelijk culturele segregatie en zelfs ongelijkheid door religieus fanatisme in tegenstelling tot integratie.
De conditionering voor de gender waanzin is een ander facet van de degeneratie en kwalijke ontwikkelingen in de huidige maatschappij maar dat is een andere discussie.
Het is overigens de taak van de ouders om met gezond verstand hun kinderen te behoeden voor dat gender-freak-circus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Kies uw kant dus wijs want gans deze westerse samenleving is reeds veroordeeld.
Volg je eigen raad maar op en begin met zelfstandig te denken, ik heb geen voorgekauwde doempreken nodig vanop ne kansel, die tijd is al lang voorbij.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 14:28   #56
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Neen, gij trekt geen lessen want dan zou je zelfstandig je eigen mening vormen en niet meer volgens het bijgeloof van je bijbel en zijn apostelen aan enge tunnelvisie lijden waardoor je een vertekenend beeld hebt.

Er is wel segregatie, de hoofddoek is daar een voorbeeld van, de moskeëen zijn daar voorbeeld van, de islamscholen zijn daar voorbeeld van etc... dat noemen ze eigenheid behouden maar is wel degelijk culturele segregatie en zelfs ongelijkheid door religieus fanatisme in tegenstelling tot integratie.
De conditionering voor de gender waanzin is een ander facet van de degeneratie en kwalijke ontwikkelingen in de huidige maatschappij maar dat is een andere discussie.
Het is overigens de taak van de ouders om met gezond verstand hun kinderen te behoeden voor dat gender-freak-circus.

Volg je eigen raad maar op en begin met zelfstandig te denken, ik heb geen voorgekauwde doempreken nodig vanop ne kansel, die tijd is al lang voorbij.
Ik trek misschien geen lessen zoals jij dat doet of zou wensen, maar ze zijn wel degelijk getrokken. Dat is hier Sodom en Gomera gelijk, die georganiseerde fascisten zijn als de derde rijkers; alleen nu vierde rijkers. Hun god is Baphomet die genderdysforia conditioneert en Moloch waar ze hun rituele kindermoorden op handhaven voor eugenetica.
We kennen dit reeds uit onze geschiedenis en heilige teksten, de gelijkenis is iets te treffend.

Niet de moslims hebben experimentele behandelingen afgedwongen en propaganda gevoerd om sociaal darwinisme te handhaven, het waren mijn eigen mensen.
Dat is geen doem- of donderpreek, dat is de bittere realiteit.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 15:03   #57
Patrick M
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 14 januari 2021
Berichten: 764
Standaard

Als ze u in de ene winkel niks willen verkopen dan gaat ge toch naar een andere winkel.
Is niet zo moeilijk.
Patrick M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 15:14   #58
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als ge nu damesonderbroeken verkoopt, zou je kunnen stellen dat ge alleen vrouwen binnen laat. Al gaat ge dan een hele hoop transsexuelen mislopen.

Daarvoor kunt ge dan daarnaast nen winkel beginnen voor transexuele damesonderbroeken, maar als bakker verkoopt ge aan iedereen brood he, Behalve dan bvb aan mensen met een glutenallergie. Net zoals ge als slager geen varkenswangetjes aan veganisten gaat verkopen. Allee ja
Dom.
Heb ooit heel wat lingeriewinkels klandizie bezorgd om niemandalletjes te kopen voor mijn liefje(s) toen.


Wel al lang geleden toen de konijnen nog spraken, dat wel
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 15:29   #59
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.934
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Niemand wordt gedwongen om te verkopen......
Elke bakker wil zoveel mogelijk brood verkopen en dan kan het hem toch niet schelen wie zijn brood koopt?
Als het brood maar betaald wordt.
Waarom mag de bakker niet zelf beslissen?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 16:25   #60
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waarom mag de bakker niet zelf beslissen?
Dat beslist ie toch zelf?!
Al ooit een bakker geweten die je geen brood wil verkopen?
Al ooit een bakker geweten die eerst wil weten of je hetero bent voor ie je een brood verkoopt?!
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be