![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat me samenvatten: PS is verliezer, VLD is verliezer, CD&V-N-VA is winner. Waar ergens denk je dat de regering een afspiegeling van de verkiezingen is?
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dedecker wou volgens mij, enkel en alleen, het VB vóór het al te groot zou worden, mee in het sop trekken, niet om het een regeringskans te geven maar om het te doen struikelen. Het is juist dat feit, en de reactie van het NVA nu in deze regeringsvorming, dat mij zo doet twijfelen aan de ware toedracht van het verkiezingsprogramma van het NVA en CD&V. Ik kan mij niet ontdoen van de gedachte dat gans die poppenkast één en al opgezet spel was om, punt 1, terug aan de macht te geraken, en punt 2, het VB zwaar verlies te doen lijden. Als je het mij vraagt, hebben ze ons goed bij ons pietje genomen, heel die karteltoestand. Ik verwacht dan ook helemaal geen regeringsoverdracht. En wees nu eerlijk, heel die komedie van vertrouwen schenken op één, bij lot aangewezen persoon, na. ????? Voor wie nemen ze ons eigenlijk, voor roodkapje? Laatst gewijzigd door Garry : 30 december 2007 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik moet Morel niet zo omdat ze geen groot debater is maar ik denk dat ze hier een historische vergissing heeft verijdeld. Citaat:
Het spel is duidelijk: ofwel meespelen met dat volksverraad, ofwel in het cordon. Het échte drama van Vlaanderen is dat de machtspartijen er terecht van uitgaan dat ze met deze cinema nog wegkomen ook.
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Ik zei : "of zou dat normaal moeten zijn".
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 31 december 2007 om 11:52. |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;3181046]
Citaat:
Nee, hier is duidelijk veel meer aan de hand dan alleen het feit dat hij geen kans zach om zijn verkiezingspropaganda te verzilveren. Mij lijkt hier duidelijk een verborgen agenda achter te zitten. Laatst gewijzigd door Garry : 31 december 2007 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
#47 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote][quote=Garry;3181959]
Citaat:
Feit is dat hij en regering steunt die géén enkele verzuchting voor Vlaanderen invult. In tegendeel, ze dreigt de status quo enkel te betonneren hetgeen enorme schade zal anrichten aan Vlaanderen én Wallonië. Ik weet het, dat lijkt ongelooflijk, maar het is de naakte waarheid. Citaat:
Elaborate...
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het vlaamse volk zelf na invoering van het BROV. Dan is er geen nood meer aan 'grote visonaire leiders' enkel nog aan capabele managers die uitvoeren wat de mensen willen... |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Is je de ironie ontgaan ? Ik kan niet overal icoontjes bijzetten. Zelfs Max, bedrogen, belogen en in alle staten, kon deze post relativeren. Ik vrees een volk zonder zelfspot.
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn daar bewijzen van?
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het schijnt te kloppen... Citaat:
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bewijst alleen nog maar eens hoe onbetrouwbaar Dedecker wel niet is. Ik heb hem nooit anders horen zeggen dan dat hij niet met het VB in zee wil omdat hij geen VB’er is maar altijd een Liberaal en dat zou blijven. Je ziet dat jevan al wat die politiekers zeggen nog niet te veel mag voor waarheid nemen he. Zo blijf ik ook mijn twijfels hebben over dat kartel. Iets in mij zegt me dat er daar iets niet klopt met al die vissen en die grootspraak en dan die 180° ommezwaai . Ik vertrouw ze van geen kanten, niet het CD&V noch het NVA, zomin als Dedecker
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, afschieten die troep. De Vlamingen zullen hun verzuchtingen elders moeten halen of het wordt voor de zoveelste keer op rei weer een fiasco! |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat er wel gebeurt is: Hij is gevraagd door onder andere Meneer Dewinter om als Onafhankelijke op senaatslijst van het VB te komen staan.
![]() |
#58 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Dat klopt zeker, men wou JMDD om de senaatslijst te trekken maar Morel en Van Hecke hebben, en bij LDD die toen juist bestond o.a de zoon van JMDD, stokken in de wielen gestokken.
Maar dit verhaal was toch al veel langer bekend. Annemans kan het zelfs niet laten om die 'fout' steeds aan van hecke en Morel toe te schrijven en Verstepen is er zelfs voor uit de partij gestapt. Herinner u de Forza Flandria! Dat er meer en meer steun komt voor Valkeniers als voorzitter van het VB lijkt me trouwens ook geen toeval. van hecke en Morel hebben pluimgelaten bij de laatste verkiezing doordat LDD wel levensvatbaar bleek en nu een 'bedreiging' vormt voor het electoraal gewin van het VB. Valkeniers, een liberale flamingant moet nu LDD gaan bestoken en zelfs vernietigen zoals al menige weliswaar plaatselijk VB'er heeft laten vallen. Wees dus niet ongerust dat elke VB'er gaat overlopen er zijn er nog genoeg met de fighting spirit en met absoluut foute instelling en ideologie.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 11 januari 2008 om 01:00. |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |