![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Vernieuwing kan uitsluitend betekenen dat men uw ideeën omhelst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, want ik eet homo's levend op. Kom nou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Hoe komt u daarbij?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 januari 2008 om 13:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() So, you're a dickeater??! Your choice...
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 januari 2008 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() U doet dat wellicht niet, maar de homo's in uw omgeving vrezen mss wel iets gelijkaardigs. Ik zoek maar een uitleg waarom gij ze niet tegenkomt en velen anderen wel hé.
Ter illustratie. Ik had een jeugdvriend, we kennen elkaar vanop de humaniora en hij was toen één van mijn beste vrienden. Ook aan de universiteit zaten we samen. Daarna kwam er een lange periode dat we elkaar nauwelijks zagen, maar eenmaal de dertig voorbij zochten we elkaar terug op. Pas dan, na laten we zeggen 20 jaar van close vriendschap, nam hij me op een dag apart, aan de toog in een café, en zei zonder aanleiding: kijk die jongen naast u, daar zou ik verliefd kunnen op worden. Ik hoorde het zelfs niet. Hij herhaalde het nog eens, en toen begon mijn frank stilaan te vallen. Stilaan. Het heeft nog een uurtje geduurd eer ik goed door had dat hij me, na twintig jaar, wou toevertrouwen dat hij homo was. En dat ik daar nooit ooit maar het minste vermoeden van gehad heb. Ik viel bijna letterlijk van mijn stoel. We zijn ondertussen nog eens dik 15 jaar verder en hij is nog steeds één van mijn beste vrienden. Om maar te zeggen hoe gevoelig dit allemaal ligt, en dat sommige mensen er niet zomaar mee uitpakken, zelfs niet tegenover hun beste vrienden. Laatst gewijzigd door Kortaf : 5 januari 2008 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat je best "vernieuwend" kan zijn en toch gesoldeerde homomoppen vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Voila. Het verschil tussen u en mij duidelijk afgelijnd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Misschien is het angst om gepest te worden, vrienden, goede buren, familie of werk te verliezen...ect ?
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was daar dan nog behoefte aan? Een verklaring omtrent uw uitlating dat vernieuwing uitsluitend kan betekenen dat men mijn ideeën omhelst, heb ik echter nog steeds niet vernomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs niet, zoals blijkt uit het voorbeeld dat ik gaf. Gewoon omdat men te onzeker is over hoe goeie menselijke relaties zouden kunnen veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Dan zit er iets fout bij de homo's zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar.
Citaat:
Zoals u ziet kan een VLD-er gerust anti-homo standpunten op nahouden. Ik denk dat u zou verschieten als u wist hoeveel het er in die partij alleen al zijn. Voor u kan vernieuwing blijkbaar maar in één richting gaan, terwijl er duizenden richtingen zijn. Dat begrijp ik uit uw uitval. Dat iemand een gesolderde homomop vertelt, zegt absoluut niets over zijn vernieuwingsgehalte. Laatst gewijzigd door Kortaf : 5 januari 2008 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() "De homo's" bestaan niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet de eerste keer dat u het bij het verkeerde eind heeft en het zal allicht ook niet de laatste keer zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus vernieuwing kan maar één richting uitgaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uw conclusie, niet de mijne.
![]() |
![]() |