Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 2 maart 2004, 17:17   #41
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Jasper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Jasper,

Ik lees geen folders van politieke partijen.

Maar ik geloof U als ge zegt dat 1/3 over Vreemdelingen ging.

1/3 ???

Watblief SLECHTS 1/3 ?

Het Vlaams Blok is aan een bocht bezig denk ik ?
Daar was ook nog een strook om mee te doen aan de handtekeningen-actie tegen het vreemdelingenstemrecht, en nog wat fotootjes en wat nietszeggende persknipsels.

En daar was (HOERA, HOERA) de triomfantelijke ontvangst van twee ex-N-VA-bestuursleden uit het Turnhoutse, die werden voorgesteld als overtuigde en consequente Vlaamsnationalisten (diegenen die overstappen zijn het dus wel, in de filosofie van het Vlaams Blok).

Het zal hun een troost zijn, deze twee bestuursleden, weeral twee stemmen meer; want electoraal betekenen ze helemaal niets (en ik wil zeker de verdiensten van die mensen niet in twijfel trekken, laten we mekaar niet slecht begrijpen).

MAAR WAT IK VERWACHTTE: 3/3 over Vlaanderen, en dit is wat veel gevraagd waarschijnlijk. Ik vraag mij af of het Vlaams Blok eigenlijk wel een "vlaamse" partij is
Jasper is offline  
Oud 2 maart 2004, 18:17   #42
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Tegendradigaard,

Keur jij het zomaar goed dat jouw partij, het blok, zijn partij-standpunten verloochent? Wanneer het blok in zijn partij-standpunten beweert tegen de anti-Vlaamse kieswethervorming te zijn met zijn ondemocratische kiesdrempel, dan begrijp ik niet waarom het blok NIET heeft TEGEN gestemd.

Op die simpele vraag, heeft nog geen enkele blokker geantwoord.
Marie-José is offline  
Oud 2 maart 2004, 18:37   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie-José
Tegendradigaard,

Keur jij het zomaar goed dat jouw partij, het blok, zijn partij-standpunten verloochent? Wanneer het blok in zijn partij-standpunten beweert tegen de anti-Vlaamse kieswethervorming te zijn met zijn ondemocratische kiesdrempel, dan begrijp ik niet waarom het blok NIET heeft TEGEN gestemd.

Ik ben geen Blokker, ook al zal ik er volgende keer op stemmen, maar ik zal je het zo begeerde antwoord geven. Althans wat ik denk dat je graag wil horen als antwoord.
Het Vlaams Blok heeft het expres gedaan om de enige échte, Vlaamse reflexen van de N-VA te testen.
En het werd, wat dacht je anders, een kartel met de CD&V.
Jullie gaan nu, eindelijk, Vlaanderen mee naar zijn finale onafhankelijkheid kunnen leiden.

Het Vlaams Blok zal echter eeuwig schroeien achter het cordon sanitaire, waar de N-VA zich onlangs nog tegen heeft uitgesproken.

Eind goed, al goed.
Oud 2 maart 2004, 18:57   #44
Clemens
Parlementsvoorzitter

Clemens's schermafbeelding

Standaard

Knuppel

Het Blok voert ons al 25 jaar naar de onafhankelijkheid.

Maar voorlopig kunnen ze dat niet uitvoeren.

Blokker Tastenhoye heeft zijn legertje nog NIET bijéén gekregen
om Brussel te omsingelen en uit te hongeren.

Maar straks zal dit geen probleem meer zijn.
Het "Belgisch BLOK" met zijn ééntalige website kan nu franstaligen ronselen om dit Blok-leger te bemannen.
Clemens is offline  
Oud 2 maart 2004, 19:08   #45
Lone Wolf
Burger

Lone Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
Knuppel

Het Blok voert ons al 25 jaar naar de onafhankelijkheid.

Maar voorlopig kunnen ze dat niet uitvoeren.

Blokker Tastenhoye heeft zijn legertje nog NIET bijéén gekregen
om Brussel te omsingelen en uit te hongeren.

Maar straks zal dit geen probleem meer zijn.
Het "Belgisch BLOK" met zijn ééntalige website kan nu franstaligen ronselen om dit Blok-leger te bemannen.

Ha, je hebt het eindelijk door Clemenske. Het doel heiligt de middelen.

En mondje open nu, uw verpleegster is daar met uw pillekes, 't is 19u00.
Slaapwel Clemenske, lekker dodo doen, slaap zacht en morgen moogt ge weer een paar uurkes op de PC.
Oud 2 maart 2004, 19:49   #46
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Moet ik echt antwoorden op die , volgens mij, ridicule vraag ?
[size=6][size=9]er bestaan geen domme vragen... enkel domme antwoorden ![/size][/size]
Aangezien het VB door GEEN enkele van de andere partijen als een valable partner wordt aanzien, is uw stem voor het VB weggesmeten en kan het Vlaanderen absoluut niet sterker maken.
[size=6][size=12]alleen een sterkere oppositie en misschien de meerderheid in Brussel [/size][/size]
Vergeet ook niet dat het imago van Vlaanderen in het buitenland belangrijk is . Daar doen veel mandatarissen en kopstukken van het VB ook niet veel goeds voor.
[size=7]zoals Louis Michel en den anderen dikke [/size]
Dus, aangezien het Vlaams Kartel wel kan aanzien worden als een correcte partner, is dit inderdaad een manier om Vlaanderen verder te brengen.
[size=6]hopelijk wordt de CD nu een beetje Vlaamser [/size]
P.S. Is het dan ook dankzij Hitler dat de Joden hun eigen land hebben gekregen ?
[size=6]inderdaad... helemaal "calle" ![/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 2 maart 2004, 20:13   #47
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ik

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik ben geen Blokker, ook al zal ik er volgende keer op stemmen, maar ik zal je het zo begeerde antwoord geven. Althans wat ik denk dat je graag wil horen als antwoord.
Het Vlaams Blok heeft het expres gedaan om de enige échte, Vlaamse reflexen van de N-VA te testen.
Jullie gaan nu, eindelijk, Vlaanderen mee naar zijn finale onafhankelijkheid kunnen leiden.

Het Vlaams Blok zal echter eeuwig schroeien achter het cordon sanitaire, waar de N-VA zich onlangs nog tegen heeft uitgesproken.
Knuppel,

Je antwoordt niet op de vraag. Het gaat over de partijstandpunten van het Blok, die door hun mandatarissen werden verloochend.

In ieder geval N-VA had veel liever zelfstandig naar de verkiezingen gestapt, maar dat heeft het Belgisch regime, met de nodige steun van het blok, onmogelijk gemaakt.

Blokker, en toch weer niet, je past perfect binnen deze partij.

"Tegen, maar toch weer niet," is een typische houding voor het Blok.

Het Blok is tegen de kieswethervorming met zijn ondemocratische kiesdrempel, maar stemt er NIET tegen!

Het Blok is tegen partijfinanciering voor N-VA, maar wel voor partijfinanciering voor FN en voor Ecolo

Het Blok is tegen het Vlaams Kartel, maar heeft wel eerst N-VA verweten dat het niet in Kartel ging.

Het Blok is tegen de doodstraf , maar dan toch weer niet.
Marie-José is offline  
Oud 2 maart 2004, 21:03   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Citaat:

Knuppel,

Je antwoordt niet op de vraag. Het gaat over de partijstandpunten van het Blok, die door hun mandatarissen werden verloochend.

In ieder geval N-VA had veel liever zelfstandig naar de verkiezingen gestapt, maar dat heeft het Belgisch regime, met de nodige steun van het blok, onmogelijk gemaakt.

Het Blok is tegen de kieswethervorming met zijn ondemocratische kiesdrempel, maar stemt er NIET tegen!

Het Blok is tegen partijfinanciering voor N-VA, maar wel voor partijfinanciering voor FN en voor Ecolo

Het Blok is tegen het Vlaams Kartel, maar heeft wel eerst N-VA verweten dat het niet in Kartel ging.

Ik heb geen partij.
Wat deze of gene partij doet kan mij dus aan de reet roesten.
Voor mij zijn ze allemaal van hetzelfde nat een grote pot.
Maar 'argumenteer' mij maar gerust de hoek in die jou bevalt.
Oud 2 maart 2004, 21:35   #49
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Marie Jose spreekt mij aan over het Vlaams blok en zegt tegen mij 'jouw partij, het blok'.

Nu wist ik niet dat plots al lid was of zelfs eigenaar van het Vlaams Blok.

Voor sommigen is de wereld echt wel heeeeel simpel.

'k hem der nog nie opgestemd maar ik zijn al nen echten Blokker. haha.

Allez zeg nog eens hetzelfde over het Vlaams blok dat de drempel heeft goedgekeurd. Wat jullie redding toch was of zal blijken. Of is het jullie zwanezang.

Maar ik krijg erg weinig concrete antwoorden op mijn ridicule vraag.
Deze zot kan soms moeilijke vragen stellen denk ik.

'k werd voor deze vraag zelfs gefeliciteerd door iemand die zeker geen blok sympathie heeft via een persoonlijk bericht. Hij vond het een schitterende vraag.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 2 maart 2004, 22:03   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Vanuit de oppositie zal het moeilijk gaan he Clemens.

Ligt daar de taak van het supervlaamse Kartel niet om samen met het Vlaams Blok de doorbraak te forceren ?

Het blok heeft het kartel toch al op de rails gekregen vanuit de oppositie.
En dat Vlaams kartel gaat de Vlaamse hemel op de Vlaamse aarde maken, samen met het Vlaams Blok.

Of ben ik te optimistisch ?

Stel Vlaams Kartel + Vlaams Blok kunnen een meerderheid maken in Vlaanderen ? Wat dan Clemens ? Liever paars in het bed trekken dan ?

Ik ken uw antwoord al. Liever in bed met Di rupo dan met Van hecke he.
clemens is een verzuurde NVA-er en pruts graag met onjuiste informatie over het Vlaams Blok NVA amper nog 2% gaat van miserie bij de cd&v onderdak zoeken en is blij met twee zetels

stel dat CD&v 27 % haalt en het Vlaams Blok 24 %

WAT DAN ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 2 maart 2004, 23:45   #51
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Clemens schreef:
Citaat:
Blok stemt NIET tegen de kieswet
waar de splitsing BHV is verworpen
Geen leugens vertellen. Het Vlaams Blok heeft alle amendementen goedgekeurd op één na waar men zich onthield. Dit was een vergissing dat mondeling rechtgezet werd door Annemans in de Kamer.
Dat zijn helemaal geen leugens. Het VB stemde tegen de splitsing BHV. Vraag maar aan Annemans.
Oud 3 maart 2004, 07:37   #52
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

[size=7]NOG EENS : OM PRUTSPARTIJTJES ALS AEL EN GROEN EN BUB EN ANDEREN BUITEN TE HOUDEN [/size]

Citaat:

Knuppel,

[size=6]Dom en stem hé de enige Vlaams nationalistische partij is het Vlaams Blok omdat Geertje koos voor de postjes [/size]

[size=6] je kent het programma en de mandatarissen je bent journalist [/size]

NVA kon de kiesdrempel halen, dat is mijn overtuiging

[size=7]Net als andere democratische partijen[/size]

[size=6]Wie zegt dat liegebeest[/size]

[size=7]samen gaan met het Vlaams Blok was de enige juiste keuze [/size]

[size=7]Dutroux verdient de doodstraf of niet soms, net als andere zware criminelen
Het moet wel over uitzonderlijke zware feiten gaan.[/size]
ancapa is offline  
Oud 3 maart 2004, 08:54   #53
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ancapa,

Wat ben je weer aan het raaskalen en spelen met het rode kleurtje.

-De Liga voor Mensenrechten is tegen de doodstraf en zeker als dit effectieve doodstraf impliceert.

- Het blok heeft N-VA nooit de partij-financiering gegund. De PM’s vergeten die ze hierover hebben rondgestuurd? Die waren nochtans duidelijk genoeg.

Het blok is ook de enige partij die NIET voor de partijfinanciering voor
N-VA heeft gestemd.

- Je vervalst mijn tekst, door bij jouw bemerkingen, die je er tussen wringt, soms vette rode letters te gebruiken en dan weer niet.

- Het blok heeft steeds blijven verkondigen dat nu met de kiesdrempel, N-VA een verloren stem was.
Die bewering vond je terug in hun PM’s en bij hun leden.

- Het blok beweert in zijn partij-standpunten tegen de ondemocratische kiesdrempel te zijn.
Dat is even hypocriet als Spirit, die ook beweert tegen de kiesdrempel te zijn.

Het bewijst enkel dat het blok, net als die andere partijen die de kiesdrempel hebben mogelijk gemaakt, weinig de democratie genegen zijn!

- Je bent blijkbaar vergeten dat het blok ook begonnen is als een partij die zeer weinig kiezers aantrok.
Marie-José is offline  
Oud 3 maart 2004, 12:42   #54
Clemens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Op dit forum trachten de BLOKKERS op een bedriegelijke manier een tripartiet te promoten.

Aldus willen ze verdoezelen, dat een Blok-stem, niet meer is dan dan een steun aan de huidige paarse regeringspartijen (VLD en Sp.a) waar Di Rupo de scepter zwaait.

De geschiedenis heeft geleerd dat een tripartiet met de 3 grootste partijen heel behoudsgezind is, en zo weinig mogelijke potten tracht te breken.

Op communautair vlak is een tripartiet, in het verleden niets anders geweest, dan een regering die alles in de koelkast stopt, zodat ze geen enkele verantwoordelijkheid daaromtrent moeten dragen.

Een tripartiet , Het slechtste wat Vlaanderen kan overkomen.

Maar dat zal het BLOK een zorg wezen. Het “BLOK belang” primeert immers boven “Vlaams Belang”
Clemens is offline  
Oud 3 maart 2004, 14:55   #55
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

[size=7]NOG EENS : OM PRUTSPARTIJTJES ALS AEL EN GROEN EN BUB EN ANDEREN BUITEN TE HOUDEN [/size]

Knuppel,

[size=6]Dom en stem hé de enige Vlaams nationalistische partij is het Vlaams Blok omdat Geertje koos voor de postjes [/size]

[size=6] je kent het programma en de mandatarissen je bent journalist [/size]

NVA kon de kiesdrempel halen, dat is mijn overtuiging

[size=7]Net als andere democratische partijen[/size]

[size=6]Wie zegt dat liegebeest[/size]

[size=7]samen gaan met het Vlaams Blok was de enige juiste keuze [/size]

[size=7]Dutroux verdient de doodstraf of niet soms, net als andere zware criminelen
Het moet wel over uitzonderlijke zware feiten gaan.[/size]
vreemd Ancapa, toon jij je anders in topics over het proces van het Blok geen groot voorstander van de gewoonte om iemand te veroordelen nadat die werkelijk veroordeeld is voor de feiten die hij gepleegd heeft, of vergis ik mij?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 3 maart 2004, 15:25   #56
Clemens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ancapa

Gebruikt u grote rode letters , om u leugens te versterken ?
Clemens is offline  
Oud 3 maart 2004, 16:06   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
Op dit forum trachten de BLOKKERS op een bedriegelijke manier een tripartiet te promoten.
Een driepartijenregering 'promoten' is nog iets anders dan ze in de hand te werken door de enig overblijvende oppositie groot genoeg te maken. Met andere woorden: dikke zever dat promoten van een tripartite.

Citaat:
Aldus willen ze verdoezelen, dat een Blok-stem, niet meer is dan dan een steun aan de huidige paarse regeringspartijen (VLD en Sp.a) waar Di Rupo de scepter zwaait.
Deze te verdoezelen toekomstmuziek komt het Vlaams kartel toe. In een tripartite is het dat... of het land opdelen.

Citaat:
De geschiedenis heeft geleerd dat een tripartiet met de 3 grootste partijen heel behoudsgezind is, en zo weinig mogelijke potten tracht te breken.
Zeer juist.
Wat we vandaag zien is, dat er zelfs met twee al op dezelfde manier 'geregeerd' wordt.

Citaat:
Op communautair vlak is een tripartiet, in het verleden niets anders geweest, dan een regering die alles in de koelkast stopt, zodat ze geen enkele verantwoordelijkheid daaromtrent moeten dragen.
Ook juist. En daar gaat de N-VA binnenkort aan meedoen, of???

Citaat:
Een tripartiet , Het slechtste wat Vlaanderen kan overkomen.
Missschien is het uiteindelijk wel eens het beste wat Vlaanderen kan overkomen.
Of zal de N-VA liever het communautaire immobilisme ondergaan om in het 'Vlaams' kartel te kunnen overleven?

Citaat:
Maar dat zal het BLOK een zorg wezen. Het “BLOK belang” primeert immers boven “Vlaams Belang”
Dat moeten vooral de nieuwe, 'Vlaamse' karteltisten volhouden die goed weten dat met de hulp van het Blok Vlaanderen in één klap onafhankelijk zou zijn...
mochten ze de moed hebben het cordon sanitaire te doorbreken.
Oud 3 maart 2004, 16:45   #58
Eugene
Gouverneur

Standaard

@ Ancapa,
U schreef,
Dutroux verdient de doodstraf of niet soms, net als andere zware criminelen
Het moet wel over uitzonderlijke zware feiten gaan.
----------------------------------------------------------------------
Afgelopen zondag zat ik bij Jurgen Verstrepen in de uitzending. In het tweede deel kwam B. Laeremans van het VB. Aangezien het VB, ook in mijn VB-periode, over het item 'voor of tegen de doodstraf' steeds maar tegelijk warm en koud blies heb ik aan B.Laeremans gevraagd wat nu eigenlijk de VB-houding is en wat bleek, het Vlaams Blok houdt zich afzijdig, heeft geen mening wegens verdeeldheid in de partij. Ook indien het VB mee de dienst zou mogen uitmaken zou het VB zich tegen de doodstraf uitspreken (politieke correctheid ?), verder beriep en beroept het VB zich op Europa, tot zover de rechtlijnigheid he, steeds maar anderen verwijten dat ze zich op Europa beroepen, als ze in het nauw worden gedreven beroepen ze zich er zelf op. Ik heb daar trouwens op geantwoord 'liever uit Europa met levende kinderen, dan in Europa met dode kinderen'.
Oud 3 maart 2004, 16:47   #59
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
@ Ancapa,
U schreef,
Afgelopen zondag zat ik bij Jurgen Verstrepen in de uitzending. In het tweede deel kwam B. Laeremans van het VB. Aangezien het VB, ook in mijn VB-periode, over het item 'voor of tegen de doodstraf' steeds maar tegelijk warm en koud blies heb ik aan B.Laeremans gevraagd wat nu eigenlijk de VB-houding is en wat bleek, het Vlaams Blok houdt zich afzijdig, heeft geen mening wegens verdeeldheid in de partij. Ook indien het VB mee de dienst zou mogen uitmaken zou het VB zich tegen de doodstraf uitspreken (politieke correctheid ?), verder beriep en beroept het VB zich op Europa, tot zover de rechtlijnigheid he, steeds maar anderen verwijten dat ze zich op Europa beroepen, als ze in het nauw worden gedreven beroepen ze zich er zelf op. Ik heb daar trouwens op geantwoord 'liever uit Europa met levende kinderen, dan in Europa met dode kinderen'.
Er zijn na de Tweede Wereldoorlog genoeg mensen gefusilleerd om met dat thema voorzichtig om te springen.
De Garde is offline  
Oud 3 maart 2004, 17:45   #60
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
@ Ancapa,
U schreef,
Er zijn na de Tweede Wereldoorlog genoeg mensen gefusilleerd om met dat thema voorzichtig om te springen.
Met wat voor een flauwe kul kom je nu af, ik weet perfect hoe er over de doodstraf wordt gedacht bij de gemiddelde VB-er en ik weet perfect wie voor de doodstraf is binnnen het VB hoor, wees gewoon consequent he !!! Het ging em verder wel over psychopaten hoor, ik kan enkel maar vaststellen dat, om erbij te willen horen, de leiders van het VB tot meer bereid zijn om toe te geven dan veel VB-ers denken hoor, dat is nu eens iets wat ik na 17 jaar VB wel pertinent weet. En vraag mij nu niet om de namen van de 'groten van het VB' die voorstander van de doodstraf zijn te geven, ik heb dat zondag nog tegen B.Laeremans gezegd dat ik dat nooit zou en zal doen, al wat ik van een partij verwacht is dat ze in alle materies, ook de onpopulaire, nu eens een standpunt inneemt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be