![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() neen ,eigelijk ni. Maar is wel nog steeds even triest
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() die moslima mag helemaal niet met je zoon trouwen, TENZIJ HIJ ZICH BEKEERT.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meisjes van het boek (jodinnen en christenen) hoéven zich niet te bekeren tot islam, want ze hebben toch niks te zeggen. De kinderen worden dus sowieso als moslim opgevoed. Als het meisje echter islamitisch is, en de man is het niet, dan zou het wel eens kunnen dat de kinderen helemaal niet islamitisch worden opgevoed, vermits moslims er ook dan vanuitgaan dat de vrouw moet luisteren naar de man en niet omgekeerd. Dus moet in dat geval de man zich wèl laten bekeren en ervoor zorgen dat de kinderen islamitisch worden opgevoed. Een stomme vlaming daarentegen mag niks veronderstellen, noch vragen en zeker niet eisen, want anders is hij een ferme vuile lelijke racistische fascist.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Onder mijn kennissen toch zulk gezin: de Tunesische ouders van het meisje hebben eerst wat ruzie met haar gemaakt (enkel wat kwade woorden), dan enkele maanden "gekopt" en nu is 't bijgelegd en klaagt niemand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zou het met ons toenmalig kindsterretje Sylvie Melody zijn? Heeft die zich onlangs niet bekeerd tot "het enige,ware geloof"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Das toch raar he, ik zit in het wereldje van de moslims en ken geen enkele moslima die met een Belg getrouwd is die daarvoor bekeerde. Jij kent er 2. Wierd. Ik ken wel Belgen die bekeerd zijn en daarna met een moslima getrouwd maar das iets heel anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() BRIEF AAN EEN “BLANKE” VANWEGE EEN “KLEURLING” Beste Blanke Vriend, Een paar dingen moet ik je vertellen: Toen ik werd geboren, was ik Zwart. Toen ik opgroeide, was ik Zwart. Als ik in de zon ga, ben ik Zwart. Als ik kou heb, ben ik Zwart. Als ik bang beng, ben ik Zwart. Als ik ziek ben, ben ik Zwart. En als ik sterf, ben ik nog Zwart. En jij blanke vriend, Toen je werd geboren, was je Rose. Toen je opgroeide, was je Blank. Als je in de zon gaat, word je Rood. Als je kou hebt, word je Blauw. Als je bang bent, word je Geel. Als je je bezeert, word je een Regenboog. Als je ziek bent, word je Groen. Als je sterft, ben je GRIJS. En jij hebt het lef om mij EEN KLEURLING te noemen. BRON |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 11 maart 2008 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Allé vooruit, weer eentje die denkt te moeten weten hoe het er in mijn huwelijk aan toe gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind het anders wel een interessante kwestie.
Je gaat toch niet beweren dat dit géén punt is?
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier al veel gezegd en ik herhaal het nog eens, ik merk weinig of niets van mijn man zijn godsdienst ook al is hij heel praktiserend. Het zou moeten zijn dat jullie het erg vinden dat ik een alternatief moeten zoeken heb voor de Trappist in mijn stoofvlees. ![]() |
|
![]() |
![]() |