Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2008, 17:47   #41
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
neen, het is ilwill die dit zo probeert voor te stellen. Daar ben ik dus niet mee akkoord.

Illwill (zijne nick is al om van te balen), heeft het verstand van een pannekoek.

Zoals Parcifal al zei is elke zinvolle discussie met hem uitgesloten. Tal van forumleden hebben dat al mogen ondervinden...

Voor mij is het een reden geworden om hier maar af en toe nog eens te komen kijken.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:08   #42
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Illwill (zijne nick is al om van te balen), heeft het verstand van een pannekoek.
Hetgeen in feite een belediging is voor elke smakelijke en goedgeprepareerde pannenkoek. ( nieuwe spelling, it sucks, I know. )

Citaat:
Voor mij is het een reden geworden om hier maar af en toe nog eens te komen kijken.
Volkomen begrijpelijk. Ik probeer te balanceren op het randje van verbanning en neem tegelijkertijd zoveel mogelijk kansen om hem ongezouten mijn mening te zetten.
Een leuke hobby.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 13:29   #43
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Volkomen begrijpelijk. Ik probeer te balanceren op het randje van verbanning en neem tegelijkertijd zoveel mogelijk kansen om hem ongezouten mijn mening te zetten.
Een leuke hobby.
Dat is schandalig! Ik dacht dacht ge daar op z'n minst toch een vergoeding voor kreeg.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2008, 11:59   #44
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zoals Parcifal al zei is elke zinvolle discussie met hem uitgesloten. Tal van forumleden hebben dat al mogen ondervinden...

Als je niet meer kunt dan mensen wat persoonlijk aan te vallen is dat idd het beste wat je kan doen. Houden zo stel ik voor.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2008, 12:00   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
Dat is schandalig! Ik dacht dacht ge daar op z'n minst toch een vergoeding voor kreeg.
Vind ik ook, iemand met zo`n hobby verdient minstens een zieligheidsvergoedinkje.

Laatst gewijzigd door illwill : 4 maart 2008 om 12:00.
Oud 7 maart 2008, 03:26   #46
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Een leuke hobby.
Dag Parcifal, het ga je goed jongen. Succes met je nieuwe hobby.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 10:46   #47
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
Dag Parcifal, het ga je goed jongen. Succes met je nieuwe hobby.
Weet je dat hij meer dan een jaar enkel maar persoonlijke aanvallen heeft gedaan naar mij toe terwijl ik al enkele jaren niet meer op hem gereageerd heb...ongeloofelijk hoe zielig mensen zijn naar mensen toe die een andere mening hebben dan zijzelf.
Oud 7 maart 2008, 12:17   #48
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Is het by the way nu eindelijk een defenitieve ban of kan hij over enkele dagen weer herbeginnen met zijn scheldwerk?
Oud 7 maart 2008, 21:59   #49
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Weet je dat hij meer dan een jaar enkel maar persoonlijke aanvallen heeft gedaan naar mij toe terwijl ik al enkele jaren niet meer op hem gereageerd heb...ongeloofelijk hoe zielig mensen zijn naar mensen toe die een andere mening hebben dan zijzelf.
Heeft absoluut niets te maken met het feit dat jij een andere mening dan hem hebt.

Wij hebben over al die jaren hier op het forum uw stijl van discussie voeren mogen ervaren als totaal onmogelijk en absurd. Je kan de redeneringen nooit volgen, je slaagt belangrijke zaken over als het niet in uw kraam past, je maakt geen nuances en je bent de meest onverzettelijke in uw super beperkte meningen. Uw inzicht en dossierkennis zijn beneden alle peil, maar toch draaft ge steeds maar door. Da's vragen om moeilijkheden he, sommigen onder ons geven het dan op als de ervaring leert dat er geen beginnen aan is... Er zullen er nog volgen wanneer ze met jou in "discussie" gaan.

Jij hebt in feite geen eigen mening - enkel wat holle slogans die meestal een afkooksel zijn van officiele nieuwsstories. In 99.9 pct van de gevallen ben jij een redneck meeloperke van Bush en zijn internationale politiek, no matter what.

Kijk, deze draad door jou gestart is al een goed bewijs: jou kennende kan het jou geen zak schelen dat de Turken al dan niet Irak binnevallen. Het is u enkel te doen om de (in uw hoofd althans) anti amerikaanse bias van het forumpubliek aan te tonen. Je spant de turks/koerdische zaak voor uw amerikaanse kar, voor totaal de verkeerde reden.

Voorts maak jij je zelf enorm dikwijls schuldig aan persoonlijke beledigingen,..... pot/ketel man....
Oud 7 maart 2008, 22:04   #50
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Is het by the way nu eindelijk een defenitieve ban of kan hij over enkele dagen weer herbeginnen met zijn scheldwerk?
Dat zou volgens jou het nivo van het forum doen stijgen zeker? Jawablief
Oud 8 maart 2008, 12:08   #51
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heeft absoluut niets te maken met het feit dat jij een andere mening dan hem hebt.

Wij hebben over al die jaren hier op het forum uw stijl van discussie voeren mogen ervaren als totaal onmogelijk en absurd. Je kan de redeneringen nooit volgen, je slaagt belangrijke zaken over als het niet in uw kraam past, je maakt geen nuances en je bent de meest onverzettelijke in uw super beperkte meningen. Uw inzicht en dossierkennis zijn beneden alle peil, maar toch draaft ge steeds maar door. Da's vragen om moeilijkheden he, sommigen onder ons geven het dan op als de ervaring leert dat er geen beginnen aan is... Er zullen er nog volgen wanneer ze met jou in "discussie" gaan.

Jij hebt in feite geen eigen mening - enkel wat holle slogans die meestal een afkooksel zijn van officiele nieuwsstories. In 99.9 pct van de gevallen ben jij een redneck meeloperke van Bush en zijn internationale politiek, no matter what.

Kijk, deze draad door jou gestart is al een goed bewijs: jou kennende kan het jou geen zak schelen dat de Turken al dan niet Irak binnevallen. Het is u enkel te doen om de (in uw hoofd althans) anti amerikaanse bias van het forumpubliek aan te tonen. Je spant de turks/koerdische zaak voor uw amerikaanse kar, voor totaal de verkeerde reden.

Voorts maak jij je zelf enorm dikwijls schuldig aan persoonlijke beledigingen,..... pot/ketel man....
Nee, jij bent gewoon iemand die mij niet moet omdat ik een andere mening heb, dat past niet in jou kraam en vandaar dit leugen van een posting naar mij gericht.

Ivm jou laatste puntje, het kan mij idd geen zak schelen dat de turken in irak zitten, ik heb dat ook nooit beweerd, het is mij idd te doen om de blinde anti-vs'ers die hier zitten. Daarom heb ik idd deze topic geopent, staat er ook letterlijk in. Nu doen alsof ik dat ontken slaat nergens op en is wederom een leugen. Ik heb geen amerikaanse kar, ik heb gewoon aangetoont, effectief aangetoont door deze topic dat het net de vs-bashers zijn die geen zak geven om het leed van mensen maar enkel hier zijn om wat te bashen. De uitblijvende reacties hier tonen dit zwart op wit aan, het dan nog komen ontkennen is gewoonweg het kersje op de taart.

Ik maak mij enkel schuldig aan persoonlijke aanvallen nadat diegene mij heeft aangevallen, dat ontken ik ook nergens.

Stel dat jou beweringen over mij waar zijn, dan nog is er geen reden om meer dan een jaar enkel persoonlijke aanvallen te plaatsen op een openbaar forum. En blijkbaar gaat de moderatie hier mee akkoord.
Oud 8 maart 2008, 12:09   #52
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zou volgens jou het nivo van het forum doen stijgen zeker? Jawablief
Euhm, nee, ik vraag gewoon of het defenitieve ban is of niet, en dat dus de persoonlijke aanvallen volgende week opnieuw beginnen. Je kan toch lezen of niet? Ik heb het nergens over het niveau van dit forum.
Oud 9 maart 2008, 13:31   #53
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nee, jij bent gewoon iemand die mij niet moet omdat ik een andere mening heb, dat past niet in jou kraam en vandaar dit leugen van een posting naar mij gericht.
Ge zit er weer volledig naast man, in uw typische stijl. Doe eens moeite van even na te denken en intellectuele eerlijkheid aan de dag te leggen:

1) Zeg dan eens wat mijn mening is als ze tegen de jouwe indruist, je kent ze niet eens. Wat is mijn kraam? Uw geheugen is blijkbaar erg kort tot onbestaande (of corrupt tot en met) want ik stond dikwijls eerder aan jou zijde van de discussies in het verleden (zelfs eens tegen Parcifal) ... uitgezonderd de 9/11 theorie... Of ga je dit ontkennen misschien? Kijk dit is wat zo om van te balen is met jou. Jij bent ziek in je bovenkamer man.

Ik heb het nog al gezegd: verruim eerst uw inzicht, uw horizon en dossierkennis en leg wat intellectuele eerlijkheid aan de dag vooraleer hier over alles en nog wat ongenuanceerd te komen rammen en discussies kapot te maken met uwe zever. Dat is het probleem. Niet uw mening op zich.

2.) Weet jij wel wat een leugen is? Die vraag hebben wij u hier al dikwijls gesteld. Jij goochelt met dat woord voortdurend, en haalt het constant compleet uit context en betekenis.

Citaat:
Ivm jou laatste puntje, het kan mij idd geen zak schelen dat de turken in irak zitten, ik heb dat ook nooit beweerd, het is mij idd te doen om de blinde anti-vs'ers die hier zitten. Daarom heb ik idd deze topic geopent, staat er ook letterlijk in. Nu doen alsof ik dat ontken slaat nergens op en is wederom een leugen.
God vergeef de armen van geest, want ze weten niet beter.... Man, man man toch... Wie zegt dat ik dat ontken ??? Waar staat dat ik dat ontken???? LEES WAT ER STAAT. LEES EN BEGRIJP wat ik gezegd heb.

Ik zeg net zoals styllo_ben dat uw voorstelling van zaken en de bedoeling van uwe post simplistisch en onvolwassen zijn. Hoe kan dat een "leugen" zijn????? Het is een oordeel. Een mening, een oordeel kan geen leugen zijn.

Het is normaal dat de anti oorlogsbrigades in de eerste plaats hun pijlen op de machtige vs richten, de grote voortrekker van democratie, vrijheid en gerechtigheid die constant onderhuids net tegenovergestelde doet van wat ze predikt... Dat is wat er gezegd wordt.

Jij bent knettergek of zoals altijd van bijzonder slechte wil man.

Citaat:
Stel dat jou beweringen over mij waar zijn, dan nog is er geen reden om meer dan een jaar enkel persoonlijke aanvallen te plaatsen op een openbaar forum. En blijkbaar gaat de moderatie hier mee akkoord.
Ik kan Parcifal best begrijpen dat hij zijn geduld met jou verloren heeft en maar op 1 manier van communiceren tot jou kan doordringen. Men zou voor minder. Overal waar jij opdaagt zakt het nivo van de discussie of sterft de draad. Discussie met jou is onbegonnen werk. Enkel bashen werkt.
Oud 9 maart 2008, 13:48   #54
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge zit er weer volledig naast man, in uw typische stijl. Doe eens moeite van even na te denken en intellectuele eerlijkheid aan de dag te leggen:

1) Zeg dan eens wat mijn mening is als ze tegen de jouwe indruist, je kent ze niet eens. Wat is mijn kraam? Uw geheugen is blijkbaar erg kort tot onbestaande (of corrupt tot en met) want ik stond dikwijls eerder aan jou zijde van de discussies in het verleden (zelfs eens tegen Parcifal) ... uitgezonderd de 9/11 theorie... Of ga je dit ontkennen misschien? Kijk dit is wat zo om van te balen is met jou. Jij bent ziek in je bovenkamer man.

Ik heb het nog al gezegd: verruim eerst uw inzicht, uw horizon en dossierkennis en leg wat intellectuele eerlijkheid aan de dag vooraleer hier over alles en nog wat ongenuanceerd te komen rammen en discussies kapot te maken met uwe zever. Dat is het probleem. Niet uw mening op zich.

2.) Weet jij wel wat een leugen is? Die vraag hebben wij u hier al dikwijls gesteld. Jij goochelt met dat woord voortdurend, en haalt het constant compleet uit context en betekenis.

God vergeef de armen van geest, want ze weten niet beter.... Man, man man toch... Wie zegt dat ik dat ontken ??? Waar staat dat ik dat ontken???? LEES WAT ER STAAT. LEES EN BEGRIJP wat ik gezegd heb.

Ik zeg net zoals styllo_ben dat uw voorstelling van zaken en de bedoeling van uwe post simplistisch en onvolwassen zijn. Hoe kan dat een "leugen" zijn????? Het is een oordeel. Een mening, een oordeel kan geen leugen zijn.

Het is normaal dat de anti oorlogsbrigades in de eerste plaats hun pijlen op de machtige vs richten, de grote voortrekker van democratie, vrijheid en gerechtigheid die constant onderhuids net tegenovergestelde doet van wat ze predikt... Dat is wat er gezegd wordt.

Ik kan Parcifal best begrijpen dat hij zijn geduld met jou verloren heeft en maar op 1 manier van communiceren tot jou kan doordringen. Men zou voor minder. Overal waar jij opdaagt zakt het nivo van de discussie of sterft de draad. Discussie met jou is onbegonnen werk. Enkel bashen werkt.
Je kan zeggen wat je wil, je kan bashen wat je wil. Je doet maar. Deze topic heeft zwart op wit aangetoont dat bepaalde mensen hier enkel wat bashen tegen de vs en geen reet geven om het leed van de mensen. Als ik het dan aanhaal ben ik de boeman en krijg wat persoonlijke aanvallen van sukkeltjes zoals jij die niet beter weten.

Ge zit er weer volledig naast man, in uw typische stijl. Doe eens moeite van even na te denken en intellectuele eerlijkheid aan de dag te leggen. Uw geheugen is blijkbaar erg kort tot onbestaande. Kijk dit is wat zo om van te balen is met jou. Jij bent ziek in je bovenkamer man. Ik heb het nog al gezegd: verruim eerst uw inzicht, uw horizon en dossierkennis en leg wat intellectuele eerlijkheid aan de dag vooraleer hier over alles en nog wat ongenuanceerd te komen rammen en discussies kapot te maken met uwe zever.

Wat wel grappig is en vreemd, wat je hier boven allemaal zegt over mij...en toch stond je meestal aan mijn kant... Zegt genoeg over jezelf he.
Oud 9 maart 2008, 14:10   #55
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Ja, zo hebben de dwazen altijd gelijk he illwill. Weer zo'n klassieke verdraaing van feiten en inhoud. Zoals op voorhand geweten, discussie met jou heeft geen enkele zin.

Nog veel discussiegenot hier. Jij bent blijkbaar een beetje eenzaam en kan enkel hier wat sociaal contact vinden. 12,000 totaal zinloze postings-oerkreten op uwe naam. well done mate!
Oud 9 maart 2008, 14:16   #56
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Leer misschien ook even de techniek om juist te citeren en meer dan 1 citaat in je antwoord op te nemen.

Na 12,000 postings wordt dat stilaan tijd... maar ja, ik begrijp dat dat voor jou van secundair belang is. De drang om snel te posten is wellicht iets te groot.
Oud 9 maart 2008, 14:24   #57
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het niet normaal is, waarom val je mij dan aan indien ik de vraag stel waarom mensen niet reageren bij wandaden van andere landen en heel het forum volspien indien amerika ergens tussenzit?

....

Euhm, een schurkenstaat een schurkenstaat noemen is gewoon zeggen waar het op slaat.
Ik reageerde op die inval, al bij de eerste inval (zie hoger), maar op die thread bleef je opvallend inactief. Inderdaad, de USA zijn de grootste schurkenstaat, voor één maal schrijf je iets juist.

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 maart 2008 om 14:38.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 14:33   #58
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Euhm, nee, ik vraag gewoon of het defenitieve ban is of niet, en dat dus de persoonlijke aanvallen volgende week opnieuw beginnen. Je kan toch lezen of niet? Ik heb het nergens over het niveau van dit forum.
Jawadde, blijkbaar kan jij niet lezen want er stond een vraagteken achter mijn vraag. Het was een vraag.

Ja, snel antwoorden en dan pas nadenken was belangrijker voor jou nietwaar.

Leer eerst de leestekens, en misschien ook belangrijk als je aan discussies will meedoen is inzien wanneer iemand een vraag stelt of een bewering maakt.
Oud 9 maart 2008, 14:35   #59
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik reageerde op die inval, al bij de ererste inval (zie hoger), maar op die thread bleef je opvallend inactief. Inderdaad, de USA zijn de grootste schurkenstaat, voor éénmaal schrijf je iets juist.
dat zal wel niet zijn bedoeling geweest zijn!
Oud 9 maart 2008, 15:56   #60
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, zo hebben de dwazen altijd gelijk he illwill. Weer zo'n klassieke verdraaing van feiten en inhoud. Zoals op voorhand geweten, discussie met jou heeft geen enkele zin.

Nog veel discussiegenot hier. Jij bent blijkbaar een beetje eenzaam en kan enkel hier wat sociaal contact vinden. 12,000 totaal zinloze postings-oerkreten op uwe naam. well done mate!
Ja, ik weet het, ik ben helemaal alleen, ik heb geen leven, verlaat me niet Straddle, straks ben ik ook hier helemaal alleen.
Ik smeek je, laat me nog sociaal in contact komen met jou op dit forum...
Jij bent de enige die ik nog heb!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be