Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2008, 02:00   #41
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

En ik blijf het jammer vinden dat Groentje18 zich zo laat doen. Excuses zijn nergens voor nodig en een aanpassing van die post ook niet, me dunkt.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 02:00   #42
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
in ieder geval als er onder mijn nick binnekort banneling staat dan zal dit niet zijn omdat ik iets verkeerd deed - niet omdat ik het forumreglement overtrad en ook niet omdat ik de wet overtrad

maar louter omdat ik als werkloze teveel mensen irriteerde omdat ze me inhoudelijk niet aankonden en me dan maar de mond meenden te moeten snoeren via een ban
LOL!

Het is net JIJ die dit forum de mond wenst te snoeren.
Een forum dat je al al die tijd je mening laat ventileren en mensen laat aanspreken!
Oud 28 februari 2008, 02:01   #43
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

maar louter omdat ik als werkloze teveel mensen irriteerde omdat ze me inhoudelijk niet aankonden en me dan maar de mond meenden te moeten snoeren via een ban
**

geknipt op vraag van geviseerde.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 28 februari 2008, 02:01   #44
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Nynorsk
Oud 28 februari 2008, 02:02   #45
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Je gebruikt je gedachtestreepjes verkeerd.

Ik wacht vol spanning op je aanklacht van politics. Is het je bedoeling om dit project kapot te maken, misschien?
als dit project toelaat dat er oproepen tot geweld tegen ganse bevolkinggroepen en meer bepaald tegen werklozen worden geplaatst dan zal ik het tot mijn spijt idd moeten proberen kapot maken gezien dit dan de enige manier nog zal zijn om de oproepen tot geweld tegen onze doelgroep te stoppen

als www.politics.be de wet gewoon respecteerd zal ik het hoe dan ook niet kunnen en zeker niet willen kapot maken

we vragen niks meer of niks minder dan toepassing vd wet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 02:04   #46

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
LOL!

Het is net JIJ die dit forum de mond wenst te snoeren.
Een forum dat je al al die tijd je mening laat ventileren en mensen laat aanspreken!
nee zie mijn vorige post - ik wil dat niet maar vraag slechts toepassing van de wet

wilde ik het kapot maken dan zou ik niets gemeld hebben - het laten staan hebben zonder het hier met risico op een ban aan te kaarten en had ik meteen klacht ingediend

je reacties getuigen trouwens van pure frustratie, en dat vind ik behoorlijk zielig.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 02:06.
Oud 28 februari 2008, 02:05   #47
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Doe toch niet zo belachelijk. Stel je niet aan.
Iedereen weet dat dit niet als oproep tot genocide bedoeld was, en dat is nu ook wel duidelijk.

Vraagje: denk je echt dat als iemand toevallig op die pagina komt (en niet op deze), dat het hem plots duidelijk is wat hem te doen staat? En zo ja, denk je dan niet dat zoiets meer met die persoon te maken heeft dan met het bericht an sich; dat de persoon dus bij élk bericht kan overgaan tot ziekelijke daden?
Oud 28 februari 2008, 02:05   #48
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Goh, die eerste persoon meervoud voor u zelf gebruiken, is dat tof?

Ik onthou:
Citaat:
zal ik het (...) idd moeten proberen kapot maken
Oud 28 februari 2008, 02:06   #49
Groentje-18

Standaard

Citaat:
sommige van je standpunten over werklozen zijn mijns inziens fascistisch groentje - daar wees ik je al eerder op en dat is mijn recht - net zoals jij het recht hebt deze standpunten te hebben

wat jij of een ander van me denkt kan me verder echt niet boeien
Bij mij ligt dat anders:
het kan mij wel schelen wat een ander van me denkt. Ik wil namelijk een mens zijn dat zoveel mogelijk goed doet voor zoveel mogelijk mensen (al is enig voorbehoud naar utulitaristische principes toe altijd zinvol!), en wie naar de voor mij hoogst haalbare morele waarden leeft. Respect en rechtvaardigheid zijn daar slechts minimale beginselen of bouwstenen van. Ik heb duidelijk uitgezette waarden en idealen en ik wil daarnaar leven, van de meest kleine handeling die ik doe tot de grootste stappen die ik mijn leven waag toe. Ik vind het van daaruit ook belangrijk dat ik op die wijze herkend wordt, of beter: ik hoef die expliciete herkenning natuurlijk niet. Ik leef tenslotte voor mezelf naar mijn normen en maatstaven en niet voor een ander. Maar ik ben niet gecharmeerd als anderen het tegendeel van me denken.

Over mijn ideeën mbt tewerkstelling:
Door alles wat ik uit de jaren heen geleerd heb, ben ik tot de conclusie gekomen dat België voor veel mensen rechtvaardiger zal zijn indien men het probleem van de vrijwillige werkloosheid kordaat en efficiënt aanpakt. Zo voorkomt men dat mensen die ècht behoeftig zijn door bv. eigen ziekte, handicap, of die van familieleden of vrienden en die geen andere keuze hebben dan de werkloosheid arm worden. Terwijl deze mensen eigenlijk net èxtra onze (=de maatschappelijke) steun verdienen, omdat ze die van 'de natuur' niet gekregen hebben.
Met alle respect, maar als ik eenmalig de kans zou krijgen om bv. 100 000 euro uit te delen dan zal ik dat vast en zeker doen aan mensen die niet kùnnen gaan werken, ipv een groep mensen die gezond en wel zijn maar zich te goed voelen om hun handen uit hun mouwen te steken.
(Daarop verder bordurend, lijkt het me niet ondenkbaar dat uw VWS wel eens aanklaagbaar zou zijn omdat uw inkomsten van de staat en van de mensen die niet kunnen gaan werken rooft, maar goed, ik ben er niet rancuneus genoeg voor om me daar mee bezig te houden en maak u geen zorgen: ik zal dat ook nooit worden. Ik steek mijn energie liever in constructie dan in afbraak.)

Ik besef dat hier heel wat tegenin te brengen valt. Maar dat valt er zeker ook tegen uw standpunten. Uw standpunten zijn dan ook vooral interessant en (eigenlijk dan ook pas realistisch) indien er een volledige revolutie en ommekeer te gebeuren staat. Ik zie dat echter niet zitten voor de voorbije toekomst. Er zijn te veel mensen die wel baat hebben bij het huidige systeem namelijk. En het is zo slecht nog niet ook, maar het zou - zoals ik hierboven probeerde te illustreren - nog veel beter kunnen zijn indien o.a. de vrijwillige werkloosheid zou dalen.

Als iemand een mening over mij heeft die te weinig kennis over mij heeft, zal ze mij hoogstens de slappe lach opleveren. Uit voorgaande begrijp je allicht dat de mening die jij hierboven zo mooi neerpoot (fascisme) die reactie dan ook in eerste instantie bij mij opwekte.
Oud 28 februari 2008, 02:06   #50
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Overbodige vraag misschien, het is allicht jouw doodsangst die jou hierin drijft. Ga je maar verstoppen, de lezertjes van p.be komen eraan .
Oud 28 februari 2008, 02:07   #51
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Groentje18, negeer die kerel toch? Enfin, niemand beschouwt u als fascist of whatever.

De zotten van geest moet je eens vriendelijk toelachen, niet ermee in discussie gaan.
Oud 28 februari 2008, 02:07   #52
Groentje-18

Standaard

Btw, ik hoop hiermee geen olie op het vuur te gieten of niemand tegen de schenen te schoppen op wat voor manier ook, maar het ontroert me wel dat jullie voor me opkomen omdat zoiets altijd het risico inhoudt zelf ook belaagd te worden. Bedankt dus.
Oud 28 februari 2008, 02:08   #53
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Belaagd door het vws. Sidder en beef.
Oud 28 februari 2008, 02:09   #54
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik herken professionele herrieschoppers als ik er een zie.

Takes one etc.
Oud 28 februari 2008, 02:09   #55

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polle Tieker Bekijk bericht
Doe toch niet zo belachelijk. Stel je niet aan.
Iedereen weet dat dit niet als oproep tot genocide bedoeld was, en dat is nu ook wel duidelijk.

Vraagje: denk je echt dat als iemand toevallig op die pagina komt (en niet op deze), dat het hem plots duidelijk is wat hem te doen staat? En zo ja, denk je dan niet dat zoiets meer met die persoon te maken heeft dan met het bericht an sich; dat de persoon dus bij élk bericht kan overgaan tot ziekelijke daden?
oproepen tot geweld mogen niet volgens de wet die ik niet gemaakt heb maar waar ik wel achtersta beste

stel je bovendien maar eens voor dat het over een andere bevolkingsgroep zou gaan - dan zou het kot te klein zijn - wij eisen als werklozen gewoon een gelijke behandeling - in het dagelijks leven en hier op het forum

dat zoveel mensen daar aanstoot aan nemen zegt meer over de maatschappelijke perceptie tav werklozen (waarmee het zodanig gesteld is dat ik me er ernstig zorgen over maak ) dan over de werklozen zelf

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 02:10.
Oud 28 februari 2008, 02:11   #56
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
stel je bovendien maar eens voor dat het over een andere bevolkingsgroep zou gaan - dan zou het kot te klein zijn - wij eisen als werklozen gewoon een gelijke behandeling - in het dagelijks leven en hier op het forum
*Ween*

Citaat:
dat zoveel mensen daar aanstoot aan nemen zegt meer over de maatschappelijke perceptie tav werklozen (waarmee het zodanig gesteld is dat ik me er ernstig zorgen over maak ) dan over de werklozen zelf
*Huil*
Oud 28 februari 2008, 02:11   #57
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

je bent jezelf weer aan het herhalen, kobaf.
Oud 28 februari 2008, 02:12   #58
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
*Ween*

*Huil*
troost nodig?
Oud 28 februari 2008, 02:14   #59
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Van jou, altijd.

Nynorsk
Oud 28 februari 2008, 02:14   #60
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Belaagd door het vws. Sidder en beef.
En het vws wordt belaagd door genocidairs . Met als enig verschil dat kobaf wél aan 't sidd'ren en beven is, blijkbaar.

Laatst gewijzigd door Pølle : 28 februari 2008 om 02:14.
Pølle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be