![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Illwill (zijne nick is al om van te balen), heeft het verstand van een pannekoek. Zoals Parcifal al zei is elke zinvolle discussie met hem uitgesloten. Tal van forumleden hebben dat al mogen ondervinden... Voor mij is het een reden geworden om hier maar af en toe nog eens te komen kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Een leuke hobby. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is schandalig! Ik dacht dacht ge daar op z'n minst toch een vergoeding voor kreeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik ook, iemand met zo`n hobby verdient minstens een zieligheidsvergoedinkje.
Laatst gewijzigd door illwill : 4 maart 2008 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je dat hij meer dan een jaar enkel maar persoonlijke aanvallen heeft gedaan naar mij toe terwijl ik al enkele jaren niet meer op hem gereageerd heb...ongeloofelijk hoe zielig mensen zijn naar mensen toe die een andere mening hebben dan zijzelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het by the way nu eindelijk een defenitieve ban of kan hij over enkele dagen weer herbeginnen met zijn scheldwerk?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij hebben over al die jaren hier op het forum uw stijl van discussie voeren mogen ervaren als totaal onmogelijk en absurd. Je kan de redeneringen nooit volgen, je slaagt belangrijke zaken over als het niet in uw kraam past, je maakt geen nuances en je bent de meest onverzettelijke in uw super beperkte meningen. Uw inzicht en dossierkennis zijn beneden alle peil, maar toch draaft ge steeds maar door. Da's vragen om moeilijkheden he, sommigen onder ons geven het dan op als de ervaring leert dat er geen beginnen aan is... Er zullen er nog volgen wanneer ze met jou in "discussie" gaan. Jij hebt in feite geen eigen mening - enkel wat holle slogans die meestal een afkooksel zijn van officiele nieuwsstories. In 99.9 pct van de gevallen ben jij een redneck meeloperke van Bush en zijn internationale politiek, no matter what. Kijk, deze draad door jou gestart is al een goed bewijs: jou kennende kan het jou geen zak schelen dat de Turken al dan niet Irak binnevallen. Het is u enkel te doen om de (in uw hoofd althans) anti amerikaanse bias van het forumpubliek aan te tonen. Je spant de turks/koerdische zaak voor uw amerikaanse kar, voor totaal de verkeerde reden. Voorts maak jij je zelf enorm dikwijls schuldig aan persoonlijke beledigingen,..... pot/ketel man.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ivm jou laatste puntje, het kan mij idd geen zak schelen dat de turken in irak zitten, ik heb dat ook nooit beweerd, het is mij idd te doen om de blinde anti-vs'ers die hier zitten. Daarom heb ik idd deze topic geopent, staat er ook letterlijk in. ![]() ![]() Ik maak mij enkel schuldig aan persoonlijke aanvallen nadat diegene mij heeft aangevallen, dat ontken ik ook nergens. Stel dat jou beweringen over mij waar zijn, dan nog is er geen reden om meer dan een jaar enkel persoonlijke aanvallen te plaatsen op een openbaar forum. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhm, nee, ik vraag gewoon of het defenitieve ban is of niet, en dat dus de persoonlijke aanvallen volgende week opnieuw beginnen. Je kan toch lezen of niet? Ik heb het nergens over het niveau van dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Zeg dan eens wat mijn mening is als ze tegen de jouwe indruist, je kent ze niet eens. Wat is mijn kraam? Uw geheugen is blijkbaar erg kort tot onbestaande (of corrupt tot en met) want ik stond dikwijls eerder aan jou zijde van de discussies in het verleden (zelfs eens tegen Parcifal) ... uitgezonderd de 9/11 theorie... Of ga je dit ontkennen misschien? Kijk dit is wat zo om van te balen is met jou. Jij bent ziek in je bovenkamer man. Ik heb het nog al gezegd: verruim eerst uw inzicht, uw horizon en dossierkennis en leg wat intellectuele eerlijkheid aan de dag vooraleer hier over alles en nog wat ongenuanceerd te komen rammen en discussies kapot te maken met uwe zever. Dat is het probleem. Niet uw mening op zich. 2.) Weet jij wel wat een leugen is? Die vraag hebben wij u hier al dikwijls gesteld. Jij goochelt met dat woord voortdurend, en haalt het constant compleet uit context en betekenis. Citaat:
Ik zeg net zoals styllo_ben dat uw voorstelling van zaken en de bedoeling van uwe post simplistisch en onvolwassen zijn. Hoe kan dat een "leugen" zijn????? Het is een oordeel. Een mening, een oordeel kan geen leugen zijn. Het is normaal dat de anti oorlogsbrigades in de eerste plaats hun pijlen op de machtige vs richten, de grote voortrekker van democratie, vrijheid en gerechtigheid die constant onderhuids net tegenovergestelde doet van wat ze predikt... Dat is wat er gezegd wordt. Jij bent knettergek of zoals altijd van bijzonder slechte wil man. Ik kan Parcifal best begrijpen dat hij zijn geduld met jou verloren heeft en maar op 1 manier van communiceren tot jou kan doordringen. Men zou voor minder. Overal waar jij opdaagt zakt het nivo van de discussie of sterft de draad. Discussie met jou is onbegonnen werk. Enkel bashen werkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent knettergek of zoals altijd van bijzonder slechte wil man. Ge zit er weer volledig naast man, in uw typische stijl. Doe eens moeite van even na te denken en intellectuele eerlijkheid aan de dag te leggen. Uw geheugen is blijkbaar erg kort tot onbestaande. Kijk dit is wat zo om van te balen is met jou. Jij bent ziek in je bovenkamer man. Ik heb het nog al gezegd: verruim eerst uw inzicht, uw horizon en dossierkennis en leg wat intellectuele eerlijkheid aan de dag vooraleer hier over alles en nog wat ongenuanceerd te komen rammen en discussies kapot te maken met uwe zever. Wat wel grappig is en vreemd, wat je hier boven allemaal zegt over mij...en toch stond je meestal aan mijn kant... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, zo hebben de dwazen altijd gelijk he illwill. Weer zo'n klassieke verdraaing van feiten en inhoud. Zoals op voorhand geweten, discussie met jou heeft geen enkele zin.
Nog veel discussiegenot hier. Jij bent blijkbaar een beetje eenzaam en kan enkel hier wat sociaal contact vinden. 12,000 totaal zinloze postings-oerkreten op uwe naam. well done mate! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Leer misschien ook even de techniek om juist te citeren en meer dan 1 citaat in je antwoord op te nemen.
Na 12,000 postings wordt dat stilaan tijd... maar ja, ik begrijp dat dat voor jou van secundair belang is. De drang om snel te posten is wellicht iets te groot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 maart 2008 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, snel antwoorden en dan pas nadenken was belangrijker voor jou nietwaar. Leer eerst de leestekens, en misschien ook belangrijk als je aan discussies will meedoen is inzien wanneer iemand een vraag stelt of een bewering maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik smeek je, laat me nog sociaal in contact komen met jou op dit forum... ![]() Jij bent de enige die ik nog heb!
![]() |
![]() |