Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2008, 14:42   #41
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
mijn keuze is gemaakt
mijn ook.

Go linux.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 14:42   #42
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
omdat de EU een kreupele dwerg is, die gedoogd is door de almighty VSA

voor een student pol en soc is dat moeilijk te vatten, zo'n richtingen zouden om te beginnen al niet moeten bestaan.
Wat mij betreft: op het veld werken, (qua studenten pol en soc en rechten kom ik vrij goed overeen met Mao)

enfin, niet met staatssubsidies

wie er zich mee bezighouden mij niet gelaten, zolang ze maar op eigen kosten leuteren
is er hier iemand een béeeetje gefrustreerd?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 18:09   #43
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Deel 151 van de "neverending story" van de EU-processen tegen MS

Met die boete gaan ze bij Microsoft eens goed lachen.Soms zijn boetes zo bespottelijk hoog dat enkel humor nog gepast is...

Ik acht de kans hoog dat een Amerikaans hof ,ook in deze,op een dag beslist dat een Europees Hof over een Amerikaans bedrijf niks te beslissen heeft.

Bovendien is die ganse story het verhaal van computer- en softwarefabrikanten die zich door Microsoft hebben laten ringeloren.....Dat kun je MS niet kwalijk nemen,maar wel al die fabrikanten...

En anders,gaan ze die boete gewoon aanrekenen aan de Europese consument,die nog steeds denkt dat een computer niet werkt zonder Windows of zo.Is dat de schuld van Microsoft?
Nee,dat is de schuld van de consument!

Ondertussen draai ik tegenwoordig Ubuntu 7.10-linux ,en het gaat gewoonweg prima,voor iets dat gratis gedownload kan worden ..

leuk,ieder jaar eens een ander soort Linux proberen,sommige gratis,sommige aan een bespottelijk lage prijs gekocht,en geen dataverlies,en eigenlijk zeer weinig problemen...

(kelt@home =Windows-free zone)

Laatst gewijzigd door kelt : 28 februari 2008 om 18:11.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2008, 18:39   #44
Geert C

Standaard

Vergelijk die boetes eens met de extra winst die Microsoft al die jaren gemaakt heeft dankzij die oneerlijke praktijken...

Ze komen er in feite nog vrij goedkoop van af.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 15:03   #45
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Vergelijk die boetes eens met de extra winst die Microsoft al die jaren gemaakt heeft dankzij die oneerlijke praktijken...

goedkoop...inderdaad ja..omdat dit grapje aan Microsoft exact 0.00€ zal kosten..... :

En dan zal de ganse wereld het zien,als zelfs een softwarebedrijf zich geen reet moet aantrekken van "Europese uitspraken" gedaan door een tandeloze organisatie,wie zou dat dan wel moeten doen

Ik herinner U aan die kwestie van de Chinese truien een paar jaar geleden...

Laatst gewijzigd door kelt : 1 maart 2008 om 15:05.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 15:17   #46
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht

Ik snap de EU niet. Eerst ene probleem vrijwillig creeëren om dan in't wilde weg te gaan beboeten als het niet opgelost geraakt.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 16:02   #47
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
Met het recht dat de EU heeft. En het feit dat MS een bedrijf is dat wordt bestuurt door een stel smeerlappen.
Niemand verbiedt je een alternatief en transparanter besturingssysteem te gebruiken.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 22:21   #48
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Heeft iemand al de moeite gedaan uit te zoeken waarom MS deze boete gekregen heeft?

De EU had MS verplicht documentatie vrij te geven over hun protocollen en (server)producten tegen een aanvaardbare prijs voor ander bedrijven.

Ergens in 2004 heeft MS deze documentatie vrij gegeven. Nadien hebben ze een boete van 200miljoen gekregen voor het vrijgegen van onvolledige documentatie.

In september 2007 hebben ze dan toch de volledige documentatie beschikbaar gesteld maar tegen absurde prijzen.

Nu zijn hebben ze die boete gekregen wegens het vragen van onredelijke bedragen voor de details van hun software.

Notes:
Nergens stond dat ze gratis hun documentatie moesten vrijgeven.
Universiteiten en partnerbedrijven konden deze documentatie al lang krijgen.

Verder wordt Apple met zijn combinatie iTunes en iPod nauwlettend gevolgd
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be