![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over franse brieven gesproken: Vandaag mijn rekening van een Brussels ziekenhuis gekregen, en er staat geen letter Nederlands in, behalve mijn schuld
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 20 februari 2008 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent niet verplicht om Frans te verstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat er zo een taalombuds bestond om je rechten te weten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Toch wel beetje ambetant dat het op je verjaardag moest gebeuren, maar ik zou zeggen: hou je aan de verkeersregels, en je krijgt geen verkeersboete's meer, noch in t frans, noch in t nederlands. ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() De afgang van te moeten zeggen dat ik geen frans versta is groter dan het ongemak van de boete te betalen dus betaal ik hem gewoon maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol, das lang gelede,
Kheb die boete betaald hoor. Minste zever.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Konden ze hard maken dat het je schuld was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ja, ale, er stond een bord dat ik er niet mocht staan. Ik had het niet gezien.
Twas putteke winter, smorgens om 6u30 ofzo, en ik kende het daar niet goed. Bord stond mss wel een beetje verscholen, maar had het moeten zien. Probleem was dat het er vol met auto's stonden, dus het viel niet op. om 16u stond daar dan wel schoon nen takelwagen, auto na auto weg te takelen, lol
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Met wat komt gij nog af ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit doet mij er aan denken dat ik een tijdje geleden in stad Zottegem aan een kruispunt een stuk hekken tegenkwam om de weg af te sluiten met daarop een pijl naar links met de vermelding 'Omleiding - Déviation'. Aangezien dit verkeersteken in een eentalig Nederlandse gemeente onwettelijk is, ben ik gewoon langs de afsluiting heen geslalomd en ben ik rechtdoor gereden. Er was geen politie aanwezig die me toen gezien heeft, dus niks aan de hand. Maar de vraag is: heb ik daar destijds een overtreding begaan of niet? Zou de onwettelijkheid van dit verkeersteken aanleiding kunnen geven hebben om een eventuele boete te seponeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wacht nog steeds op een flitsboete van als ik 120 rij waar een smogbord staat ![]() ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 21 september 2009 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net een Brusselse parkeerboete in de bus gekregen. Net een mailke naar die mannen gestuurd dat ik geen Frans versta. K ben eens benieuwd hoe ze gaan reageren
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ka-dsjing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Dat interesseert die franstaligen toch niet. Betalen moet ge doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga ze ook betalen, ik stond namelijk verkeerd geparkeerd. Ik ben gewoon benieuwd wat ze gaan doen. Het emailadres op de boete werkte trouwens niet...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |