![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: De DHKP-C is een terroristische organisatie. | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
21 | 67,74% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
10 | 32,26% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Turkije is sinds 1922 door niemand in gevaar gebracht, een van de weinige landen in de wereld die dit op hun conto kunnen schrijven. Voor ieder die er streken wil uithalen is het een jungle waar anatolische tijgers toeslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw glorieuze natie slaagt er echter niet in om de koerden onder de knoet te houden eh.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() pkk=niet koerden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat nu werkelijk alles dat je kan bedenken?
Turkije = intellectuele armoede blijkbaar. Nou ja dat wist ik al lang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Koerden, dat zijn ook de 400.000 Peshmerga. U weet wel, die strijders die ervoor zorgen dat Turkije Noord-Irak niet durft binnen te vallen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() Jongens, topic gaat nu over andere schurken dan de pkk (dhkp-c).
Open een topic over de machtige pkk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige schurken die ik zie, is de fascistische Turkse staat die politeke opposanten foltert en vermoordt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() Ok, open een topic "De fascistische Turkse staat die politeke opposanten foltert en vermoordt", dan kan er daar verder gediscussieerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bemoeienissen van de poltiek waren overduidelijk in dit dossier: zowel de regering (het ministerie van Onkelinkx) als oppositie (rechter Freddy Troch en openbaar aanklager Johan Delmulle zijn beide CD&V'ers) hebben alles geprobeerd om Belgische staatsburgers uit te leveren aan het brutale regime van Turkije.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hopla: doe er nog een paar van die clevere racistische slogantjes bovenop! Kan je dit soort discussies misschien hier gaan voeren: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een kortzinnigheid... Nu gaat Eric een fascistische staat verdedigen, louter omdat hij denkt dat dat hoort als zogezegde "anti-racist".
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb absoluut geen zin om het Turkste staatsapparaat te gaan verdedigen, maar Pelgrim had het over een heel land. Hij zei niet dat hij specifiek het beleid bedoelde, of enkel de overheid. Ik kan hem alleen maar aanraden om Orhan Pamuk te lezen. En zeg mij dan, is dat dan geen intellectueel, of is dat soms geen Turk?
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() On-topic: ik ben verheugd dat Bahar Kimyongür werd vrijgesproken. Gelukkig is het nog steeds niet zo dat een interview geven waarin een politieke mening word geuit (welke die mening ook mag zijn) als terrorisme wordt beschouwd door het Hof van Beroep in ons land.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men zegt dat "de Amerikanen" Irak zijn binnengevallen, dan wil dat ook niet zeggen dat er ineens 270 miljoen (of met hoeveel zijn ze?) Amerikanen naar daar getrokken zijn. Dan wijst men op een politek systeem, dat gesteund (of in het slechtste geval geduld wordt) door een groot deel van haar bevolking.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het misschien kunnen dat je zo gefrustreerd bent omdat je al mijn kritiek op je partij niet kunt weerleggen dat je uit wanhoop hier zelfs fascisten komt verdedigen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens is je gelul over "volkeren" weeral toegeslagen. Dit is weeral een reden om je naar het rechtse kamp te verbannen ![]() ![]() ![]() Indien terroristen op ons grondgebied mogen verblijven, zelf al hebben ze prachtige theoriën om hun terreur te verdedigen, vraag ik me af of Turkije, samen met de Nato nu niet België mag binnenvallen. Dit lijkt me op hetzelfde scenario als dat wat de VS aanhaalde om Bin Laden te gaan vangen in Afghanistan. Jaja: België is nu ook een schurkenstaat! Misschien kunnen de Turken vragen om hen te laten bijstaan met Nederlandse F16's om hen te ondersteunen bij hun in Brussel binnentrekkende grondtroepen? Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 februari 2008 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() We hadden die gewoon direct moeten uitlevern aan Turkije.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Maar terrorisme veroordeel je op basis van het feit dat je tegen terreur bent tegen MENSEN. Niet omdat je enkel tegen terreur bent tegen BELGEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, en, sinds wanneer is de staat gelijk aan het volk?
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nooit anders beweerd. Maar die discussie is hier niet aan de orde.
|
|
![]() |
![]() |