![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja de Lords doen het schitterend hoor.
Duupje had me wel niet verteld dat ééntje in feite een undercover angora-wol fabriekje was. Met momenten loopt de productie nogal hoog op. Naar het schijnt zijn er mensen die wol spinnen uit hondenhaar. Iemand een kennis die lang poezenhaar zoekt? Wekelijks een emmertje beschikbaar... vraag me niet waarvan het blijft komen. het is dat ik nu met een virus zit, maar als pc genezen is en we vinden ze terug zal ik eens een paar fotookes plaatsen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 9 maart 2008 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Drie keer raden hoe dat toch zou komen
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kon niet slapen van al het lawaai buiten?
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Jij moet weer moeilijk doen he?
![]() ![]()
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Aja en Circe, o wat lief ben je toch voor dat egeltje maar O HOE INCONSEQUENT BEN JE TOCH!!! Een varken is niet minder gevoelig als een egel, dus respecteer hen ook en wordt vegetariër...
Waar ik me altijd aan erger is zo van: oh kijk hoe lief! Als er een koe de pan wordt ingedraaid dan zegt niemand iets, maar o wee als het een lief diertje is!!! Als hier mensen spreken over dat ze in China honden eten, dan vinden ze dat vreselijk, maar een koe of varken dat geslacht wordt daar zeggen ze niks van. Dit is juist hetzelfde. Een mentaal gebrek in de Westerse wereld.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NWO? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Successtory:Circe en de lopende vissenJa, er gebeuren echt beangstigende dingen in Huize Circe...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BTW, ik gaf appels aan de egels. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 maart 2008 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit op een te verbouwen boerderij een egel in de beerput gevonden.
Taaie beesjes. Wij dachten eerst dat het een rat was dus we hebben nog een tijdje geprobeerd om 'm te verzuipen tot er iemand opmerkte dat die rat toch verdacht veel stekels had... Het was wel een lief gezicht toen we die egel af aan't spoelen waren. Hij lag op zijn rug met zijn pootjes te spartelen en vond het volgens mij wel leuk, hij rolde zich niet op. We hebben ons nogmaals geexcuseerd voor onze eerdere moordpogingen en 'm daarna met tranen in de ogen weer losgelaten.
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het je een troost mag wezen: ik heb één vegetarische dochter. Dat is toch al iets hé. Het kind mocht wel niet meer aan tafel zitten als ze mijn bord becommentarieerde met : gij eet LIJK! Enfin, ze is nu gelukkig toch al voorbij het stadium van "fish have feelings too". Niet dat de visjes geen feelings zouden hebben, maar ze zijn verdomd wel lekker. Maar we zijn inconsequent inderdaad. Daarom vind ik de engelsen zo geweldig: die gaven op te eten dieren tenminste een andere naam. In de stal heet het "pig" en op het bord heet het "porc".. en de "cow" wordt ook "beef", het "sheep" wordt "mutton"geloof ik ... en voil�* problem solved.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met die egel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft gesmaakt
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met de mijne? wel liep gisteren weer over terras tegen schemering. brokken zijn opgegeten door poes van de buren denk ik.
vandaag trouwens verzopen Duupje-poes gehad. Ik was vergeten dat ik hem had buitengelaten en hij blijft dan zéér geduldig als een hondje voor die deur zitten, ook al regent het pijpestelen! Was klieder kliedernat! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 maart 2008 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Deze is precies ook de kluts kwijt:
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() En circe, wat denk je van filosoof zn mening; appelen geven aan de egels?! Ik geloof ook dat dit beter zou zijn. Gezonder voor die beestjes, geen cholesterol.
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |