![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt de volgende VS-president? | |||
Clinton (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
21 | 36,84% |
Edwards (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
Kucinich (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
Obama (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
15 | 26,32% |
Richardson (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een andere democratische kandidaat |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Giuliani (REP) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Huckabee (REP) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
McCain (REP) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 22,81% |
Paul (REP) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Romney (REP) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Thompson (REP) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een andere republikeinse kandidaat |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een kandidaat uit een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
De NWO last de verkiezingen af |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een kleinzoon van Rothschild |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=d91a13Yr3oQ&NR=1
Ron Paul and the scholars students for 9/11 truth Hij weet van de NWO plannen en wil die blokkeren mogelijk via de Fed bank de UN en dergelijke meer te nationaliseren. Dit is echter zoooooo gevaarlijk....... Hij is niet voor niets 72 he knows he is on the end... en zegt ik probeer t ik heb minder jaren te verliezen als een ander mijn leven heb ik al achter mij. Je zult geen 30 ers zich er meer aan zien wagen. Drie presidenten zijn er al om vermoord. Wat moeten we doen met die domme sheeple hier dan ook nog. Hoe ver is het gekomen. Cynthia Mc kinney grills Rumsfeld in februarie over miljarden die weg zijn in het pentagon. http://www.youtube.com/watch?v=eootfzAhAoU |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Never? Dezelfde never als eerst dat hij geen kans maakt?
Laatst gewijzigd door illwill : 10 januari 2008 om 07:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet.
Het word vollgens mij wel of een vrouw of een mulat, want beide kunnen een groep mensen motiveren om naar de stembus te gaan, die zich tot nu toe steeds ver van de politiek weg hielden. Namelijk de zwarte van de USA die nog nooit op een broeder hebben kunnen stemmen en de vrouwen die ook nog nooit op een vrouw hebben kunnen stemmen. Het is alleen spijtig dat beide in het democraten kamp zitten en elkaar dus nu reeds moeten bestrijden, anders hadden we wel een leuke en hevige strijd om het presidentschap gezien. Vrouw tegen Afro-Amerikaan. Daar zou pas met modder gegooid worden en dan zou er pas een strijd beginnen om echt iedereen naar de stembus te krijgen. Nu Clinton het Noorden, Obama het Zuiden en de reps die doen enkel mee voor de sier. Tenzij de democraten nu nog zwaar in de fout zouden gaan en een Blanke man als kandidaat naar voor schuiven. Anders hebben ze het presidentschap gewoon op zak, dankzij hen die anders nooit gaan stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is echt nog wel koffiedik kijken momenteel. Ik hoop dat het McCain wordt, want onder de huidige kandidaten lijkt hij mij de beste. Ik denk ook dat hij een goede kans heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die kans lijkt groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geloof het of niet, en hoe erg ik het ook vind, ik heb Huckabee gestemd. Die man heeft volgens mij:
Ten tweede moogt ge volgens mij de echt diepe haat voor Clinton niet onderschatten; half Amerika heeft echt de pest aan die vrouw; die polariseert keihard. Dat gaat in de rechtse media nog versterkt worden, - die voeren nu al heel lang heel subtiel een haat-campagne tegen Clinton. Obama's motor is te vroeg op hoge toeren komen staan, die kan alleen achteruit, hoe jammer dat ook is. Bovendien blijven volgens mij toch echt heel veel Angelsaksen gewoon diepe racisten, zonder het te weten. Blijkt uit New Hampshire's valse polls - iedereen voorspelde een dikke Obama-overwinning, en ondervraagden knikten vet JA wanneer ze naar Obama gevraagd werden. Maar zoals zo dikwijls: eens in het goed afgeschermde stemhokje laten ze die neger gewoon vallen. De grootste overschatting is ongetwijfeld Romney, die gewoon niet sympathiek is en niet erg verstandig. Bovendien haten álle andere Republikeinse kandidaten hem, wat ze al goed samen hebben uitgespeeld. Gelijk een groepje jagers in de brousse hebben ze Romney goed in de val gelokt, en hem van zijn slechtste kant kunnen tonen. Ook Giuliani schat zichzelf volgens mij iets te hoog in. Hij is te New Yorks voor vele Bible Belt-people. Southerners haten iedereen van de East en West Coast, zelfs de meest republikeinse der republikeinen. Het wordt dus McCain versus Huckabee, met een win voor die laatste (een herhaling van de campagne van 2000). Kortom: Huckabee tegen Clinton, en dan wint de basgitaar spelende preacher.
Laatst gewijzigd door C2C : 11 januari 2008 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() ik hoop op obama, mr ik vrees clinton.
er mag gerust een zwarte president worden. en de volgende keer een native american ( indiaan dus ). mr als mijn realistisch is, komt men uit bij clinton. nu ja, zolang geen republikein het haalt, moge we al blij zijn.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mja, je mag niet vergeten dat McCain verschillende keren Bush heeft uitgedaagd. De man staat voor stabiliteit en principes. Kan het imago aannemen van de oude wijze die de kindjes weer wat discipline bijbrengt. Hard en eerlijk. Pragmatisch. Patriot. etc. Huckabee lijkt teveel op Bush, en zelfs de Amerikanen beseffen dat ze dat niet nogmaals kunnen permitteren. Hoop ik. Laatst gewijzigd door Dycore : 11 januari 2008 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Aha: het summum is er -> Als men realistisch is. Het is absoluut niet verstandig om met de huidige internationale situatie waarin de VS zich bevindt, een rookie naar het Witte Huis te sturen. Hij kan zijn kwaliteiten hebben, maar om internationaal sterk te staan moet je een haai zijn, en Obama lijkt mij eerder een dolfijn op dat gebied. Te soft, te speels en te utopisch.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obama heeft alweer steun gekregen vandaag uit onverwachte hoek.
Kerry geeft hem zijn volledige vertrouwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet namelijk niet dat het super tuesday niet ver weg meer is, dan zal het bij de republikeinen wel duidelijk zijn denk ik. Huckabee maakt geen schijn van kans in een enorm land zoals de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je werkelijk dat dit zijn campagne zal versterken? Ik geloof zelfs het tegendeel. En Kerry die hoopt volgens mij enkel op een postje. Maar hij gokt opnieuw verkeerd. Laatst gewijzigd door Dycore : 11 januari 2008 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Volgens mij zijn er ook veel Amerikanen die McCain nu wel eens een overwinning willen gunnen. De man is te vaak op dubieuze wijze van zijn overwinning beroofd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik ook geen vertrouwen in de Amerikaanse kiezers. Oerconservatief, die gaan toch geen vrouw of neger kiezen?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Will John Kerry's endorsement help Barack Obama? No (52%) Yes (26%) No effect (23%) Total Voters: 6,552 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burger
|
![]() Ik mag nog niet stemmen maar ik wil er duizend euro op verwedden dat een democraat gaat winnen. Gelukkig maar. Van mij mag Obama wel winnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Als ik geld over had zou ik mee hebben gedaan, zou ik je duizend euro lichter kunnen maken, over 298 dagen zullen we de realiteit weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zet mijn geld op McCain.
De VS is volgens mij nog niet 'klaar' voor een vrouw of "neger" in het Witte Huis. Als McCain de nominatie van de GOP haalt kan hij winnen.
![]() |