![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: vanwie is de bodem van de noordpool ? | |||
van rusland |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
van canada |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,50% |
van die hollander ( dacht toch dat het een hollander was ) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
van iedereen |
![]() ![]() ![]() |
20 | 62,50% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-->We claimen zoveel als we kunnen. -->We worden heel onpopulair. -->We sturen Flahaut erheen met zijn troepenmacht. -->Aangezien de wereld dan in de lach begint te schieten zijn we onze onpopulariteit kwijt. |
|
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
-->We laten Flahaut voorgoed op Antarctica achter. De man heeft trouwens vet genoeg aan zijn lijf om de winter daar te doorstaan.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grote dromers van dit forum zijn hun dromen weer aan het rond spuimen hier,ik schiet dan altijd gewoon in de lach
![]() On topic= de bodem van de noordpool is van iedereen ![]()
#44 |
|
![]() Dit is maar één van de manieren, mogelijk wel de snelste, waarop de klimaatverandering tot conflicten en zelfs oorlog leidt.
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een betere definitie is: De bodem van de noordpool is van niemand. Ofja van de beesten die daar leven. Laatst gewijzigd door El Economisto : 9 januari 2008 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Lachen is ..heel.. gezond; en dromen even vitaal .. Maar waarschijnlijk bedoel je met 'dromen' iets in de context van een zeker koesteren van ''ongerijmd idealisme''. Je weet wel, zo'n 'idealisme' dat meer wereldvreemdheid in zich draagt dan dat de geconditioneerde collectieve consensus aan systeem-onafhankelijke denkpistes kan tolereren... Blijf je het territoriaal imperialisme verdedigen, of ga help je om op zoek te gaan naar een alternatief? Prost.. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Laat de bodem van de noordpool en heel de ijsmassa maar in handen van het WWF ofzoiets...
Straks is dat stukje natuur ook helemaal om zeep en zijn de ijsberen uitgestorven. En AUB niet aan de russen geven of die maken er weer een stort van voor versleten atoomduikboten zoals in ergens in Kamchatka dacht ik. Verbeter mij indien dit fout is ![]() Heb eens een documentaire gezien erover en dat was echt gruwelijk! Lekkende kernreactoren,doorgeroeste wrakken waaruit tonnen olie stroomt,batterijzuur dat zomaar in de zee loopt... Laatst gewijzigd door VlaamseKracht : 11 januari 2008 om 06:06. |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() elke oorlog gaat altijd om natuurlijke hulpbronnen !!!! vergeet ook niet dat de oorlog tss israel en de palestijnen ook een oorlog is om water - een aantal waterbekkens willen de israelis absoluut veilig gesteld zien enz dus die oorlog om de natuurlijke hulpbronnen is oorzaak van oa klimaatverandering ( doordat natuurlijke hulpbronnen geplunderd mogen worden kunnen ze roekeloos en overdadig worden gebruikt ) de plundering van de natuurlijke hulpbronnen is zowel oorzaak van de klimaatsverandering ( of klimaatsverandering wordt er toch onbeheersbaar door ) - van oorlog én van wereldwijde armoede !!!! de oplossingen die het vierde wereld syndicaat voor armoede dus voorstaat lossen niet enkel de armoede op maar ook de milieuproblematiek doordat ze precies het plunderen van de natuurlijke hulpbronnen onmogelijk maken we gaan gewoon verkeerd om met de natuurlijke hulpbronnen - we staan nog altijd toe dat ze geplunderd worden door de eersten die erbij zijn - terwijl ze van iedereen zijn als wij als armenorganisatie soep (zouden ) gaan uitdelen dan zouden we ook moeten zorgen dat de soep niet geplunderd wordt zodat iedereen iets krijgt hoewel dat dan onder daklozen wss nog makkelijker te organiseren is dan onder de groten der aarde ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() ken je je voorstellen .....
wij als stomme marginale daklozen snappen wel dat ge de soep nie moogt laten plunderen maar de VN moet dat nog doorkrijgen zelle ![]() this is the strangest life i ve ever known ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() de peling zegt ook genoeg
dat de noordpool van iedereen is is evident gewoon wie dat tegenspreekt doet dat maar om tegen te spreken en om geen andere reden op zich er zijn toch geen argumenten tegen er is wel degelijk zoiets als dé waarheid en dat de wereld van iedereen is is daar een voorbeeld van ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja
Tis Al Ver gekomen Dakloze Met een Computer Op Zak ![]() ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 januari 2008 om 20:18. |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U mag zeggen dat de wereld van iedereen is, net zoals u mag zeggen dat links de enige juiste keuze is, freedom of speech, je kent dat wel, of misschien toch niet? |
|
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() zonder dat de wereld van iedereen is is er geen (echte ) freedom of speech
als de grond onder u voeten niet van u is dan moet ge doen en zeggen wat degeen die die grond bezit zegt da ge moet doen en zeggen ook al hebt ge in theorie dan freedom of speech maak van dat recht maar eens gebruik je ziet wel wat je dan krijgt ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 januari 2008 om 23:34. |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() als ge simplistisch gezegd eigenaar zijt van de grond die ge bewoont dan kunt ge tegen uwe baas zeggen - hou uw werk maar ik ga mij gewoon terug patatten zetten en die opvreten ipv me uw geld fritten te gaan kopen
zonder die basis om op terug te vallen zijt ge geen eigenaar van uw eigen tijd - geen eigenaar van uzelf in feite - ook al hebt ge dan nog in theorie rechten en zijn we allemaal gelijk enzo - 20 percent van de belgische bevolking is nog steeds proletarier - letterlijk - iemand die niks heeft zonder dat de wereld van iedereen is er dus geen vrijheid ( behalve voor diegeen die deze kunnen kopen, grond kunnen kopen ) - geen mensenrechten en al helemaal geen gelijkheid of gelijke kansen zonder deze vrijheid zijn wij allemaal slaven en heeft het geen zin om iets op te bouwen om belasting te betalen om loyaal te zijn tov een overheid die dit alles gedoogd en er zelfs medeplichtig aan is zonder deze vrijheid heeft het geen zin te werken te bouwen te studeren te plannen gezinnen te stichten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 januari 2008 om 23:48. |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan kan u ook mijn vorig bericht niet hebben begrepen, als u geen engels begrijpt. Wat u wil is alles kunnen doen, dat noemt dan freedom of act of zoiets... En nee, jij bent de enige die het zou toelaten om kinderen te laten verkrachten als men dat wil, mij krijg je niet mee in dat freedom of act gebeuren van jou. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vriendelijke Groeten EE Laatst gewijzigd door El Economisto : 11 januari 2008 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() lasterlijke uitlatingen gemeld aan de moderatie
het niveau is er erg aan toe tegenwoordig hier
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bodem van alle zeeën is internationaal bezit en de gedolven grondstoffen vallen zelfs buiten alle nationale wetten en nationale eigendommen. Hier zijn wel een paar kleine uitzonderingen op, zoals de wadden-zee, waar pas word getelt vanaf de eb-lijn om de 15 mijl te bepalen. En zeestraten en engtes tussen twee landen. En booreilanden die grondgebeid zijn van het land waar ze in gevlagd staan. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() het zegt vooral iets over hoe moeilijk de waarheid aanvaard zal worden ( en wat men er allemaal bijsleurt om ze niet onder ogen te moeten zien )
ik ben me daar goed van bewust en dus helemaal niet naief jullie zijn naief want de waarheid kun je niet melken
![]() |