![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"They do not want to stop the islamisation and they are in power" Waarom de islam wel degelijk het (wereldwijd) probleem is. Klaar en duidelijkje uitleg in dit filmpje http://www.motionbox.com/video/playe...db01c1de492?#1 De theorie van minister Keulen klopt niet: ondersteuning en financiering van de islam zal niet leiden tot de europeanisering van de islam, wel tot de islamisering van Europa" Filip Dewinter En zogenaamd 'verdraagzaam' 'progressief' ![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 29 december 2007 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus is Edina een bijzonder zielig mens gezien ze plat op de buik gaat voor de hedendaagse apartheid : de islamitische. In de draad over het apartheidszwemmen van de moslima's kon ze deze extreme apartheidsvorm niet ferm genoeg verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Selektief racisme? Zelf maak ik geen selektie(werknemers. vrienden, enz...) op basis van ras maar wel religie. Islam blijft bij mij buiten.
Laatst gewijzigd door longhorn : 29 december 2007 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik blijf netjes in mijn eigen land wat overigens een BLANK (=Arisch) land is. Het lijkt mij eerder beter als uw zelf oprot naar één of ander derde wereld gebied waar het krioelt van de bruintjes en zwartjes waar u zo van houdt.
Europa=Arische heimat, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens is het blanke ras continu beinvloed geweest van andere rassen, wat de verscheidenheid veroorzaakte onder blanken. Laatst gewijzigd door Bhairav : 30 december 2007 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.stormfront.org/forum/show...an-341029.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Ook dit is weer een voorbeeld van selektief racisme. Enerzijds zitten roepen dat niet-blanke vreemdelingen die emigreren naar Europe moeten worden tegengehouden en/of teruggestuurd, maar anderzijds wel de lof zitten zingen over een blank "broedervolk" dat naar niet-blanke streken uitwijkt en die kolonizeren ten koste van de plaatselijke bevolking. Dit is totaal ongeloofwaardig. Ofwel ben je tegen de inwijking van vreemdelingen in je eigen land, maar dan kan je ook niet de inwijking van "eigen volk" in andere streken goedpraten. Ofwel zie je geen graten in de inwijking van "eigen volk" in andere streken waar ze eigenlijk niks te zoeken hebben, maar dan kun je ook niet meer vreemden verbieden om in te wijken naar je eigen streek. Het is het ene of het andere.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Selectief racisme op zijn islamitisch ...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo'n slecht karakter dat ik zoiets eens zou willen tegenkomen.
Groot gelijk dat die klant klacht heeft ingediend. Zou ze nu ook - zoals hier de slachtoffers van racisme - 4000 euro schadevergoeding krijgen terwijl de racistische kassierster bovendien zes maand voorwaardelijk zal krijgen? Of zou de klant zich moeten tevreden stellen met een "in feite had je gelijk" zinnetje? Ik weet niet wat het is, maar sinds er hoofddoekcassieres in mijn supermarkt zitten ben ik hoe langer hoe meer geneigd om extra varkensvlees te kopen en flesjes wijn afgewisseld met koteltjes op de band te leggen. Echter: brute pech! die pakken dat gewoon allemaal aan hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij zit het zo: "exotische " vrouwen mogen blijven, �*ls ze mooi zijn, en liever met ons omgaan dan met hun mannen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar maak u geen zorgen, ver Doomy, in de werkelijlkheid zijn de meeste van die vrouwen, ofwel onaantrekkelijk, ofwel van kop tot teen ingepakt, ofwel opgesloten, dikwijls een kombinatie van de drie. Wij hebben er dus niets aan, maar zien wel veel af van het manvolk. Al bij al ben ik dus wel voorstander dat men het hele zootje wegstuurt. Maar ook daar kan ik enkel over dromen zolang de bende voddeventen die we "de regering" noemen, aan de macht blijven. U kan dus tevreden zijn, het land blijft nog steeds verder bergaf gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 januari 2008 om 03:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je andere filmpje mag dit wel worden: http://www.youtube.com/watch?v=cGuG98FTaGo http://www.youtube.com/watch?v=XJQBNYFVpW4 ![]() (vrijpartijtjes zijn er in Marocco ook) Laatst gewijzigd door filosoof : 17 januari 2008 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() U hebt groot gelijk dat u selectief racisme aankaart en schoonheden vind je inderdaad overal (zowel innerlijk als uiterlijk).
Selectief racisme werkt echter in beide richtingen. Mannelijke moslims wensen dat hun vrouwen, dochters, zussen, nichten, tantes... zich allemaal heiliger dan heilig gedragen en zeker niet aanpappen met een 'ongelovige' doch zelf zijn zij blijkbaar ook niet al te vies van een schoon blond ongelovig meisje. Om consequent te zijn, zou u dus best beide aspecten aanhalen om te vermijden dat één of andere snoodaard u een vorm van 'selectieve verontwaardiging' verwijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het dan zo goed leven was in het Zuid-Afrika van de apartheid, waarom leefden de meeste zwarten dan in armoede en kwamen ze in opstand tegen dit o zo fantastische regime? De waarheid is dat de welvaart van de blanken er op uitbuiting van de niet-blanke bevolking was gebaseerd, en het niet-blanke deel van de bevolking daar weinig van zag. Het was nochtans het niet-blanke deel van de bevolking die het blanke deel onderhield (onder andere door voor een appel en een ei het huishouden van de welvarende en verwende blanken te doen en voor hun kinderen te zorgen terwijl dezen er de grote bwana zaten uit te hangen). De Zuid-Afrikaanse blanken waren gewoon verwaande en verwende lamzakken die te lui waren om zelf te werken. Hun apartheids-systeem is dan ook terecht samen met de stalinistische regimes in het voormalige Oostblok in elkaar gestort door zijn eigen tegenstrijdigheden: het was gewoon niet leefbaar en bovendien ook nog onrechtvaardig.
|
![]() |
![]() |