![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard moet dat zo bij beide vakbonden zo zijn ( ik heb het dan dus wel over het ACV en niet over het ACW voor de duidelijkheid ) En ik kan niet kmen naar Oostende
![]() Maar breng er zeker verslag over uit op dit forum!
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder zal je het toch zelf moeten uitzoeken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dat betreft verschillen onze meningen niet, zo blijkt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot in Oostende! ![]() Wist je trouwens dat Mia (en haar ABVV) moeilijk te overtuigen was om mee te stappen in die betoging van nu zaterdag? Eigenlijk betoogt ze dan tegen haar eigen politieke collega's! Dat kan uiteraard iedere vakbond overkomen, maar wij betoogden in der tijd ook fors tegen bepaalde beslissingen die Dehaene nam. Los hiervan is het allerbelangrijkste dat we met zoveel mogelijk mensen duidelijk maken dat wij niet zomaar over ons heen laten beslissen! Voor diegene die de trein wensen te nemen, moet ik nu wel al waarschuwen dat de plaatsen op de trein beperkt zullen zijn. De NMBS zet extra wagons in en wij hebben al vanaf Limburg gezorgd voor goed volle treinen en bussen! Misschien loopje mij wel tegen het lijf, al zal het moeilijk zijn om iemad tussen de massa terug te vinden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Welnee hoor ACV, ik ben in het rood gekleed
![]() groeten, makepeace
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Lees mijn ongelooflijke verhaal met titel "Ontslag ten gunste van verkiezingen." Reden genoeg dus.