Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2008, 18:13   #41
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Natuurlijk niet, mensen in een kerk laten verbranden blijkt voor jou fantastisch goed te zijn, daar heb jij blijkbaar echt plezier in.
Dat heb ik nergens gezegd en dat weet jij ook. Ga iemand anders woorden in de mond leggen.

Btw: niet dat ik verwacht dat het voor iemand als jou van veel belang zal zijn, want in de waarheid ben je sowieso toch niet geinteresseerd, maar ik persoonlijk kan mij inbeelden dat in de omstandigheden waarin oradour gebeurde ook bij mij de stoppen zouden kunnen doorslaan, en ik ben wel eens benieuwd wie er hier met de hand op het hart durft zeggen dat dat bij hem of haar niet het geval zou zijn.

De eenheid waarover het gaat werd al gedurende weken voortdurend aangevallen door partizanen en hun batallionscommandant was de dag ervoor ontvoerd en werd gruwelijk vermoord teruggevonden in Oradour.

Keur ik het goed dat er vervolgens een moordpartij begonnen is? Nee, natuurlijk niet. Kan ik mij voorstellen dat ik als pakweg 18 jarige onder die omstandigheden misschien ook zou doorslaan? Ik durf het alleszins niet uitsluiten. Het is nogal gemakkelijk om vanuit de luie zetel, 60 jaar later en zonder zelfs maar een poging te doen om wat meer over de feiten te weten een oordeel te vellen.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 januari 2008 om 18:15.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 18:44   #42
Rogge
Parlementslid

Rogge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
Kijk goed naar de duim. Die wijst niet net als de andere vingers. In tegenstelling to de Hitlergroet.

Kijk nu naar de gestrektheid van de arm. Die is losjes. Dit kan gebruikt worden in een eed of als normale groet(zie een shot van Bush die ook zoiets lijkt te doen).
en er zit een kreuk in zijn mouw, echte nazis hadden dat niet...
en hij kijkt een beetje naar beneden...

Het feit dat hij iets doet dat erop lijkt is op zich al bedenkelijk.
Rogge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 18:46   #43
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogge Bekijk bericht
en er zit een kreuk in zijn mouw, echte nazis hadden dat niet...
en hij kijkt een beetje naar beneden...

Het feit dat hij iets doet dat erop lijkt is op zich al bedenkelijk.
Ik moet toegeven, het lijkt inderdaad niet echt op een Hitlergroet.

Als de foto vanuit een iets andere hoek was genomen zou het waarschijnlijk in de verste verte niet meer op een Hitlergroet geleken hebben.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 20:06   #44
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee hoor. Dat is de uitleg die hij er nadien aan gegeven heeft. Hij bracht daar wel degelijk de hitlergroet... Beelden liegen niet.
Sorry hoor Raf, maar als zelfs Erik Feremans u al in de steek laat, zou ik toch maar beginnen te twijfelen over uw geloofwaardigheid.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 20:17   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Leuridan Bekijk bericht
De Joods gemeenschap van Antwerpen, wil dat Vlaams Belang afstan neemt van alle neo nazi's in de partij, en zich excuseert ( voor wat is nizet geheel duidelijk). Daarnaast wil de joods gemeenschap ook dat Vb zich toleranter opstelt ten opzichte van de islamitische gemeenschap in het land!!
Waarom moet het Vlaams Belang zich distanciëren van iets waarmee ze geen enkele binding heeft?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 22:02   #46
MonKannon1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waarom moet het Vlaams Belang zich distanciëren van iets waarmee ze geen enkele binding heeft?
En waarom moet een nieuw groepje joden zich bemoeien van wie waar en wat mag zijn ?
Kan dat eeuwig gezijk over die holocaust nu eens stoppen aub ?
En wie zegt dat de Joden 100% gelijk hebben ??
DE JODEN ZELF
MonKannon1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 23:11   #47
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MonKannon1 Bekijk bericht
En waarom moet een nieuw groepje joden zich bemoeien van wie waar en wat mag zijn ?
Kan dat eeuwig gezijk over die holocaust nu eens stoppen aub ?
En wie zegt dat de Joden 100% gelijk hebben ??
DE JODEN ZELF
Is er eigenlijk een bron bij het openingsbericht geplaatst?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 23:26   #48
MonKannon1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Is er eigenlijk een bron bij het openingsbericht geplaatst?
Totaal geen bron, nul de botten, komt weer enns door de VTM die een klein groepje (4man) van joden nalopen en die een foto hebben van een meisje die zogezegd een grafsteen van een oud-ss opblinkt.
Het is hier zover gekomen, dat wij de joden HEILIG hebben verklaart en maar alles moeten slikken wat die nieuwe generatie door ons strot wil duwen.

Indien er ergens een jood "wit" heeft gezegd, zeg dan nadien nooit "zwart" of je bent een racist - een anti-semiet en gans de 2* wereldoorlog wordt terug uit de doeken gedaan.

Waarom hebben ze die wet over anti-semitisme op de markt gegooid?? Omdat de echte waarheid over de holocaust aan het licht aan het komen was en de jood ferm door de mand zou vallen.
Oud 12 januari 2008, 23:29   #49
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Dat heb ik nergens gezegd en dat weet jij ook. Ga iemand anders woorden in de mond leggen.

Btw: niet dat ik verwacht dat het voor iemand als jou van veel belang zal zijn, want in de waarheid ben je sowieso toch niet geinteresseerd, maar ik persoonlijk kan mij inbeelden dat in de omstandigheden waarin oradour gebeurde ook bij mij de stoppen zouden kunnen doorslaan, en ik ben wel eens benieuwd wie er hier met de hand op het hart durft zeggen dat dat bij hem of haar niet het geval zou zijn.

De eenheid waarover het gaat werd al gedurende weken voortdurend aangevallen door partizanen en hun batallionscommandant was de dag ervoor ontvoerd en werd gruwelijk vermoord teruggevonden in Oradour.

Keur ik het goed dat er vervolgens een moordpartij begonnen is? Nee, natuurlijk niet. Kan ik mij voorstellen dat ik als pakweg 18 jarige onder die omstandigheden misschien ook zou doorslaan? Ik durf het alleszins niet uitsluiten. Het is nogal gemakkelijk om vanuit de luie zetel, 60 jaar later en zonder zelfs maar een poging te doen om wat meer over de feiten te weten een oordeel te vellen.
Nee ik zou het niet gedaan hebben, het verschil tussen een luis uit de lagere klasse en wij die wel een goede opvoeding hebben genoten. Dat jij twijfelt duidt enkel aan dat je tot de lagere klasse behoort.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 23:41   #50
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee ik zou het niet gedaan hebben, het verschil tussen een luis uit de lagere klasse en wij die wel een goede opvoeding hebben genoten. Dat jij twijfelt duidt enkel aan dat je tot de lagere klasse behoort.
Een welgemeende goede raad vanuit de lagere klasse (kortom, al diegenen die jaarlijks minder dan 10 miljoen euro belastingen betalen), AyneRandgeval :

aan uw veelvuldige zinloze post te zien, lijdt u duidelijk aan een soort "lagere klasse"-syndroom. Een gevolg van uw goede opvoeding, ongetwijfeld, maar niet erg bevorderlijk voor uw geestelijk evenwicht.

Er zijn in Brussel (en in Luxemburg, als dat u beter uitkomt) psychiaters genoeg die u kunnen helpen, en dat is niet eens zo duur.

Doe er wat aan.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 23:48   #51
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Een welgemeende goede raad vanuit de lagere klasse (kortom, al diegenen die jaarlijks minder dan 10 miljoen euro belastingen betalen), AyneRandgeval :

aan uw veelvuldige zinloze post te zien, lijdt u duidelijk aan een soort "lagere klasse"-syndroom. Een gevolg van uw goede opvoeding, ongetwijfeld, maar niet erg bevorderlijk voor uw geestelijk evenwicht.

Er zijn in Brussel (en in Luxemburg, als dat u beter uitkomt) psychiaters genoeg die u kunnen helpen, en dat is niet eens zo duur.

Doe er wat aan.
Bij gebrek aan argumentatie, uw afgunst druipt er weer van af.

Laatst gewijzigd door AyneRand : 12 januari 2008 om 23:48.
Oud 12 januari 2008, 23:54   #52
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij gebrek aan argumentatie, uw afgunst druipt er weer van af.
Laat u eerst verzorgen zoals het hoort, en kom dan misschien met wat volwassener praat terug, als u wil.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2008, 23:58   #53
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Laat u eerst verzorgen zoals het hoort, en kom dan misschien met wat volwassener praat terug, als u wil.
Duidelijk gebrek aan argumenten dus, niet dat ik daar door verwonderd ben, typisch voor de lagere klasse.
Oud 13 januari 2008, 00:31   #54
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Duidelijk gebrek aan argumenten dus, niet dat ik daar door verwonderd ben, typisch voor de lagere klasse.
U bent de moeite van een discussie niet waard.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2008, 00:34   #55
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MonKannon1 Bekijk bericht
Totaal geen bron, nul de botten, komt weer enns door de VTM die een klein groepje (4man) van joden nalopen en die een foto hebben van een meisje die zogezegd een grafsteen van een oud-ss opblinkt.
Het is hier zover gekomen, dat wij de joden HEILIG hebben verklaart en maar alles moeten slikken wat die nieuwe generatie door ons strot wil duwen.

Indien er ergens een jood "wit" heeft gezegd, zeg dan nadien nooit "zwart" of je bent een racist - een anti-semiet en gans de 2* wereldoorlog wordt terug uit de doeken gedaan.

Waarom hebben ze die wet over anti-semitisme op de markt gegooid?? Omdat de echte waarheid over de holocaust aan het licht aan het komen was en de jood ferm door de mand zou vallen.
Met andere woorden: Er is geen enkele aanwijzing dat de Joodse gemeenschap dit daadwerkelijk heeft gezegd. Het gebruikelijke geroddel dus.

Verder ben ik benieuwd naar de échte waarheid over de Holocaust. U weet daar klaarblijkelijk meer van. Wat is die échte waarheid?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2008, 01:12   #56
MonKannon1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Met andere woorden: Er is geen enkele aanwijzing dat de Joodse gemeenschap dit daadwerkelijk heeft gezegd. Het gebruikelijke geroddel dus.

Verder ben ik benieuwd naar de échte waarheid over de Holocaust. U weet daar klaarblijkelijk meer van. Wat is die échte waarheid?
*knip*

Geen negationisme/revisionisme. U geeft zelf al aan te beseffen dat wat u beweert niet toegelaten is.

Laatst gewijzigd door MonKannon1 : 13 januari 2008 om 01:14.
Oud 13 januari 2008, 01:13   #57
MonKannon1
Banneling

Standaard

Verkeerd , sorry

Laatst gewijzigd door MonKannon1 : 13 januari 2008 om 01:14.
Oud 13 januari 2008, 02:10   #58
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Wie kan er nu tegen vrij historisch onderzoek zijn?
Linkse poco-extremisten?
Je onkennis spreekt weer boekdelen. De Stichting Vrij Historisch Onderzoek is de belangrijkste negationistische stichting ter wereld. Ben jij niet de eerste om moord en brand en antisemitisme te roepen bij elke kritische uitspraak van moslims als Ahmedinejad aan het adres van Israël? De échte negationisten, antisemieten en neonazi's van de Stichting Vrij Historisch Onderzoek verdedig je dan weer. Begrijpe wie begrijpen kan!
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2008, 06:32   #59
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

hoofdredacteur van Joods Actueel Freilich kent persoonlijke enkele leden van Vlaams Belang en die hadden 'm verzekerd dat Filip geen antisemiet is
Joods Actueel speelt hier een vuil spelletje want toegegeven hetgeen ze daar verkopen als laster en leugen kan wel tellen.
Ik roep VB'ers dan ook op zich niet langer of nooit te abonneren op dat blad, tenzij je het zionisme geliefd bent.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2008, 09:47   #60
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Omdat ze dat blijkbaar plezant vinden, zich ervan zonder reden distancieren.
Daarom deden ze dat, "geval per geval" al vele keren.
En nu nog eens allemaal samen, in rotten van vier en met hun vingers gekruist achter hun rug.
Amen!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be