![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge verstaat er in ieder geval niet veel van heb ik de indruk.
Succesvol, slim, familiekapitaal en zo van die dingen ... maar eigenlijk helemaal geen levenservaring op gebied van armoede. Tja, begin daar maar mee te discussiëren. Ik daag je uit ... leef eens een jaar (neeje, geen maand) van het basisinkomen (zonder eigendom weliswaar) en klap dan nog eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En fier dat jouw papsie daarover is tegenwoordig. Amaaaai !
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
visrechten... en meer van dat gezeik. Amehoela !
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 19 februari 2008 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet over "wat men aan de armoede zelf kan doen" maar wel over "als men in de armoede zit". Klein voorbeeldje: mijn vrouw heeft nog nooit zonder werk gezeten en is al 27 jaar trouw aan het werk. Ze heeft geen hoog diploma (faalangsten) maar toch spreekt ze vier talen (die ze moet gebruiken op haar werk). Momenteel heeft ze ongeveer 1200 euro per maand. Had ze nooit getrouwd geweest (met mij weliswaar) dan zou ze waarschijnlijk op geldelijk vlak altijd in de misirie hebben gezeten (en verbitterd zijn geraakt). Ze is gelukkig (allé, veronderstel ik toch) wel getrouwd en samen hebben we het nu goed. Maar toch ... af en toe beeld ik me in ... hoe zou ze het hebben gesteld zonder dit huwelijk ... waarschijnlijk pure misérie. Ik stel me voor dat ze het op een bepaald moment wel zou hebben opgegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 19 februari 2008 om 22:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het enige waar jij op teert is je monopolie op ondernemen - impliciet ontleend uit je kapitaal maar in het geheel niet uit je arbeid moest je dat niet hebben zou je financieel niks maar dan ook absoluut niks en een dikke vette nul zijn - je zou niet één mager visje kunnen vangen ps moreel gezien ben je ook een nul - wat je zelf ook te kennen geeft je bent zelfs zo onderontwikkeld dat je zelfs de mensenrechten verwerpt een beschavingsniveau dat 300 jaar geleden door dé mensheid werd bereikt moet jij jezelf nog steeds eigen maken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 februari 2008 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() ps deze en al de vorige posts van mij waren op kosten van anonieme derden
draadloze onbeveiligde netwerken weet je wel zal eens een beetje gaan betalen zeker voor die internetbrol lol
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 februari 2008 om 01:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() desiderius verwerpt net zoals een ordinair anarchist de grondwet en de mensenrechten
vraag is of hij zichzelf er dan nog op kan beroepen bvb het recht op leven volgens zijn eigen overtuiging zou men hem gewoon als een hond kunnen en mogen afknallen men hoeft zijn mensenrecht op leven volgens zijn eigen overtuiging niet te respecteren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 februari 2008 om 01:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Goeie raad: loop eens wat vaker binnen bij je psych. Er bestaan best goeie pillekes voor, eno2. Over nullen gesproken... ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook *knip* moeten zich aanpassen aan de grondwet of in de nor rotten, of oprotten, dissidentenkuitenbijtertje . Je 'parasiterentaaltje' is overduidelijk en direct onaanvaardbaar. En spuwen is nog iets anders dan terugspuwen, een kleine nuance, maar toch maakt het verschil uit voor de rechtbank, in de vorm van verzachtende omstandigheden, soms... Maar ook je 'spuwen'-taaltje is onaanvaardbaar. Kan je niet eens een bijscholingscursuske volgen in de richting van een minder 'HONDS' discours, Foxke? Een wat meer beschaafd gekef, aub... |
|
![]() |
![]() |