![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() geef mij maar het station van Turnhout ![]() of dat van Ronse ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 februari 2008 om 18:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar (drastische) mogelijkheden zijn... Zorgen dat er een fysische onderbreking van zo'n 5cm tussen de gebouwen zit. Zorgen dat er een "zwaar" object tussen jullie zit. Een zware betonnen of (misschien nog beter) zware bakstenen muur tussen jullie beiden zit. Maar ik neem aan dat dat geen opties zijn. Misschien kan je gaan praten met die wasserette en kijken of je geen dempend onderstel onder die wasmachines kan zetten, zodat hun trillengen niet via de vloer verder kunnen gaan. Hoe ik de Dash-geur zou oplossen, weet ik niet.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, maar wel een mooie. Alle "vlakken" (het plat dak, de bastenen muren en het glas). worden volledig in hun eigenheid gelaten; de ontwerper heeft blijkbaar de ideeën van Frank Lloyd Wright goed gesnapt.
Ik denk wel dat het gebouw een "thermische ramp" zal zijn: raam koud geplaats in de muur etc... Mooi! Trekt erg op dat van Schaarbeek. Neen, dat vind ik geen mooi gebouw. De zwaarte van het gebouw is totaal niet in verhouding met de ballustrade en het platte dak boven. Ook vloeken de kleuren.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan idd geen muren gaan bouwen enz. Heb hem wel al gesuggereerd om een rubberen laag ofzo onder zijn machines te zetten. Het geluid is idd in de vloeren én muren te horen/voelen. Voor de Dash geur zou ik hem kunnen aanraden zijn schoorstenen wat hoger te maken (nu eindigen ze op niveau van mijn venster! ![]() Ik kan ook gewoon verhuizen en de huisbaas met de zooi laten zitten natuurlijk. Dat wordt mijn lange termijn optie geloof ik... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doe een bod op Opgrimbie: daar staat een leeg klooster, met alle modern comfort, rustige buren, mooie tuin. Mij verwondert het dat er niet over de "Commodo en Incommodo" wordt gesproken. Laatst gewijzigd door filosoof : 22 februari 2008 om 11:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 februari 2008 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Station Haarlem, voor opname film "Zwartboek"
DB-loc met NMBS-rijtuigen, historisch helemaal onjuist. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 22 februari 2008 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een mooi stationnetje, Blankenberge:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt erg veel op Dudok! De stadsarchitect van ons kutdorp. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 22 februari 2008 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
In Rotterdam, prachtig: http://www.dudok.nl/ |
|
![]() |