![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zakdoek
sleutels (van huis, niet van auto)
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sleutels, gsm, organizer, ringen, insuline, glucosemeter, druivensuiker, drinken, pen, sigaretten en 2364885 aanstekers, zakdoekjes.
Dat als ik zonder kinderen weg ben. In het andere geval : al het voorgaande + een halve speelgoedzaak, een halve apotheek, een half warenhuis en een halve kledingzaak. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ik heb normaal gezien altijd mijn gsm, sleutels en portofuil mee in mijn frak steekt ook nog altijd een balpen, potlood, zippo, oortjes voor mp3 (= gsm bij mij), usb stick, papiertje met zaken die ik sowieso zou vergeten moesten ze niet op het papiertje staan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk eens aan, daar gaan Duupje en de kids... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On-topic:
1. light-configuratie (op wandel): portefeuille, sleutels, zakdoek. 2. medium-configuratie (met de wagen): portefeuille, sleutels, mobieltje, zakdoek. 3. "dagje van huis"-configuratie (lees werken): laptoptas met daarin genoeg plaats voor laptop, portefeuille, beetje fruit, sultana koekje, extra zakdoeken, pilletjes voor vanalles en nog wat, muntjes, pennetjes, maaltijdcheques, mobieltje, ... etc |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uh-uh... wrong colour.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik slaag er altijd in, net dat papiertje te vergeten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kon niet meteen een zwarte vinden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() dat papiertje is één van de enige zekerheden die ik ken
![]() dat steekt altijd in mijn rechterborstzak van mijn frak momenteel staan er dingen op zoals: spatbord vastvijzen dvds meenemen papieren secretariaat laten tekenen tulpverlangkabeltje kopen 20euro overschrijven en meer van dat. Laatst gewijzigd door berre : 20 februari 2008 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() sleutels van mijn studio en bureau
thats it. Portefuille doe ik vaak in tas die ik deponeer op mijn bureau of thuis, idem voor gsm ed. bureau zitten ofwel betrouwbare collegas ofwel gaat deur op slot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft iedereen met die pillen? Ik pak misschien een keer op twee jaar pillen
![]() Ikzelf neem altijd een ouderwetse stoffen zakdoek mee ![]()
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we zo gaan beginnen:
op weekend (center-parcs, festival, gewoon niet thuisraken van een vriendenfeestje,...) Bak bier en een pak tabak met toebehoren ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duupje komt thuis met haar rapport van het examen geschiedenis, en beklaagt het zich dat ze weer een gote mond heeft opgezet tegen de juf.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ontopic.
Altijd: portefeuille, gsm en uurwerk. Bijna altijd: agenda, zakmes, massa's stylo's en een aansteker.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom aansteker als je niet rookt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal maar gevraagd worden naar een vuurtje, en daar met lege handen staan.
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |