![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zou het niet beter zijn een paar miljoen vervuilende auto's te beginnen vernietigen | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 36,67% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
15 | 50,00% |
Ja, maar |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,67% |
neer maar |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,67% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() [quote=Stardust;3176370]*knip*
Blijkbaar was de reden voor de knip niet duidelijk. Persoonlijke aanvallen en schelden worden hier niet getolereerd.
Laatst gewijzigd door Akira : 29 december 2007 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Arnould is weldegelijk een Oostenrijker met als tweede nationaliteit USA staatsburger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De strengste anti-vervuilingsnormen ter wereld voor auto's en hij is ook begonnen met een H2-tankstationnet uit te bouwen. Binnenkort wijzigen ze de grondwet wel voor deze larger-than-life ecologist... Laatst gewijzigd door eno2 : 29 december 2007 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tegen de volgende kandidaats verkiezingen is hij mss reeds dood en begraven. En de grondwet veranderen is in de USA een bijna onmogelijke zaak. Die is daar immers heilig en niet zoals hier een waardeloos stukje papier waar men dagelijks verandering aan wil doen, om ze naar de eisen van de heersende politicus aan te passen. Daar is de grondwet een heilig iets waar niet mag van afgeweken worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Palmolie word in Europa reeds gebruik als vervanger van aardolie in electiciteitscentrales en op grote schaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koolzaad is een te moeilijke kweek voor onze Vlaamse boeren, , zegt ook de boerenbond bij het sluiten van de laaatste suikerfabriek in Moerbeke Waas... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Als de grondwet zo heilig is, waarom vindt Bush het dan zo makkelijk, in de VS, om hem dagdagelijks met de voeten te treden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar welke elektriciteitscentrals als ik vragen mag? Of in welke landen? Bij mijn weten heeft Electrabel overgeschakeld op pellets in plaats van kolen, maar niet op palmolie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Schwarzenegger 2) Eigenaardig genoeg overtreed Bush nergens de USA-grondwet, want de dag dat hij dat doet, mogen en moeten de senatoren hem afzetten en vliegt hij zonder pardon achter de tralies. En zoals je kan nagaan, moest men de grondwet over het presidentschap kunnen veranderden, dan had zijn familie die allang gedaan. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.spe.be/index.php?page=pre...infobank&id=12 De Amercentrale (Geertruidenberg) en de Clauscentrale (Maasbracht) Van Essent zijn twee centrales in Nederland het verbruik palmolie van Essent in 2005 was maar 200.000 ton. http://www.indymedia.nl/nl/2006/11/40081.shtml Je moet dus nog niet eens buiten de Benelux gaan om palmoliecentrales te vinden. Citaat:
Nu is het wel zo, dat steeds minder Europese landen palmolie als een groene-energiedragen beginnen te beschouwen en er dus geen subsidie meer voor willen geven. Dit omdat het een belangrijke voedingsolie is en omdat de winning van palmolie steeds meer milieu-onvriendelijk word en dus zeer omstreden is als milieuvriendelijke vriendelijke energiedrager. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het staat in de constitution dat martelen niet mag... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik doe nog steeds krachttraining... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij martelt niet en in de constitution staat idd dat de president alles mag en moet doen om de veiligheid van het land en zijn inwoners te kunnen vrijwaren, dit echter zonder de rechten van de USA- staatsburger te schaden.
En het zijn de rechten van de mens die hem verbieden iemand op USA grondgebied te martelen of gevangen te houden zonder proces, iets dat hij ook niet doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maak van de gelegenheid misbruik om hierbij ook te eisen dat het Amerikaanse Leger CO2-uitstootvrij gemaakt wordt, want met hun vuile motoren martelen ze de wereld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
de homofobe Castro, na jaren opsluiting, en die zoveel geluk had, die poging te overleven (alhoewel ze niet succesvol was). Laatst gewijzigd door eno2 : 17 januari 2008 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |