![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hij is dan ook het prototype van de renegaat die zich op ziekelijke wijze tegen zijn eerder geloof heeft gekeerd (ander voorbeeld is Etienne Vermeersch). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vrijheid van mening ? Waarom niet. Persoonlijk vind ik dat dit moet kunnen, en de particratie (het obligate drukken op hetzelfde knoppeken) op dergelijke moeilijk liggende zaken moet kunnen doorbroken worden. Vrijheid naar woord en daad. Anderzijds moeten belangrijke zaken binnenskamers worden uitgepraat, en bij de meerderheid moet de rest zich loyaal aansluiten. Maar goed, ik beperk mij tot het lokale. Democratie aan de basis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk pas ik ook in geen enkel keurslijf, net als deksels Deckertje. We zien wel wat het brengt, niets moet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en bijgevolg voorspel ik nu al op lange termijn een volledige ramp. Ook alle andere projecten van u, frietenbakker Decoorne, zijn roemloos ten onder gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er maar een postje inzit, nietwaar Decoorne. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 13 februari 2008 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() ooooooooooooooooooo wat mooi, weer een groot politicus naar LDD, de sterkst groeiende partij van Vlaanderen....
o waarom al die afgunst en jaloezie op hun successen,de één op den ander |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tot zover de loyaliteit van Decoorne aan LDD... Hij is er amper bij of hij gaat al tegen de partijlijn in!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ach man, ik wens u twee leuke jaren toe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Grappig.
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goed weten dat LDD amper één jaar bestaat. Lokale organisatie, omkadering + progamma valt niet zomaar uit de mouw te schudden. In de komende maanden zal veel worden bijgewerkt. ![]() Bovendien ben ik van oordeel dat men de fouten van het VB niet moet volgen, met name het positioneren 'uit eigen belang' van allerhande afval in besturen en personeelsbestand. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
groeipijnen ok, kan ik aanvaarden. Maar geef toe dat interne democratie in elke partij een utopie is. Wat van die eigen uitgebouwde structuur is er eigenlijk puur LDD en dus géén overgestapte raadsleden nog afdelingen. Ik doel dan vooral op de afdelingen niet op de raadsleden want LDD deed in 2006 niet mee aan provincie en gemeenteraadsverkiezingen.
![]() |
![]() |