![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Btw: niet dat ik verwacht dat het voor iemand als jou van veel belang zal zijn, want in de waarheid ben je sowieso toch niet geinteresseerd, maar ik persoonlijk kan mij inbeelden dat in de omstandigheden waarin oradour gebeurde ook bij mij de stoppen zouden kunnen doorslaan, en ik ben wel eens benieuwd wie er hier met de hand op het hart durft zeggen dat dat bij hem of haar niet het geval zou zijn. De eenheid waarover het gaat werd al gedurende weken voortdurend aangevallen door partizanen en hun batallionscommandant was de dag ervoor ontvoerd en werd gruwelijk vermoord teruggevonden in Oradour. Keur ik het goed dat er vervolgens een moordpartij begonnen is? Nee, natuurlijk niet. Kan ik mij voorstellen dat ik als pakweg 18 jarige onder die omstandigheden misschien ook zou doorslaan? Ik durf het alleszins niet uitsluiten. Het is nogal gemakkelijk om vanuit de luie zetel, 60 jaar later en zonder zelfs maar een poging te doen om wat meer over de feiten te weten een oordeel te vellen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 januari 2008 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en hij kijkt een beetje naar beneden... Het feit dat hij iets doet dat erop lijkt is op zich al bedenkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als de foto vanuit een iets andere hoek was genomen zou het waarschijnlijk in de verste verte niet meer op een Hitlergroet geleken hebben.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry hoor Raf, maar als zelfs Erik Feremans u al in de steek laat, zou ik toch maar beginnen te twijfelen over uw geloofwaardigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan dat eeuwig gezijk over die holocaust nu eens stoppen aub ? En wie zegt dat de Joden 100% gelijk hebben ?? DE JODEN ZELF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Is er eigenlijk een bron bij het openingsbericht geplaatst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is hier zover gekomen, dat wij de joden HEILIG hebben verklaart en maar alles moeten slikken wat die nieuwe generatie door ons strot wil duwen. Indien er ergens een jood "wit" heeft gezegd, zeg dan nadien nooit "zwart" of je bent een racist - een anti-semiet en gans de 2* wereldoorlog wordt terug uit de doeken gedaan. Waarom hebben ze die wet over anti-semitisme op de markt gegooid?? Omdat de echte waarheid over de holocaust aan het licht aan het komen was en de jood ferm door de mand zou vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aan uw veelvuldige zinloze post te zien, lijdt u duidelijk aan een soort "lagere klasse"-syndroom. Een gevolg van uw goede opvoeding, ongetwijfeld, maar niet erg bevorderlijk voor uw geestelijk evenwicht. Er zijn in Brussel (en in Luxemburg, als dat u beter uitkomt) psychiaters genoeg die u kunnen helpen, en dat is niet eens zo duur. Doe er wat aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AyneRand : 12 januari 2008 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Verder ben ik benieuwd naar de échte waarheid over de Holocaust. U weet daar klaarblijkelijk meer van. Wat is die échte waarheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen negationisme/revisionisme. U geeft zelf al aan te beseffen dat wat u beweert niet toegelaten is. Laatst gewijzigd door MonKannon1 : 13 januari 2008 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Verkeerd , sorry
Laatst gewijzigd door MonKannon1 : 13 januari 2008 om 01:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je onkennis spreekt weer boekdelen. De Stichting Vrij Historisch Onderzoek is de belangrijkste negationistische stichting ter wereld. Ben jij niet de eerste om moord en brand en antisemitisme te roepen bij elke kritische uitspraak van moslims als Ahmedinejad aan het adres van Israël? De échte negationisten, antisemieten en neonazi's van de Stichting Vrij Historisch Onderzoek verdedig je dan weer. Begrijpe wie begrijpen kan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() hoofdredacteur van Joods Actueel Freilich kent persoonlijke enkele leden van Vlaams Belang en die hadden 'm verzekerd dat Filip geen antisemiet is
Joods Actueel speelt hier een vuil spelletje want toegegeven hetgeen ze daar verkopen als laster en leugen kan wel tellen. Ik roep VB'ers dan ook op zich niet langer of nooit te abonneren op dat blad, tenzij je het zionisme geliefd bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Daarom deden ze dat, "geval per geval" al vele keren. En nu nog eens allemaal samen, in rotten van vier en met hun vingers gekruist achter hun rug. Amen! |
|
![]() |
![]() |