Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2004, 10:09   #41
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Heb je trouwens het spotje gezien? Als dat al verkeerd is é. Gewoon weer opblazen zo hard men kan en negatief doen voor niets.
Nee het is net zo erg moest 1 of andere politieke partij het dutroux proces gebruiken . Ik vond het al erg dat red bull promotie voerde voor het gerechtsgebouw .

Citaat:
Men heeft verdomme maandenlang op alle soorten media beelden gegeven over 11/9, men heeft er zelfs geld aan verdiend op alle soorten manieren en nu in een spotje waarin nog geen seconde lang enkele brandweermannen te zien zijn is het inneens weer onaanvaardbaar. Och komaan doe niet belachelijk é.
De mensen informeren in de media is iets compleet anders dan reclame voor bush he.

Er was trouwens zoveel vereontwaardiging over die handelaars dat ze al verboden zijn.

Nee bush gebruikt een traumatische ervaring voor reclame doeleinden.

Hoe moeten die mensen zich voelen die daar familie verloren hebben? Elke keer als bush zijn spotje op TV komt worden die daar eventjes opgedrukt, leuk hoor
Indien het nu echt gebruikt werd zou ik met je akkoord gaan, maar knipper met uw ogen tijdens het clipje en je hebt het verdomme nog gemist, omdat het nu weer Bush is blaasd men het weeral op. Triestig indien je vind dat dat al te erg is hoor. Heeft Kerry trouwens de vietnam oorlog niet gebruikt om zogezegt een voordeel te halen tov bush? Oooooh maar dat was juist weer goed omdat het tegen BUsh was.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 10:28   #42
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Het is het grijze waar je geen stap mee vooruit komt. Je moet de dingen maar wat meer "zwart/wit" durven te zien ipv altijd je op veilig gebied te zetten.
Hoe kan dat de wereld is zo nu eenmaal niet? Jij wil misschien makkelijksheidshalve graag zwart en wit zien maar zowat iedereen weet dat de wereld gewoon verschillende vormen van grijs is.

Citaat:
Dringend...tja indien je al die jaren Saddam laten doen what he was pleasing en nu inneens er een stokje voor steken...als dat een plotse ingreep is volgens jou...
Ach ja de oorlog in 91' en 13 jaar lang een embargo is 'laten doen zoals hij wil'

Citaat:
Wat bedoel je eigenlijk met dat ze geen idee hadden wat er na saddam moest gaan gebeuren? Wat had jij gezegt wanneer alles tot in de puntjes was uitgewerkt door de US? Dat de Irakezen weer niets te beslissen hadden over de opbouw van hun eigen land?
De irakezen hebben ook niks te beslissen en ja de VS heeft zich vergist . ze hadden gedacht dat de irakezen veel meer zouden meewerken en dat er geen voortdurende aanslagen zouden zijn.

Perfecte voorbeelden van dat zijn de verlenging van de aanwezigheid van de soldaten daar, de enorm trage opbouw van de nutsvoorzieningen,...

Citaat:
Ja er sterven minder onschuldige mensen door foleringen en dergelijke door de leiders van hun eigen land ja!!!!
maar er sterven er dan wel meer in aanslagen of bij betogingen .

Citaat:
Nu op dit moment zijn alle mensen beter af zonder saddam ja,
behalve natuurlijkde 8 a 10 000 burgers die in de oorlog omgekomen zijn, en hun familie en vrienden, en al diegene die wonen in streken die de VS platgelegd heeft en nu nog steeds geen water of electriciteit hebben of ...
Toch wel gek, dan ben ik de enige op de hele wereld die sommige dingen klaar als zwart/wit ziet.MMM interesting enigste op de wereld.
Ohja door dat embargo ed. had Saddam veel problemen ja! Hij zal er echt van wakker hebben gelegen . K9 ik heb het over Saddam hé niet over zijn volk!
Als de VS weg is hebben de irakezen de touwtjes in handen! Met invloeden van de VN. Tja, de US had niet voorzien dat er zulke aanslagen zouden gebeuren nee...so, jij wist dit weer wel zeker . Toch wel gek dat hier op dit forum zoveel mensen zitten die beter in geheime/intelligentie diensten zouden gaan werken. Ze wisten alles vooraf. Maar inderdaad door de AANSLAGEN zijn er vertragingen in de opbouw en dergelijke. De us probeert hier alles aan te doen, wat zouden ze anders moeten doen volgens jou, meteen vertrekken? Dat zou wat geven denk ik.
a dus 8 a 10.000 slachtoffers is meer dan enkele 100.000 den? Toen Saddam de gasaanval deed tegen zijn eigen volk zijn er al meer dan 500.000 burgers gestorven. Tel al de rest er maar bij. Wat niet wil zeggen dat 10.000 niet veel is maar inderdaad niet zoveel als enkele 100.000 den nee.
Oud 11 maart 2004, 10:51   #43
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Kom, kom. Het gaat om een klein fragmentje van twee seconden met een paar brandweermannen met de verwoeste gebouwen op het achtergrond. Geen beelden van de aanslagen zelf.
maakt niet uit of het 1 s of 1 uur is het gaat om de gedachte erachter.

Citaat:
Bush was nu eenmaal President tijdens de feiten. Moet hij doen alsof er nooit aanslagen zijn geweest? Ik vind dat hij best wel mag laten weten dat hij deze ervaring als opperste verantwoordelijke heeft opgenomen. Het is geen kleinigheid.
Er is een verschil tussen zeggen wat je gedaan hebt en een traumatische ervaring gebruiken voor propaganda doeleinden.

Ja bush kan uren doorgaan over wat hij dan wel zou gedaan hebben en hij mag zeggen wat hij wil over 9-11 maar hij kan niet zo'n beelden gebruiken als reclamespotje .

Wat als kerry nu beelden van dode VS soldaten in iraq als reclamespotje gebruikt? Net zo verkeerd.

Red bull die het proces dutroux gebruikt om propmotie te voeren net zo verkeerd ,...

Citaat:
Als je aan de gevoelens van familieleden denkt (telkens ze die beelden zien) dan moet je voortaan alle documentaire en historische programma's verbieden om nog die beelden (meestal veel grafischer) te laten zien.
Nee omdat je dat weet. Iemand die daar moeite heeft zal NIET kijken naar een documentaire over de golf oorlog, hoe kan je weten als er een reclamespotje aankomt?

Citaat:
Dat een aantal families emotioneel reageert is ergens normaal. Maar onvoorwaardelijke anti-bushers die hier op de kar springen zijn pas echte lijkenpikkers.
Ach ja mensen die aanklagen dat bush dat gebruikt zijn lijkenpikkers maar die die de tragedie gebruikt als reclamespotje niet Jij bent echt compleet verliefd op bush he?
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2004, 10:53   #44
k9

Standaard

Citaat:

Indien het nu echt gebruikt werd zou ik met je akkoord gaan, maar knipper met uw ogen tijdens het clipje en je hebt het verdomme nog gemist,
Ik heb de spot gezien en ik vraag me af hoe jij knippert . je moet je ogen al serieus dicht doen om alles te missen hoor.

Citaat:
omdat het nu weer Bush is blaasd men het weeral op. Triestig indien je vind dat dat al te erg is hoor.
nee moest kerry zoiets doen zou het net zo verkeerd zijn.

Citaat:
Heeft Kerry trouwens de vietnam oorlog niet gebruikt om zogezegt een voordeel te halen tov bush? Oooooh maar dat was juist weer goed omdat het tegen BUsh was.
Nee dus en anders : laat eens zien waar kerry beelden van vietnam gebruikt .
Oud 11 maart 2004, 11:13   #45
k9

Standaard

Citaat:

Toch wel gek, dan ben ik de enige op de hele wereld die sommige dingen klaar als zwart/wit ziet.MMM interesting enigste op de wereld.
Nee bij het VB zijjn er wel meer zo. En de VS zit er vol van

Citaat:

Ohja door dat embargo ed. had Saddam veel problemen ja! Hij zal er echt van wakker hebben gelegen . K9 ik heb het over Saddam hé niet over zijn volk!
Zelfs saddam had er last van. Neem nu zijn luchtmacht, werkte amper nog in 2003 door gebrek aan onderdelen. Dat geld voor alles saddam's leger had amper nieuw materiaal(zelfs geen vervangingstukken) gekregen gedurende 12 jaar met als gevolg dat grote delen van zijn leger niet meer werkten.

Saddam was ook de macht kwijt over zowat 1/4e van zijn land (streek van de koerden) Hij was de macht over het luchtruim zowat overal kwijt ,...

Citaat:
Als de VS weg is hebben de irakezen de touwtjes in handen!
Met leiders die door de VS verkozen zijn? tuurlijk

En wanneer zal de VS weg zijn? Zijn ze weg uit kuweit of saudi arabie? nope ze zijn nog niet weg uit europa en dat is na bijna 60jaar.

Citaat:
Tja, de US had niet voorzien dat er zulke aanslagen zouden gebeuren nee...so, jij wist dit weer wel zeker . Toch wel gek dat hier op dit forum zoveel mensen zitten die beter in geheime/intelligentie diensten zouden gaan werken. Ze wisten alles vooraf.
Lees eens op politicsinfo.net wat ik zei voor de oorlog . Dat was dus perfect voorspelbaar dat er zoiets zou gebeuren daarom dat ik al voor de oorlog zei dat de VN er meer in betrokken moest worden . wat kan je verwachten van mensen die al generaties geleerd hebben de VS te haten?

maar de VS regering (bush dus) denkt net zoals jou: wij zijn de "goeie" dus de irakezen zullen ons met open armen ontvangen.

Citaat:
Maar inderdaad door de AANSLAGEN zijn er vertragingen in de opbouw en dergelijke. De us probeert hier alles aan te doen, wat zouden ze anders moeten doen volgens jou, meteen vertrekken? Dat zou wat geven denk ik.
Ze hadden van in het begin meer moeten samenwerken met de VN dat is al iets , ze hadden meer de aandacht moeten besteden aan de burgers/infrastructuur en minder aan de olie, ze moeten irakese bedrijven gebruiken ipv VS bedrijven , ...

Citaat:
a dus 8 a 10.000 slachtoffers is meer dan enkele 100.000 den? Toen Saddam de gasaanval deed tegen zijn eigen volk zijn er al meer dan 500.000 burgers gestorven.
Waar haal je die onzin nu weer vandaan?

De aanval in Halabja heeft aan max 5000 mensen het leven gekost (waarom moet je altijd overdrijven ?)

Dat de aanval door iraq werd gedaan is trouwens nooit duidelijk geweest iran en iraq vochten om den streek in die tijd en iran was gekend dat het dat soort gas gebruikte, iraq gebruikte altijd een ander soort gas ,...

Dat zal nooit duidelijk zijn maar 500 000 is onzin het is max 5000 en dat is dus de helft van wat de VS gedood heeft in de invasie van iraq.

Citaat:
Tel al de rest er maar bij. Wat niet wil zeggen dat 10.000 niet veel is maar inderdaad niet zoveel als enkele 100.000 den nee.
Toon mij eens aan hoeveel mensen iraq in 2002 of 2001 vermoord heeft? ben eens benieuwd of het meer of minder dan 10 000 is.
Oud 11 maart 2004, 13:04   #46
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat een aantal families emotioneel reageert is ergens normaal. Maar onvoorwaardelijke anti-bushers die hier op de kar springen zijn pas echte lijkenpikkers.
Ach ja mensen die aanklagen dat bush dat gebruikt zijn lijkenpikkers maar die die de tragedie gebruikt als reclamespotje niet Jij bent echt compleet verliefd op bush he?
Nee hoor. Het is alleen maar een beetje teveel van 't goeie geworden vanwege de onvoorwaardelijke Bush bashers (zoals jij bijvoorbeeld).

Niets, maar dan niets wat die man doet wordt onbenut gelaten om er op de ene of andere manier iets op te vinden om er kritiek op te leveren.

En wanneer alle argumenten (meestal zwak) over alles en nogwat dat door Bush is gedaan is uitgeput om de man te trachten de grond in te boren, dan zoeken de onvoorwaardelijke Bush-bashers wel iets wat niet gebeurd is, om dan Bush ook zo wat bijkomend schuld te kunnen geven, omdat hij iets niet zou hebben gedaan.

Och, het is door de 'overkill' aan kritiek op alle onbenulligheden allemaal zo belachelijk en ongeloofwaardig geworden dat het ergens nog een averechts effect is beginnen hebben en in Bush zijn voordeel uitdraait.
Oud 11 maart 2004, 13:10   #47
k9

Standaard

Citaat:

Nee hoor. Het is alleen maar een beetje teveel van 't goeie geworden vanwege de onvoorwaardelijke Bush bashers (zoals jij bijvoorbeeld).

Niets, maar dan niets wat die man doet wordt onbenut gelaten om er op de ene of andere manier iets op te vinden om er kritiek op te leveren.
Onzin hoeveel spotjes heeft die man in zijn cariere al gemaakt? Op hoeveel is er kriteik gekomen? Juist dus. Niks te maken met dat het bush is dus.

Jij gebruikt gewoon de eeuwige verdediging om alles te mogen doen en nooit kritiek te mogen geven.

Citaat:
En wanneer alle argumenten (meestal zwak) over alles en nogwat dat door Bush is gedaan is uitgeput om de man te trachten de grond in te boren, dan zoeken de onvoorwaardelijke Bush-bashers wel iets wat niet gebeurd is, om dan Bush ook zo wat bijkomend schuld te kunnen geven, omdat hij iets niet zou hebben gedaan.
En nog meer onzin, ongetwijfeld omdat je niks zinnig kan zeggen omdat je weet dat bush inderdaad in de fout gegaan is?
Oud 11 maart 2004, 21:43   #48
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Indien het nu echt gebruikt werd zou ik met je akkoord gaan, maar knipper met uw ogen tijdens het clipje en je hebt het verdomme nog gemist,
Ik heb de spot gezien en ik vraag me af hoe jij knippert . je moet je ogen al serieus dicht doen om alles te missen hoor.

Citaat:
omdat het nu weer Bush is blaasd men het weeral op. Triestig indien je vind dat dat al te erg is hoor.
nee moest kerry zoiets doen zou het net zo verkeerd zijn.

Citaat:
Heeft Kerry trouwens de vietnam oorlog niet gebruikt om zogezegt een voordeel te halen tov bush? Oooooh maar dat was juist weer goed omdat het tegen BUsh was.
Nee dus en anders : laat eens zien waar kerry beelden van vietnam gebruikt .
Neen Kerry gebruikte het feit dat hij heeft meegedaan in Vietnam oorlog en Bush niet. Wat wil hij hier dan mee bewijzen of welke positieve reden is er bij de vietnam oorlog? Hier zijn heeeeeeeeeeeeel wat meer doden gevallen hoor, langs beide kanten.
Och doe nu niet belachelijk, de brandweermannen en de ruines zijn samen minder dan 2 seconden te zien EN DAT MAAKT WEL EEN GROOT VERSCHIL UIT MET 2 MINUTEN!!!!!!!!
Oud 11 maart 2004, 21:48   #49
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Nee bij het VB zijjn er wel meer zo. En de VS zit er vol van

Citaat:

Zelfs saddam had er last van. Neem nu zijn luchtmacht, werkte amper nog in 2003 door gebrek aan onderdelen. Dat geld voor alles saddam's leger had amper nieuw materiaal(zelfs geen vervangingstukken) gekregen gedurende 12 jaar met als gevolg dat grote delen van zijn leger niet meer werkten.

Saddam was ook de macht kwijt over zowat 1/4e van zijn land (streek van de koerden) Hij was de macht over het luchtruim zowat overal kwijt ,...

Citaat:
Als de VS weg is hebben de irakezen de touwtjes in handen!
Met leiders die door de VS verkozen zijn? tuurlijk

En wanneer zal de VS weg zijn? Zijn ze weg uit kuweit of saudi arabie? nope ze zijn nog niet weg uit europa en dat is na bijna 60jaar.

Citaat:
Tja, de US had niet voorzien dat er zulke aanslagen zouden gebeuren nee...so, jij wist dit weer wel zeker . Toch wel gek dat hier op dit forum zoveel mensen zitten die beter in geheime/intelligentie diensten zouden gaan werken. Ze wisten alles vooraf.
Lees eens op politicsinfo.net wat ik zei voor de oorlog . Dat was dus perfect voorspelbaar dat er zoiets zou gebeuren daarom dat ik al voor de oorlog zei dat de VN er meer in betrokken moest worden . wat kan je verwachten van mensen die al generaties geleerd hebben de VS te haten?

maar de VS regering (bush dus) denkt net zoals jou: wij zijn de "goeie" dus de irakezen zullen ons met open armen ontvangen.

Citaat:
Maar inderdaad door de AANSLAGEN zijn er vertragingen in de opbouw en dergelijke. De us probeert hier alles aan te doen, wat zouden ze anders moeten doen volgens jou, meteen vertrekken? Dat zou wat geven denk ik.
Ze hadden van in het begin meer moeten samenwerken met de VN dat is al iets , ze hadden meer de aandacht moeten besteden aan de burgers/infrastructuur en minder aan de olie, ze moeten irakese bedrijven gebruiken ipv VS bedrijven , ...

Citaat:
a dus 8 a 10.000 slachtoffers is meer dan enkele 100.000 den? Toen Saddam de gasaanval deed tegen zijn eigen volk zijn er al meer dan 500.000 burgers gestorven.
Waar haal je die onzin nu weer vandaan?

De aanval in Halabja heeft aan max 5000 mensen het leven gekost (waarom moet je altijd overdrijven ?)

Dat de aanval door iraq werd gedaan is trouwens nooit duidelijk geweest iran en iraq vochten om den streek in die tijd en iran was gekend dat het dat soort gas gebruikte, iraq gebruikte altijd een ander soort gas ,...

Dat zal nooit duidelijk zijn maar 500 000 is onzin het is max 5000 en dat is dus de helft van wat de VS gedood heeft in de invasie van iraq.

Citaat:
Tel al de rest er maar bij. Wat niet wil zeggen dat 10.000 niet veel is maar inderdaad niet zoveel als enkele 100.000 den nee.
Toon mij eens aan hoeveel mensen iraq in 2002 of 2001 vermoord heeft? ben eens benieuwd of het meer of minder dan 10 000 is.
Waarom 2001 en 2 alleen je moet alle doden tellen dood is dood é.
Oud 11 maart 2004, 22:13   #50
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De fixatie op de figuur van Saddam is zelfs regel in een goed gedocumenteerd werk als Irak, een geschiedenis van Charles Tripp, prominent aanwezig in onze boekhandels. De VS van Madeleine Albright (« we denken dat het de prijs waard is », 500.000 gestorven kinderen) is er keurig in herschreven tot de toeziende en, zo nodig, straffende voogd op de achtergrond. Het lijden van de Iraakse bevolking heeft voor Tripp maar één naam : Saddam. Alsof intriges, sluwe maneuvers en persoonlijke ambities beslissender zijn in de recente Iraakse geschiedenis dan bombardementen die de civiele maatschappij voor jaren ontwricht hebben en een embargo dat intussen anderhalf miljoen doden heeft gekost.

Deze tekst heb ik niet geschreven hoor
Oud 12 maart 2004, 08:17   #51
k9

Standaard

Citaat:

Neen Kerry gebruikte het feit dat hij heeft meegedaan in Vietnam oorlog en Bush niet.
Toch doodnormaal dat wijst er toch op dat kerry heel wat meer voor zijn land overheeft dan bush?

Nogmaals als kerry beelden zou gebruiken uit vietnam zou hij verkeerd bezig zijn. Maar dat doet hij dus niet en dat is dus geen probleem. Of vind je dat de kandidaten niks mogen zeggen over hun leven (zou wel goed zjn voor bush)

Citaat:
Och doe nu niet belachelijk, de brandweermannen en de ruines zijn samen minder dan 2 seconden te zien EN DAT MAAKT WEL EEN GROOT VERSCHIL UIT MET 2 MINUTEN!!!!!!!!
Minder dan 2 seconden ? ground zero komt wel wat meer in beeld hoor in een spot die in totaal een 30seconden duurt. nee compleet misplaatst
Oud 12 maart 2004, 08:19   #52
k9

Standaard

Citaat:
Omdat als je voor 91' gaat kijken het gewoon hypocriet is?

Saddam is gesteund door het westen tot 91' om nu opeens te zeggen dat je hem gaat verwijderen voor zaken die hij deed als je hem steunde is echt wel hypocriet hoor.

Dus laat maar eens zien hoeveel doden saddam maakte op een jaar.
Oud 12 maart 2004, 08:21   #53
k9

Standaard

Citaat:
De fixatie op de figuur van Saddam is zelfs regel in een goed gedocumenteerd werk als Irak, een geschiedenis van Charles Tripp, prominent aanwezig in onze boekhandels. De VS van Madeleine Albright (« we denken dat het de prijs waard is », 500.000 gestorven kinderen) is er keurig in herschreven tot de toeziende en, zo nodig, straffende voogd op de achtergrond. Het lijden van de Iraakse bevolking heeft voor Tripp maar één naam : Saddam. Alsof intriges, sluwe maneuvers en persoonlijke ambities beslissender zijn in de recente Iraakse geschiedenis dan bombardementen die de civiele maatschappij voor jaren ontwricht hebben en een embargo dat intussen anderhalf miljoen doden heeft gekost.

Euh en is compleet irrelevant? We hadden het over doden door SADDAM niet door doden door het embargo.
Oud 12 maart 2004, 08:54   #54
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nog meer onzin, ongetwijfeld omdat je niks zinnig kan zeggen omdat je weet dat bush inderdaad in de fout gegaan is?
En over welke fout heb je het nu? Want ik kan niet meer volgen. Gaat het over iets wat Bush gedaan heeft? Niet gedaan heeft? Zou kunnen gedaan hebben? Hier? Thuis? In andere landen? Wat hij gezegd heeft? Niet gezegd? Zou moeten hebben gezegd? .....
Oud 12 maart 2004, 09:25   #55
k9

Standaard

Citaat:

En over welke fout heb je het nu? Want ik kan niet meer volgen.
Het gaat over die reclamespot? Je weet wel de spot die ik verkeerd (fout dus) vind? Is je geheugen zo slecht of heb je zoveel moeite om te begrijpen dat ook bush fouten maakt ?
Oud 12 maart 2004, 12:44   #56
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Neen Kerry gebruikte het feit dat hij heeft meegedaan in Vietnam oorlog en Bush niet.
Toch doodnormaal dat wijst er toch op dat kerry heel wat meer voor zijn land overheeft dan bush?

Nogmaals als kerry beelden zou gebruiken uit vietnam zou hij verkeerd bezig zijn. Maar dat doet hij dus niet en dat is dus geen probleem. Of vind je dat de kandidaten niks mogen zeggen over hun leven (zou wel goed zjn voor bush)

Citaat:
Minder dan 2 seconden ? ground zero komt wel wat meer in beeld hoor in een spot die in totaal een 30seconden duurt. nee compleet misplaatst
Waarom heeft Kerry meer over voor zijn land dan Bush omdat hij in de vietnam oorlog heeft meegedaan? Was jij een voorstander van de vietnam oorlog? Ik ben er zeker van indien het omgekeerd was en Bush had meegevochten en Kerry niet dan zou het nu zo worden gesteld dat Kerry tenminste tegen de oorlog was en Bush misschien wel een babymoordenaar is geweest of een dergelijk verhaal...

Ik weet niet of jij een andere spot hebt gezien maar langer dan 2 seconden was het niet en ik vind het helemaal niet misplaatst. Ieder zijn mening hé.
Oud 12 maart 2004, 12:47   #57
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Omdat als je voor 91' gaat kijken het gewoon hypocriet is?

Saddam is gesteund door het westen tot 91' om nu opeens te zeggen dat je hem gaat verwijderen voor zaken die hij deed als je hem steunde is echt wel hypocriet hoor.

Dus laat maar eens zien hoeveel doden saddam maakte op een jaar.
Het aantal slachtoffers er zijn gevallen onder Saddam door als soldaat daar gaat het mij niet om, mij gaat het om alle onschuldige burgers die onder Saddam zijn gedood door hem, daar gaat het om en wanneer die gevallen zijn doet absoluut niet terzake! Hypocriet? Vertel dat maar tegen de slachtoffers.
Oud 12 maart 2004, 12:49   #58
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Euh en is compleet irrelevant? We hadden het over doden door SADDAM niet door doden door het embargo.
NIet relavant lol! Tzijn er maar een paar en dus niet relevant

Bush zijn clip : niet relevant
kerry vietnam veteraan : niet relevant
11/9 : niet relevant
...
tja waar zijn we eigenlijk nog over bezig. och ja dat was niet relevant
Oud 12 maart 2004, 12:57   #59
k9

Standaard

Citaat:
Waarom heeft Kerry meer over voor zijn land dan Bush omdat hij in de vietnam oorlog heeft meegedaan?
Ja duh bush is lekker thuis gebleven kerry is naar de oorlog getrokken.

Citaat:
Was jij een voorstander van de vietnam oorlog?
en wat maakt dat uit?

Citaat:
Ik ben er zeker van indien het omgekeerd was en Bush had meegevochten en Kerry niet dan zou het nu zo worden gesteld dat Kerry tenminste tegen de oorlog was en Bush misschien wel een babymoordenaar is geweest of een dergelijk verhaal...
IS wel grappig dat bush aanhangers kerry constant aanvallen omdat hij een "baby moordenaar" zou zijn. Wat de kerry aanhangers dus misschien zouden doen doen de bush aanhangers dus zeker .
Citaat:

Ik weet niet of jij een andere spot hebt gezien maar langer dan 2 seconden was het niet en ik vind het helemaal niet misplaatst. Ieder zijn mening hé.
Inderdaad en in de VS toont een poll aan dat meer dan 50% het ongepast vind om zo'n reclamespot te doen. Ik vind het dus nog steeds fout van bush. Niet enkel op ethish vlak maar zeker voor zijn campagne.
Oud 12 maart 2004, 12:59   #60
k9

Standaard

Citaat:

Het aantal slachtoffers er zijn gevallen onder Saddam door als soldaat daar gaat het mij niet om, mij gaat het om alle onschuldige burgers die onder Saddam zijn gedood door hem, daar gaat het om en wanneer die gevallen zijn doet absoluut niet terzake! Hypocriet? Vertel dat maar tegen de slachtoffers.
Dus de slachtoffers die door een VN embargo zijn gevallen schrijf je op de rekening van saddam? Rare logica moet ik zeggen.

Straks ga je zeggen dat de 10 000 burgers omgekomen bij de invasie van iraq ok saddam's fout zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be