![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() mijn voorkeur gaat toch uit naar laurent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de meeste vrouwen.
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenlijk krijg ik een beetje medelijden met ze als ik dit lees....
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: dat wil niet zeggen dat de belgische bevolking hen tot aan hun dood van zulke riante gehandicaptenuitkering moet voorzien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, d�*n begrijp ik die compassie met de leraars van de koningskinderen.
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Wat is slim?
Ik zou slim willen koppelen aan “geschikt”. Is een geleerde slim genoeg om bijvoorbeeld een huis te metsen? Is een geleerde slim genoeg om een gezin van 5 kinderen te runnen? Zoals Einstein ooit zei, ieder mens is ven slim. Maar elk op zijn eigen domein. Is Filip of Philip slim genoeg om koning te worden? Laat ons die vraag ombuigen. Is Filip of Philip geschikt genoeg? Wanneer ben je geschikt? Mijn antwoord is dat een toekomstige koning geschikt is als die weet wat er onder bevolking leeft. Transparant zie ik niemand van de Koninklijke familie geschikt. Welke mij overtuigt om te kiezen voor een republiek. Aan het hoofd een simpele burger die opgegroeid is tussen het volk en via een politieke afvalkoers zich heeft kunnen profileren als de beste. De juiste persoon op de juiste plaats. Niet de persoon die toevallig in de juiste wieg gevallen is. Omdat de ooievaar daarover besliste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() Sommige kennen hem als luitenant.Probeer daar maar eens mee te praten.Den taaie parahahaha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Ofwel neemt Guy Mertens ons voor veel dommer dan we eigenlijk zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Het speelt eigenlijk geen rol, en het gaat ook niet om zijn persoon. In een moderne staat heeft hij gewoon geen recht op de staatsfunctie die voor hem klaargehouden wordt. Al was hij Einstein en al sprak hij Nederlands zoals gij en ik. Machtsusurpatie noemen we dat in een democratie.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 25 januari 2008 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Een mooie metafoor voor het hele Belgisch concept: het ding "denkt in het Frans". Het kan er ook niet aan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie zoekt eens op aan welke unief het is en of het een unief is waar kwaliteit wordt afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat in Amerika "king of Belgium" weinig indruk maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burger
|
![]() Prins Filip is werkelijk geen groot licht, als we mogen afgaan op de verhalen van het instituut voor constitutioneel recht aan de KUL.
Wijlen Koning Boudewijn had André Alen aangesteld om de Prins wegwijs te maken in het Staatsrecht. Volgens onze docent (Jan Clement), was de taak van Alen niet echt een succes. Blijkbaar waren er delen van de gondwet die op geen enkele manier konden worden uitgelegd opdat de prins ze zou begrijpen. Nochtans is er niet zoveel inzicht vereist voor staatsrecht, maar het ging dus niet. Laatst gewijzigd door Aldous : 25 januari 2008 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |