![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je riskeert dus wel "een mes in je rug of doodgestampt te worden in de bus" wanneer iemand je gaat haten op basis van (valse) berichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, als je het zelf maar normaal kunt vinden... Laatst gewijzigd door andev : 23 februari 2008 om 05:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bepaalde groepen, diegenen waar we het steeds weer over hebben, menen met geweld hun mening te moeten verkondigen: normaal als je pas of nog niet de middeleeuwen verlaten hebt, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En waarom zijn het nu precies de moslims die het moeten ontgelden? Dat is eigenlijk heel eenvoudig. 1) Ze zijn herkenbaar, en dat is altijd een voordeel bij zondebokken. 2) Ze zijn vooral sterk vertegenwoordigd bij één van de zwakste groepen in onze samenleving, namelijk die van de laaggeschoolde immigranten. Ze beheersen dikwijls onze talen onvoldoende om zich mondig te kunnen verweren, en ze vinden niet de weg naar de pers of naar het gerecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De toepassing van die wet is een aantasting van de vrijheid. Als gij dat niet ziet, dan leven wij niet in hetzelfde land denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een late reactie:
ik vond Agnew er in de P toch wel een beetje overgaan. hij moet daarvoor niet gestraft worden, natuurlijk, maar het getuigde toch niet echt van een goed gevoel voor humor.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() moppen over Vlamingen of walen, Hollanders of gierige Schotten kunnen nog altijd. Verander deze door Marokkaan, Turk of Jood en het is racisme !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() zuivere propaganda, jammer dat zoiets nog in Vlaanderen kan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zij die denken dat de site racistische bedoelingen had. http://www.criminaliteit.org/1/13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soms heb je van de mensen die annoniem willen blijven en daar heb je het internet voor nodig ! Alleen twijfel ik nog over de positiviteit van het initiatief van het belang voor het lanceren van dit sortgelijke site's !
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niks tegen Marokkanen-, Turken-, en jodenmopjes. Tenzij ik ze niet grappig vind. Nu ja, dan ben ik er nog niet tégen, maar dan ga ik er ook niet mee lachen. Agnew is er zijn artikel niet in geslaagd me ook maar één keer in geslaagd me aan het lachen te brengen. 't is mijn ding niet, ik hou niet van die 'in your face, lekker grof'-humor, voor mij mag het allemaal wat subtieler.
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() Agnew is zelf Jood. Zolang het maar grappen zijn maak ik er geen problemen uit. Vanaf het echt discriminerend bedoeld is vind ik het niet meer kunnen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |