![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je Polly, dat jong stel wilt jonge buren en verondertstelt dat oudjes gemakkelijk te intimideren zijn. Een van de zovele trieste situaties. Maar wat kan je er aan doen ? groeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik verwacht ook van niemand anders dat zij (nu of in de toekomst) voor mij zullen opstaan. en waarom ben je een echte werkmens als je voor 7u op de tram zit? je kan ook echt werken van 8 tot 16 hoor of van 10 tot 18 of van 9 tot 19u of ...
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bent U toevallig niet één van die posters, die steeds zijn beklag maakt over de 'ik-maatschappij'? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die oudjes moeten geen schrik hebben, want zelfs 1001 petities kunnen hen niet uit dat huis krijgen. Dat kan enkel de rechtbank, zelfs de huisbaas kan hen niet buiten zetten en zeker niet om medische reden, want daarvoor moet hij hun behandelende arts zijn en moet hij op de rechtbank een tweede opinie gaan halen en dan kan de rechter hen om medische reden plaatsen. Om iemand uit een huis te zetten is namelijk of een uitdrijvingsbevel of een plaatsingsopdracht van de rechtbank nodig. En die bekom je echt niet zomaar met een petitie en het vraagt dan ook nog eens veel tijd en geld van de huisbaas om die te bekomen. Indien de rechter echter zijn bevel niet geeft, dan kunnen die oudjes zelfs een deftige schadevergoeding toegewezen krijgen van de rechter wegens eerroof, laster en huisvredebreuk. Waarschuw je huisbaas dus maar dat hij zeer stevig in zijn schoenen moet staan als hij die petitie wil laten uitvoeren, anders kan hij wel eens een paar jaar verplicht van woning veranderen en veel geld mogen betalen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens zijn wij hier allemaal oud en wat minder fitaal dan voorheen. Maar da's geen reden om gedumpt te worden in een of ander tehuis.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, Derk. Als het om bestwil van de oudjes zou gaan, dan zou men bv. familie contacteren, of sociale diensten. Petities organiseren om iemand uit zijn huis te laten deporteren vind ik nazi praktijken, en het bewijst dat het hun absoluut niét om het welzijn van het oude stelletje te doen is. Ik ken genoeg mensen in de 90 die prima ter been zijn en zichzelf kunnen helpen. Dat kunnen mijn buurtjes ook. Het zijn moordenaars, die ouwetjes willen wegpesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, Derk. Als het om bestwil van de oudjes zou gaan, dan zou men bv. familie contacteren, of sociale diensten. Petities organiseren om iemand uit zijn huis te laten deporteren vind ik nazi praktijken, en het bewijst dat het hun absoluut niét om het welzijn van het oude stelletje te doen is. Ik ken genoeg mensen in de 90 die prima ter been zijn en zichzelf kunnen helpen. Dat kunnen mijn buurtjes ook. Het zijn moordenaars, die ouwetjes willen wegpesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Goeie info. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Nu proberen ze dus het stelletje ouwetjes, dat inderdaad al één keer om hulp heeft gevraagd omdat het vrouwtje was gevallen, zwart te maken en zo de Moraalridder te spelen. Dat maakt me woest, omdat het dat soort moraalridderschap is geweest dat mensen zo gruwelijk kan maken dat ze de grootste misdaden plegen... Als ze durven aan mijn deur kloppen met een petitie, dan maak ik ze uit voor nazi's en ze zullen er uitleg bij krijgen ook ![]() Groet terug van Polly! ![]() |
|
![]() |
![]() |