![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gastjes die denken dat hun rijk voor eeuwig en 3-dagen gaat duren (door hun bloedlijn e.d), da's meer uw soort zeker Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 maart 2008 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ik ga ervan uit dat mijn rijk nooit komt
ik heb daar ook geen behoefte aan, hoe haal je het in je kop ga tegen geertc tekeer Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 maart 2008 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eh, waarom precies?
![]() Toch niet omdat ik gezegd heb dat ik respect heb voor De Wever? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 8 maart 2008 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() Oh neen, niet weer zo'n "ik moet niets bewijzen, het is gewoon een feit" discussie...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() knal, boef... Geertje krijgt ervan langs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken hun partijprogramma (ex-lid btw) dus je kan hetzelfde doen als ik... het lezen en me bewijzen waar ik fout ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmz... nieuw cordon in de maak? Je mag voor iedereen kiezen, zolang CD&V, SP.a en VLD maar aan de macht zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een filosofische bijdrage, u gebracht door Filosoof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Wat?
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 8 maart 2008 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
N-VA: een solide, inhoudelijke partij met duidelijke ideologie LDD: een allegaartje en een eerder populistische partij met een onduidelijke koers N-VA: Eerder conservatief en sterk gericht op de gemeenschap LDD: Eerder progressief en sterk gericht op het individu Nee, sorry, ik zie het écht niet. Zo'n partij gaat volgens mij roemloos ten onder aan intern gekrakeel. De overlevingskansen van elk afzonderlijk zijn wellicht ook groot genoeg nu het Vlaams Belang aan het doodbloeden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Zonder twijfel is NVA in het kartel en door de onderhandelingen merkrlijk sterker geworden. De uitnodiging van JMDD geeft NVA in het kartel meer gewicht vermits er een deur open staat zonder drempelgevaar. Vergeet ook niet dat de CD&V-jongeren de kiesbeloften niet vergeten zijn; En dan is er natuurlijk nog altijd het VB als grote stok achter de deur.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 8 maart 2008 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik zou dat destijds ook gedacht hebben. Maar BDW zelf wou toch JMDD binnenbrengen in NVA. Enkel omdat CD&V dit niet toeliet is dat niet gebeurd.
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Weg met de kiesdrempel
(dan is men niet afhankelijk van een kartel en dergerlijke) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weg met het kiezen, dan is men niet meer afhankelijk van eender welk kartel!
|
![]() |
![]() |