![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'bam' nog eens in de touwen want wat velen hoopten: Met ruzie over straat rollen is er ook niet gekomen. Neen, een nuchtere analyse van komen en gaan. Af wachten hoe het gaat lopen.
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() Ik vind het spijtig. Ik vond Vanhecke een hele goeie. Hopelijke blijft hij een prominente rol spelen want zo'n man kan je toch niet naar de achtergrond laten verzeilen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Decoorne kan zich hier de eerste dagen inderdaad best niet teveel vertonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Bruno Valkeniers is een goede kandidaat. Ik ben dan wel een solidarist en Valkeniers zit meer naar de liberale kant, maar ik denk dat hij het Vlaams Belang niet opeens ultraliberaal gaat maken. Valkeniers heeft nog steeds een goed contact met de basis, is een "eerste-generatie"-NSV!'er en neemt geen afstand van zijn idealen. Hij is ook aanwezig op activiteiten van de radikaal-rechtse Vlaamse Beweging (NSV! en Voorpost bv) en heeft reeds in meerdere interviews te kennen gegeven dat hij op geen enkel vlak afstand neemt van zijn NSV!-"verleden" (tussen aanhalingstekens want NSV!'er ben je voor het leven, niet voor een paar jaar).
Mijn vertrouwen heeft hij, maar ik ben geen lid van het Vlaams Belang dus aan mij is het niet om te stemmen over zijn eventuele kandidatuur.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 12 januari 2008 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Frank was een prachtvoorzitter. Daar kan niemand aan twijfelen, en ik denk ook niet dat hij zomaar in de achtergrond zal verzeilen.
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Waarom stopt hij eigenlijk als voorzitter? Over Valkeniers weet ik te weinig, als ik de keuze had, zou ik Annemans prefereren.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 12 januari 2008 om 16:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 12 januari 2008 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helemaal vertrekken doet hij natuurlijk niet, kijk maar naar zijn reactie op vb tv. Hij blijft voluit actief voor de partij. Ik denk dat er gewoon een logische tijd is van komen en gaan. Onze partij moet zich profileren en enthousiasmeren en een nieuwe voorzitter kan die nieuwe wind laten waaien. Het zal een even tactische als persoonlijke keuze zijn. Openbaar ruzie om het voorzitterschap zou de partij in ieder geval meer schaden dan baten, nu hij zijn stap opzij zet geeft hij ruimte aan een andere interpretatie. Over Valkeniers : www.brunovalkeniers.be
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Eén van de oprichters van de NSV noem ik geen arrivist. Dat hij later voor een beroepsleven heeft gekozen om dan terug te keren naar de politiek is zijn recht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik dacht dat Valkeniers bij de eerste lading schachten zat van de NSV!, maar niet bij de feitelijke oprichters zelf.
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Fascisme: wat is begot fascisme vandaag de dag? 3. Als iemand een lidkaart koopt via een overschrijving zie je niet in de ziel van die man/vrouw. Als ik zie wat voor een amechtige poging dat Antwerpse Joodse tijdschrift doet om toch nog ergens een link te vinden dan weet je 't wel. Goed, Sandy Neel die onder een bord met de gemeentenaam van een plaats waar Oostfronters liggen... je kan discussiëren. Maar stellen dat leden van het Vlaams Legioen overtuigde nazi's waren als ze naar het front trokken klopt historisch niet. En ik zal het er maar bij zeggen: het Vlaams Legioen begon als een Wehrmacht-onderdeel maar werd om politieke redenen bij de Waffen SS ondergedeeld. Zelfs al worden alle 'neo-nazi's' en zo buiten gegooid, dan nog zal men blijven zeggen: 'maar ze waren toch nog zo lang lid'.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Goh, laat ons zeggen dat hij een actief baasje was van in de beginjaren. In een tijd dat de NSV een grap leek te worden en het 'integraal nationalisme' onbetekenend was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een andere stijl maar als we hem nu eens de tijd geven om er volledig in te groeien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hij gaf niet thuis maar liet toch weten de voorzitter niet te zien zitten. Letterlijk. Laatst gewijzigd door De Garde : 12 januari 2008 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elio die pupo is géén homo! zeg dat circe het gezegd heeft!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |