Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 april 2004, 13:16   #41
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

En waarom zouden we de koppensnellers uit Borneo discrimineren en hen de vetpotten van Europa ontzeggen ?

Ik zou der alles voor geven om die mensen der ook bij te krijgen. (Das een gevaarlijk uitdrukking bij koppensnellers trouwens)
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:17   #42
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Een zoveelste bewijs in een lange rij dat het volk moet geleid worden en zelf niet aan politiek moet gaan doen. De massa is te dom.
Sprak de opperwijzekop van dit forum

__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:18   #43
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid
 
Kristof Miele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2004
Berichten: 794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
En waarom zouden we de koppensnellers uit Borneo discrimineren en hen de vetpotten van Europa ontzeggen ?

Ik zou der alles voor geven om die mensen der ook bij te krijgen. (Das een gevaarlijk uitdrukking bij koppensnellers trouwens)
Vergeet Steve zijn vrieden uit Cuba niet: die zullen tenminste geen aanpassingsproblemen hebben in Steveland.
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:19   #44
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
En waarom zouden we de koppensnellers uit Borneo discrimineren en hen de vetpotten van Europa ontzeggen ?

Ik zou der alles voor geven om die mensen der ook bij te krijgen. (Das een gevaarlijk uitdrukking bij koppensnellers trouwens)
Turkije valt beter binnen de grenzen van het oude romeinse rijk dan Zweden, Finland en de Baltische staten, waarom zou het dan geen deel mogen uitmaken van een eengemaakt Europa?
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:22   #45
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Turkije mag van Vlaming bij EU
Peiling De Standaard-VRT over EU-uitbreiding 8)
Het is al een grandioos misprijzen van de democratie dat over zoiets belangrijk enkele mensen worden bevraagd en dat dit dan door onze 'kwaliteitsmedia' van de daken wordt geschreeuwd als de mening van 'de vlaming'. Meerwaardezoekers zoeken best nog even door...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
één burger één stem
Een loze kreet te oordelen aan de rest van uw bericht.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:24   #46
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

sinds wanneer is de EU de voortzetting van het Romeinse rijk ? rijk dat veroverd werd met militair geweld he.

Neen laat de Europese landen maar de EU maken en laat de Afrikaanse landen maar een Afrikaans Unie maken en de Arabische landen een Arabische unie enzovoort.

Enkele eilanden kunt ge der nog bijnemen.

Anders moet men stoppen met spreken van EUROPESE unie en nog enkel spreken van DE UNIE. Maar DE UNIE zult ge al veel moeilijker verkocht krijgen in Europa. allez dat denk ik toch. En wat ik denk ....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:26   #47
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Turkije mag van Vlaming bij EU
Peiling De Standaard-VRT over EU-uitbreiding 8)
Het is al een grandioos misprijzen van de democratie dat over zoiets belangrijk enkele mensen worden bevraagd en dat dit dan door onze 'kwaliteitsmedia' van de daken wordt geschreeuwd als de mening van 'de vlaming'. Meerwaardezoekers zoeken best nog even door...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
één burger één stem
Een loze kreet te oordelen aan de rest van uw bericht.
Oh, als de peilingen andere richtingen uitgaan dan blijken sommigen hier wel geneigd ze te geloven, vreemd
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:29   #48
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
sinds wanneer is de EU de voortzetting van het Romeinse rijk ? rijk dat veroverd werd met militair geweld he.

Neen laat de Europese landen maar de EU maken en laat de Afrikaanse landen maar een Afrikaans Unie maken en de Arabische landen een Arabische unie enzovoort.

Enkele eilanden kunt ge der nog bijnemen.

Anders moet men stoppen met spreken van EUROPESE unie en nog enkel spreken van DE UNIE. Maar DE UNIE zult ge al veel moeilijker verkocht krijgen in Europa. allez dat denk ik toch. En wat ik denk ....
Daar zult ge eens een peiling naar moeten houden

In "de strijd tegen het terrorisme", om maar even een heet onderwerp aan te snijden, en "het democratiseren van het Midden-Oosten" zou in mijn ogen een aansluiting van Turkije bij de EU een goede zaak zijn. Een veel betere zaak zelfs dan de oorlog in Irak.
Vanwaar die schrik voor moslims? Waarom willen jullie hen in een hoekje bij de fundamentalisten zetten?
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:42   #49
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Tja vanwaar die schrik voor moslims he ?

Misschien omdat overal waar de islam gekomen is de vooruitgang stil gezet is ? Misschien omdat overal waar de islam gekomen is de andere religies geen plaats meer kennen ofwel enkel nog echt tweede of zelfs derderangburgers zijn ?
Misschien omdat de islam in de praktijk vooral een religie van geweld blijkt te zijn ?

't zijn maar enkele bedenkingen die ik zelf zo dadelijk heb.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:44   #50
dejohan
Minister-President
 
dejohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Een hol in de grond
Berichten: 5.222
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Omdat, zo leren de verkiezingen ons telkens weer, peilingen gebaseerd op enkele duizenden mensen niet representatief zijn. Ze geven slechts de mening weer van die paar duizend mensen, en zelfs dat kan "dankzij" sturende vragen wel eens een vertekend beeld opleveren.

Ik heb geen zin om in te gaan op de onderzoeksmethode van deze enquëte, of les te geven in onderzoeksmethoden, maar ik vind het eigenlijk een zeer goedkoop argument om altijd direct te roepen dan een enquëte niet represenatief is. Geen enkele enquëte is echt representatief, tenzij je de volledige populatie ondervraagt, en dat is iets wat quasi nooit gebeurt. Meestal wordt minder dat 1% van de onderzocht populatie ondervraagd. Dat neemt niet weg dat correct uitgevoerde enquëtes en peilingen er doorgaans redelijk goed op zitten. Je moet natuurlijk met een foutenmarge rekening houden

Daarenboven, als je de commentaren leest telkens iemand iets ivm een enquëte plaats, dat is het precies of er is nog nooit op een eerlijke manier een enquëte is gehoudenin Vlaanderen. Er wordt altijd geroepen dat er op een of andere manier gesjoemeld is. Weet wel dat zulk politiek onderzoek door allerlei experts, politiekers en andere mensen die zich niet kunnen vinden in de conclusies kritisch en nauwgezet nageplozen en becommentarieerd wordt, dat er serieus wordt gezocht naar foutjes. Weet ook dat de onderzoekers en de instellingen (universiteiten, bureau's) gekraakt of gemaakt worden door hun reputatie. Een onderzoeker of een instelling die gepakt wordt op fraude kan het compleet vergeten. Denk je nu echt dat die onderzoekers hun credibiliteit op het spel gaan zetten door het vervalsen van een openbaar onderzoek dat door iedereen gaat nageplozen worden? Als je dat denkt ben je naief.

Mezelf even opnieuw posten.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:45   #51
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Tja vanwaar die schrik voor moslims he ?

Misschien omdat overal waar de islam gekomen is de vooruitgang stil gezet is ? Misschien omdat overal waar de islam gekomen is de andere religies geen plaats meer kennen ofwel enkel nog echt tweede of zelfs derderangburgers zijn ?
Misschien omdat de islam in de praktijk vooral een religie van geweld blijkt te zijn ?

't zijn maar enkele bedenkingen die ik zelf zo dadelijk heb.
Waar de Kerk vroeger kwam was er ook geen vooruitgang meer, vraag maar aan Galileo.
Waar de Kerk vroeger kwam was er ook geen ander geloof meer. Kleine afwijkende strekkingen misschien, maar dat heb je binnen de Islam ook.
"In de praktijk" wordt de Islam net zoals vroeger de Katholieke Kerk gebruikt door enkele fundamentalisten die er hun voordeel mee willen doen meteen een hele grote aanhang te krijgen.

't zijn maar enkele tegenwerpingen die ik zo uit mijn vingers schud.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:51   #52
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

'k weet het zo niet Dejohan. Het wereldje is zo klein daar. Het veschil tussen opdrachtgevers en uitvoerders nog kleiner. Zie maar eens hoeveel uitvoerders ondertussen ook opdrachtgever zijn geworden. Of uitvoerders die achter de schermen zelfs baas spelen over de opdrachtgevers.

Neem nu die peiling. Voor de STandaard is het een middel om bedrukt papier te verkopen. Sorry MEER bedrukt papier. Of die peiling nu correct is of nie daar malen de kranten van tegenwoordig toch niet meer om. Papier verkopen is de boodschap. En hoe verkoopt ge meer papier door iets te bieden wat een ander niet heeft. Een controversiele peiling is een schitterend middel.
Voor de uitvoerders is het dus zaak om de Standaard tevreden te houden. Hoe kunt ge de Standaard tevreden houden ? Met hen te bieden wat ze willen. een spectaculair resultaat van de peiling die gazettenpapier doet verkopen.

Wat zou het meeste papier verkopen denkt ge : een enquete met de kop : 90 % van de mannen is hetero of 90 % van de mannen is homo ?

De tweede kop zal papier doen verkopen maar is nochtans niet waar. Zelfs Raf zal dat bevestigen denk ik.


Of Dejohan denk jij echt nog dat het de kranten van vandaag om de waarheid te doen is ? Dan ben je naief.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:55   #53
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Griffing, excuseer maar waar hem ik hier ooit de kerk of het Christendom verdedigd ?
Ik ben zelf niet meer gelovig, al een hele tijd dank u wel graag gedaan.

Imagine no religion....

maar de groep niet gelovigen is nog slechter af in Moslimlanden....
Noem het dus gerust eigenbelang of schrik voor mijn eigen hachje
Niets om beschaamd over te zijn trouwens
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:55   #54
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.117
Standaard

COMMENTAAR. Kennistekort is onaanvaardbaar
Door Bart Sturtewagen
...
Maar dat dit laatste geen indicator is van grote scepsis over het verruimde Europa blijkt uit het antwoord op de vraag over de mogelijke toetreding, in een latere fase, van Turkije. Niet minder dan zeven Vlamingen op de tien hebben daar, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan, geen bezwaar tegen.


Uit commentaar bij DS: M.a.w. ze zeggen hierzelf dat de vraag ongeveer de volgende moet zijn geweest (zie de vetgedrukte stukken):

"Vindt u dat er eventueel over een toetreding van Turkije kan nagedacht worden als binnen 15 jaar blijkt dat zij zich aan de mensenrechten houden?"

En dan van de daken schreeuwen en doen alsof de vraag was: "vindt u dat turkije morgen deel mag nemen aan de EU?". Plat, plat populisme en poging tot politieke beïnvloeding van DS. Sinds de innige samenwerking met de vrt gaat het daar ook stijl bergaf precies.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 13:58   #55
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
COMMENTAAR. Kennistekort is onaanvaardbaar
Door Bart Sturtewagen
...
Maar dat dit laatste geen indicator is van grote scepsis over het verruimde Europa blijkt uit het antwoord op de vraag over de mogelijke toetreding, in een latere fase, van Turkije. Niet minder dan zeven Vlamingen op de tien hebben daar, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan, geen bezwaar tegen.


Uit commentaar bij DS: M.a.w. ze zeggen hierzelf dat de vraag ongeveer de volgende moet zijn geweest (zie de vetgedrukte stukken):

"Vindt u dat er eventueel over een toetreding van Turkije kan nagedacht worden als binnen 15 jaar blijkt dat zij zich aan de mensenrechten houden?"

En dan van de daken schreeuwen en doen alsof de vraag was: "vindt u dat turkije morgen deel mag nemen aan de EU?". Plat, plat populisme en poging tot politieke beïnvloeding van DS. Sinds de innige samenwerking met de vrt gaat het daar ook stijl bergaf precies.
In mijn Standaard stond de vraag als volgt: Stel dat Turkije aan alle voorwaarden voldoet, mag het dan lid worden van de EU?"
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 14:01   #56
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Neen laat de Europese landen maar de EU maken en laat de Afrikaanse landen maar een Afrikaans Unie maken en de Arabische landen een Arabische unie enzovoort.

Enkele eilanden kunt ge der nog bijnemen.

Anders moet men stoppen met spreken van EUROPESE unie en nog enkel spreken van DE UNIE. Maar DE UNIE zult ge al veel moeilijker verkocht krijgen in Europa. allez dat denk ik toch. En wat ik denk ....
Turkije is Europees en heeft in de verste verte niets van doen met Arabieren tenzij als overheersers van de Arabieren. Al van in de Middelleeuwen is het een van de belangrijkste spelers geweest op het Europese toneel. In de 19de eeuw sprak men over het Ottomaanse Rijk als de zieke oude man van Europa. De Eerste Wereldoorlog was vooral een Europese Oorlog en de Ottomanen waren één van de deelneemers.

Het feit dat de overgrote meerderheid van de Turken moslim is, is ook niet van belang. Turkije is al meer dan 70 jaar seculier. Punt aan de lijn!

Dat geologen zeggen dat Turkije zich op een ander continent bevindt, is een puur artificiëel gegeven. Het landschap in Klein-Azië is krek hetzelfde als in Griekenland, de Balkan, Italië, Zuid-Frankrijk, Spanje en Portugal.

Etnisch gezien kan je gerust stellen dat een bijzonder groot deel van de huidige Turken een deftige hoeveelheid Europees bloed in zijn aderen heeft.

De enige hindernis die ik momenteel zie als mogelijke hindernis voor een deelname aan de EU zijn de mensenrechten. En daar hebben ze de laatste jaren reuzensprongen in de goede richting gedaan.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 14:03   #57
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Griffing, excuseer maar waar hem ik hier ooit de kerk of het Christendom verdedigd ?
Ik ben zelf niet meer gelovig, al een hele tijd dank u wel graag gedaan.
Geen idee over dat eerste puntje, ik trof zomaar een vergelijking met ongelovige godsdiensten gaat dat moeilijk eh
Om het volk dom te houden wordt meestal een godsdienst gebruikt, als ge in niks gelooft zijt ge veel moeilijker dom te houden. (Ja, ik geloof idd ook alleen maar in mezelf )
Citaat:
Imagine no religion....

maar de groep niet gelovigen is nog slechter af in Moslimlanden....
Noem het dus gerust eigenbelang of schrik voor mijn eigen hachje
Niets om beschaamd over te zijn trouwens
Tuurlijk mag je je niet neerleggen bij mensen die anderen dwingen hun levenswijze te volgen, geen tegenspraak dulden en anderen discrimineren. Daar moet je je tegen verzetten, maar of je daarbij jouw methode (het afschermen van de EU en buiten houden van moslimlanden) of de mijne (het proberen om ze hier te integreren, onze belangrijkste normen en waarden over laten nemen, en verder hun Mohammed laten volgen zolang die de mensenrechten niet schendt) moet gebruiken is wat ik mij afvraag
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 14:03   #58
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

De Turken kunnen misschien een Turkse unie vormen met de Koerden en Armeniers ..enzo ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 14:07   #59
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
De Turken kunnen misschien een Turkse unie vormen met de Koerden en Armeniers ..enzo ?
Bwah neen. Liever EU. De wens om ooit over gans Europa te regeren hebben we nooit opgegeven. We waren tot Wenen geraakt maar daar hebben ze ons tegengehouden. Dus dan maar een andere tactiek toepassen. Ditmaal wel zonder geweld.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 14:13   #60
dejohan
Minister-President
 
dejohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Een hol in de grond
Berichten: 5.222
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
'k weet het zo niet Dejohan. Het wereldje is zo klein daar. Het veschil tussen opdrachtgevers en uitvoerders nog kleiner. Zie maar eens hoeveel uitvoerders ondertussen ook opdrachtgever zijn geworden. Of uitvoerders die achter de schermen zelfs baas spelen over de opdrachtgevers.

Neem nu die peiling. Voor de STandaard is het een middel om bedrukt papier te verkopen. Sorry MEER bedrukt papier. Of die peiling nu correct is of nie daar malen de kranten van tegenwoordig toch niet meer om. Papier verkopen is de boodschap. En hoe verkoopt ge meer papier door iets te bieden wat een ander niet heeft. Een controversiele peiling is een schitterend middel.
Voor de uitvoerders is het dus zaak om de Standaard tevreden te houden. Hoe kunt ge de Standaard tevreden houden ? Met hen te bieden wat ze willen. een spectaculair resultaat van de peiling die gazettenpapier doet verkopen.

Wat zou het meeste papier verkopen denkt ge : een enquete met de kop : 90 % van de mannen is hetero of 90 % van de mannen is homo ?

De tweede kop zal papier doen verkopen maar is nochtans niet waar. Zelfs Raf zal dat bevestigen denk ik.


Of Dejohan denk jij echt nog dat het de kranten van vandaag om de waarheid te doen is ? Dan ben je naief.

Ach kom, dat onderzoek is openbaar, iedereen mag dat opvragen en inkijken. En gij gaat zeggen dat ze er dan mee sjoemelen? Ook de standaard heeft er alle belang bij dat het juist gebeurt. Denk je nu echt dat ze het zich gaan riskeren om een opdracht te geven voor een vervalst onderzoek? Weet ge wel wat dat gaat doen met hun reputatie als zoiets uitkomt?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be